Ammattini
Re: Ammattini
Olen opiskellut aikoinaan keittiötyöntekijäksi, mutta voisi sanoa että en ole päivääkään sen alan hommia tehny. Työn kautta ammattitaito on karttunu ulkoaluiden hoidosta sekä koneen käyttäjänä tehtaissa.
-
Juuh, yläasteella sitä viellä ollaan...
Minä olen sihteerinä pk-yrityksessä. Kätköily antaa hyvää vastapainoa työlle, kun työ on tällaista istumista tietokoneen ääressä (siitä tulikin mieleen että pitäisköhän noita töitäkin tehdä...)
Hammaslekuri, tällä hetkellä tosin vanhempainvapaalla, mutta porat alkaa soida taas tammikuussa.
"Etsin, kunnes löydän sun. En lopettaa vois kuitenkaan..." lauloi Aron Markkukin jo 70-luvulla
Eläkkeellä oleva "insinörtti", nykyisin myös "tuplavaari" .
Kaikki paitsi kätköily on turhaa.
Täysipäiväinen koodari. Mm. seuraavat termit syön aamupaloikseni ASP.NET C#, SOAP, SQL, XML, HTML, CSS, CFML, ASP, VBScript, UML... Välipaloina menee jQuery, F#, LINQ jne... Kai tätä voisi jatkaa, mutta nörtti mikä nörtti
-
Olen hoitovapaalla oleva ylempää AMK-tutkintoa lukevaa myyjä. Muut nimimerkin alla toimivat ovat vielä koululaisia.
Tällä hetkellä (jälleen) mekaniikkasuunnittelijana. Aikaisemmin järjestelmäasiantuntijana yli kymmenen vuotta sekä 3D-mallintajana + visualisoijana vuosia. Alunperin lähettinä YLEssä 80-luvulla
Järjestöalalla kohta 20 vuotta ja nykyään johtajana.
Vielä ei ole ammattia, mutta lukiossa aloitin opiskelun tänä syksynä ja sieltä tarkoitus päästä teknilliselle yliopistolle nörttilinjalle Harrastuksena olen jo koodaillut, joten nörtti olen minäkin.
Vammaistyön lähihoitaja ja sitä työtä teen.
Sekä Media-assistentti ja sitä työtä en ole tehnyt päivääkään
Sekä Media-assistentti ja sitä työtä en ole tehnyt päivääkään
ICT-nörtti kumisaapastehtaalla. Työ haittaa harrastusta...
Käyntikortissa lukee että moubail söövis disainö, hivenen nörtähtävää siis täälläkin.
Jo poikana päätin... Mä oon rekkamies! Sitten (vähän) isompana yrittänyt miettiä uudestaan. Ei ole muuta hommaa vielä eteen tullut
-
- Viesti:
Ennen myös rekkapena,nykyisin production supervisor.
Vartija sekä sivutoiminen luonto- sekä häävalokuvaaja. No tulloo muutaki välil kuvattuu...
Kätköilevä luontokuvaaja - http://www.tuomasheinonen.com
ammattikalastaja ja "tissin kopeloija" eli puolivakinainen maatalouslomittaja ja välillä tuolla maatalous puolella tilatyöntekijän hommia
- Haaskalintu
- Viesti:
Eikös se ammatti lukenut jo tuolla otsikossarosvo kirjoitti:ammattikalastaja ja "tissin kopeloija" eli puolivakinainen maatalouslomittaja ja välillä tuolla maatalous puolella tilatyöntekijän hommia
- Liitteet
-
- Tilannekuva 2009-09-03 12-48-02.tiff (13.43 KiB) Katsottu 5868 kertaa
Onko muuten nimesi jo täällä?
mitä rav.alan yrittäjä.. avopuoliso joka toimii saman nimimerkin alla on autonkuljettaja....
että näin meillä.
että näin meillä.