Ammattini
Re: Ammattini
Olen opiskellut aikoinaan keittiötyöntekijäksi, mutta voisi sanoa että en ole päivääkään sen alan hommia tehny. Työn kautta ammattitaito on karttunu ulkoaluiden hoidosta sekä koneen käyttäjänä tehtaissa.
-
TiiPii7
Minä olen sihteerinä pk-yrityksessä. Kätköily antaa hyvää vastapainoa työlle, kun työ on tällaista istumista tietokoneen ääressä (siitä tulikin mieleen että pitäisköhän noita töitäkin tehdä...) 
-
Dentaurus
Hammaslekuri, tällä hetkellä tosin vanhempainvapaalla, mutta porat alkaa soida taas tammikuussa.
-
jvuotila
Täysipäiväinen koodari. Mm. seuraavat termit syön aamupaloikseni ASP.NET C#, SOAP, SQL, XML, HTML, CSS, CFML, ASP, VBScript, UML... Välipaloina menee jQuery, F#, LINQ jne... Kai tätä voisi jatkaa, mutta nörtti mikä nörtti 
-
Sini ja Tatu
Olen hoitovapaalla oleva ylempää AMK-tutkintoa lukevaa myyjä. Muut nimimerkin alla toimivat ovat vielä koululaisia.
-
Tumpi
Tällä hetkellä (jälleen) mekaniikkasuunnittelijana. Aikaisemmin järjestelmäasiantuntijana yli kymmenen vuotta sekä 3D-mallintajana + visualisoijana vuosia. Alunperin lähettinä YLEssä 80-luvulla 
-
o-r
Vielä ei ole ammattia, mutta lukiossa aloitin opiskelun tänä syksynä ja sieltä tarkoitus päästä teknilliselle yliopistolle nörttilinjalle
Harrastuksena olen jo koodaillut, joten nörtti olen minäkin. 
-
allim
Vammaistyön lähihoitaja ja sitä työtä teen.
Sekä Media-assistentti ja sitä työtä en ole tehnyt päivääkään
Sekä Media-assistentti ja sitä työtä en ole tehnyt päivääkään
-
kikkomies
Käyntikortissa lukee että moubail söövis disainö, hivenen nörtähtävää siis täälläkin.
-
rContende
Jo poikana päätin... Mä oon rekkamies!
Sitten (vähän) isompana yrittänyt miettiä uudestaan. Ei ole muuta hommaa vielä eteen tullut 
-
Huuko
Vartija sekä sivutoiminen luonto- sekä häävalokuvaaja. No tulloo muutaki välil kuvattuu...
-
rosvo
ammattikalastaja ja "tissin kopeloija"
eli puolivakinainen maatalouslomittaja ja välillä tuolla maatalous puolella tilatyöntekijän hommia
-
Haaskalintu
Eikös se ammatti lukenut jo tuolla otsikossarosvo kirjoitti:ammattikalastaja ja "tissin kopeloija"![]()
eli puolivakinainen maatalouslomittaja ja välillä tuolla maatalous puolella tilatyöntekijän hommia
- Liitteet
-
- Tilannekuva 2009-09-03 12-48-02.tiff (13.43 KiB) Katsottu 14573 kertaa
-
justuss
mitä rav.alan yrittäjä.. avopuoliso joka toimii saman nimimerkin alla on autonkuljettaja....
että näin meillä.
että näin meillä.