GCDroid ongelma
Re: GCDroid ongelma
Tämä uusien ohjelmien asenteleminen on aina yhtä jännää.Lopulta sai toimimaan kun laittoi vanhemmat mml_v3 ja Peruskartta_v3.xml jutskat themes hakemistoon.Jostain syystä uudemmat ei toimineet.Onneksi on kaikkea tietokoneella säilössä.Taisi temputtaa tuo edellinenkin versio.No nyt innolla viikonloppuun.Kiitos avuista.
Kiitos neuvoista. Samoin kävi mulle, että kännyn uumenista löytyneillä vanhoilla teemoilla sain toimimaan, en uusilla. Mutta nytpä pelittää sekä online että offline maastokartat hienosti.
Kiitos hyvistä neuvoista, nyt GCDroid pelittää taas hyvin. Myös offline kartan sain lopulta toimimaan kun vaihdoin siihen vanhemman teeman, Peruskartta_v3:n. Itse en olisi tätä keksinyt. Muutama kätkökin on jo haettu, ei ollut mitään ongelmia.
Onko joku jo ehtinyt testata GCDroidin sisäänrakennettua Wherigo-playeriä? Me emme ole vielä ehtineet..
Onko joku jo ehtinyt testata GCDroidin sisäänrakennettua Wherigo-playeriä? Me emme ole vielä ehtineet..
Joo, Wherigot näyttäisi pelittävän oikein mainiosti. Itselläni ei ole Whereyougo app toiminut enää pitkään aikaan niin tämä oli iloinen uudistus 
GCDroid ja maastokartta
Maastokartta ei ole toiminut puhelimessani enää kesän aikana. Kaipaisin siihen apua ja aiemmat neuvot eivät riitä. Sain vinkkiä eräässä miitissä, että lataa vanhempi kartta mutta en olen saanut sitäkään toimimaan. Joten rautalankaa tähän ongelmaan tarvitaan 

Tuollaiselta näyttää itsellä toimiva Droidin hakemisto luurissa.
- Liitteet
-
- Screenshot_20250912-161605.jpg (42.89 KiB) Katsottu 272 kertaa
Mistä tuo internal memory löytyy?
Eli ihan tarkoittaa puhelimen omaa muistia ei muistikorttia.droidi ei muistaakseni tykännyt asentua muistikortille.
Joo sillä mä silloin ainakin yritin, mutta ei se vaan enää toimi. Täytyy kokeilla uudestaan.