Jostain koordinaateista siirtyminen johonkin. Esimerkiksi sitten vaikka tämä: 153 m:n päähän suuntaan 314,8 ° (josta näkee sitten jotain että tietää olevansa oikeassa paikassa). Kuinka ja miten?

Minun gepsissäni on täysin sama ominaisuus - jossain se siellä on, mutta sitä ei löydy kun tarvitsisi.Geovius kirjoitti:Myös monessa GPS kapulassa on tuo kohde pristeen projektointi.
Jostain kumman syystä se on niin hyvin piilossa, että kun sitä tarttis niin sitä ei löydä sieltä valikoista.
Ei ainakaan kentällä vaan vasta kotona, kun kapulaa tutkii urakalla ja mietiskelee jotta missä pirussa se nyt olikaan.
YV lähetettyTeam Katakombi kirjoitti:Äh... myssesarjaa miettimässä. ...Spoileri poistettu... vinkkejä kiitos!
Minulla on musiikkimysteeri. Ajatus sen olemassaolosta ahdistaa mua säännöllisesti. En näet pidä mysteereistä, jotka on vaikeita, enkä tiedä mitä pitää tehdä. Kätköily on ulkoilulaji, eikä minusta ole tarkoitus istua tuskaisena työtuolissa. No, se on vaan mun mielipide, ja kyseisen kätkön tapauksessa on kylläkin kerrottu hyvin selvästi, mitä pitää tehdä. Kitaraa tapaileva harrastaja tekee sen todennäköisesri muutamassa minuutissa.jussis1979 kirjoitti: ↑To 21.08.2025 20:30Ite aloittelin kanssa mysteeri kätköjä ratkomaan. Osa tuntuu aika helpoilta, mutta sitten on taas milestäni ihan liian vaikeita.Tai milestäni ne eivät ole kaikille sopivia.
Esim. Tampereella vaikka musiikki aiheinen mysteeri. Eihän sitä voi osata jos ei ole opiskellut nuotteja.
Toki apuahan näihin aina voi joiltan pytää ja tunnen kyllä ihan lähäpiiristä sellaisen joka niitä nuotteja osaa, mutta tuollainen ei mielestäni ole kaikille sopiva mysteeri.Sopii vain joillekin jotka nuotteja ovat opiskkelleet. Läheskään kaikki ei ole.