Ollaan melkein tasoissa:stebu kirjoitti:Minä olen eri mieltä tuumamitoituksesta! Perusteluna mm:
-oppini olen saanut sähkötekniikan heikkovirtalinjalta
-kerrostaloasujana olen mm asentanut suihkuun uuden letkun (ja pölynimuriin)
-englannin kielitaitoni on hyvä, (mutta putkimiestermistö ei ole vahvinta alaani)
Mutta joka tapaukessa tuo mitoitus tuumissa ei ole tärkeää, vaan se että löytyy 4 erilaista putkea/holkkia jotka menevät toistensa sisään sopivalla välyksellä.
- minulla on rakennusalan koulutus
- asun kerrostalossa, liittänyt tiskipöydän hanan vesiputkiin
- englannintaito kohtuullinen
Monissa laitteiden liitososissa käytetään jostain syystä tuumamitoitettuja _kierteitä_, putket ja niiden liitososat ovat Suomessa milleinä.
Ja olen samaa mieltä, että mittajärjetelmä ei ole tässä tapauksessa oleellinen. Pääasia on, että ei sekoiteta niitä.

Mutta ensimmäisenä pitäisi kuitenkin kieltää totaalisesti ja jyrkästi mysteerien laatiminen hepreaksi, mikä on häkellyttävän yleistä
 Mutta ensimmäisenä pitäisi kuitenkin kieltää totaalisesti ja jyrkästi mysteerien laatiminen hepreaksi, mikä on häkellyttävän yleistä  

jonka perusteella voit päätellä koordinaateissa olevan luvun. Anagrammeissa olevia välimerkkejä (- , . " ' jne.) ei löydy ratkaisusanoista.
 jonka perusteella voit päätellä koordinaateissa olevan luvun. Anagrammeissa olevia välimerkkejä (- , . " ' jne.) ei löydy ratkaisusanoista.