Apua Liven käyttäjiltä

Apua GPS- ja muiden navigointilaitteiden ongelmiin
karkal

Apua Liven käyttäjiltä

Viesti Kirjoittaja karkal » Pe 25.12.2009 18:05

Joulupukilta tulla tupsahti Nokialainen 6730 classic. Kun Liven tuettujen puhelimien listalta ei kyseistä vempainta löydy, olen tuossa toisessa säikeessä jo ehtinyt kyselemään, olisiko jollakin käyttökokemusta tai muuten tietoa Liven toimimisesta tässä puhelimessa. Vastauksia ei ole kuulunut, joten ei taida tämän käyttäjiä löytyä.

Pukki on hankkinut puhelimen avoimella kaupalla, joten minulla on mahdollisuus vielä vaihtaa johonkin toiseen malliin. Vaihto on kuitenkin tehtävä 30.12.09 mennessä, joten hieman kiireeksi vetää.

Nyt kaipaisin Liven käyttäjiltä pikaista apua ongelman ratkaisemiseksi. Toivoisin tietoa sellaisista nykyisin kaupan olevista puhelinmalleista, joissa Live suostuu pyörimään. En pitäisi pahana, jos ehtisit heittää mukaan jonkin sanan laitteesi toiminnallisuudesta Livessä.

Giliad

Re: Apua Liven käyttäjiltä

Viesti Kirjoittaja Giliad » Pe 25.12.2009 18:53

Oletko katsonut / kysellyt liven google groupista? Sieltä löytyy vähän kansainvälisempi yleisö, saattaisi olla kokemuksia enemmän:

http://groups.google.com/group/gclive

Toinen hyvä resurssi on vapaaehtoisvoimin ylläpidetty gc live wiki. Siellä malliasi ei ole vielä listattu tuettujen puhelinten joukkoon, mutta lista tuskin on vielä täydellinen.

http://gc-livepedia.de/wiki/Main_Page

haksu10
Viesti:

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Pe 25.12.2009 18:59

karkal kirjoitti:Joulupukilta tulla tupsahti Nokialainen 6730 classic. Kun Liven tuettujen puhelimien listalta ei kyseistä vempainta löydy, olen tuossa toisessa säikeessä jo ehtinyt kyselemään, olisiko jollakin käyttökokemusta tai muuten tietoa Liven toimimisesta tässä puhelimessa. Vastauksia ei ole kuulunut, joten ei taida tämän käyttäjiä löytyä.
Tuossa selvittelin ja näyttäisi siltä että kyseisellä mallilla olisi liveä käytetty, ehkäpä vain on sen verran uusi malli ettei vielä ole paljoa käyttäjiä kertomassa. Eli voisit kokeilla josko live siinä siis toimisi.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

karkal

Viesti Kirjoittaja karkal » Pe 25.12.2009 20:07

No niin, unohtui tietysti mainita oleellisin eli, että kaupan purku ei enää onnistu, jos kotelo avattu ja sinetti murrettu.
Muuten olisin ilman muuta jo kokeillut.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Laite- ja ohjelmistoapua”