Nämä on näitä ikuisuusaiheita  

.
Itse kerron joidenkin mielestä liiankin vuolaasti tarinoita kätköltä. Toisaalta itse myös haluaisin saada edes muutaman rivin omiin kätköihini. Jos kaikki loggaisivat "KK" tai vastaavaa, niin eipä noita varmaan viitsisi enää tehdäkään. Mieheni totesi tähän, että "jos ei osaa kirjoittaa, niin ei osaa" eli tarkoitti sitä, että hänkin laittaisi samaa tyyliä, koska ei muutakaan keksisi/osaisi. Onhan tuo tapa tietysti "turvallinen" vaikka hankalan mysteerin kohdalla, jota ei itse ole osannut ratkaista  

. Eipähän tarvitse kirjoittaa, että "sain paljon apua".
Minun mielestäni tuo "KK" on vain laiskuutta. Jos osaa puhua, niin kai sitä osaa kirjoittaakin? Ei se haittaa, jos kirjoitusvirheitä tulee tai pilkut eivät ole paikoillaan. Pääasia on se sanoma  

. Huoltotarpeesta laitan useimmiten sen "needs maintenance"-täpän päälle, kun maininta loggauksessa lokin märkyydestä saattaa unohtua kätköttäjältä (nimimerkillä omakohtaista kokemusta on).
P.S Vaikka loggausten kirjoitusvirheet eivät haittaa yhtään, niin kätkökuvauksissa olisi kiva olla edes suunnilleen oikeaa kieltä tai kaiken huippuna edes kuvaus ylipäänsä. Luulisi, että jos vaivautuu kätkön tekemään, niin jaksaisi edes hiukan panostaa kuvaukseenkin. Toki on olemassa kätköjä, joissa paikka on toissijainen ja itse kätkö se näkemisen arvoinen, mutta enpä noidenkaan kohdalla ole vielä täysin tyhjään kätkökuvaukseen törmännyt. Useimmiten jo kätkön nimi/kuvaus kertoo, kannattaako sitä edes lähteä hakemaan. (Tämä koski siis tradikätköjä, mysteerit on eri juttu)