Garmin oregon 700 käynistysnappiongelma
Garmin oregon 700 käynistysnappiongelma
Meidän aktiivisemmassa käytössä olleen gepsin (Garmin oregon 700) käynnistysnappulan painallusosa on mennyt ihan rikki.
Oliskohan jollain kunnossa olevat kuoret, mutta muuten vastaava laite joka ei toimisi ... voisin kahdesta raadosta tehdä yhden toimivan. ...
Tuo muovinen paininappi ei näköjään kestä .
Oliskohan jollain kunnossa olevat kuoret, mutta muuten vastaava laite joka ei toimisi ... voisin kahdesta raadosta tehdä yhden toimivan. ...
Tuo muovinen paininappi ei näköjään kestä .
Re: Garmin oregon 700 käynistysnappiongelma
Näihin on useampikin temppu. Itse olen laittanut palan lyijykynän pyyhekumia ja palan ilmastointiteippiä päälle. Toimii kuin alkuperäinen, paitsi on parempi.
Hei ja thx. Sainpa tosiaan muutamasta muustakin suunnasta saman ohjeen ja jopa juutube -ohjeen tiedoksi, joten kiitos kaikille.
Toisaalta löysin myös eBay.n kautta ihan varaosana ko. kotelon, ihan vaan tiedoksi muillekin.
https://www.ebay.com/itm/125352393871?_ ... Y7HCK2GN4A
Toisaalta löysin myös eBay.n kautta ihan varaosana ko. kotelon, ihan vaan tiedoksi muillekin.

https://www.ebay.com/itm/125352393871?_ ... Y7HCK2GN4A
- IhmisAnkka
Kiva tietää, vaikka olen rähmäkäpälä, enkä osaa mitään korjata. Oregon 600:sta meni käynnistysnappi.
Hei. Kokemukseen perustuva vinkki
Jos joudut vaihtamaan lasin tuosta vanhasta niin muista lämmittää sitä ennen kuin lähdet irroittamaan sitä, muuten voi käydä kuten minulle ja lasi halkeaa

Ok. Pitääpä muistaa. Nyt tosin tein kynän kumin ja teipin avulla korjauksen annettujen vinkkien mukaisesti. Katsotaan, miten toimii.
Se tahtoo olla noissa kaikissa Garmineissa, oli sitten lameraa tai kepsiä, ongelmana.
Itse tehtyjen nappuloiden myötä käytettävyys palautui, vesitiiveyden kustannuksella tosin mutta en minä sateella noita käytäkään.
Itse tehtyjen nappuloiden myötä käytettävyys palautui, vesitiiveyden kustannuksella tosin mutta en minä sateella noita käytäkään.