ps.Sivuilta löytyy kaikki informaatio joukkueen tekoon.

itse olen alle 18 joten en saisi kilometrikisan sääntöjen mukaan edes perustaa joukkuetta
  itse olen alle 18 joten en saisi kilometrikisan sääntöjen mukaan edes perustaa joukkuetta 
Oma porukka tarkottaa tässä tapauksessa kaikkia geokätköilijöitä, joten kyseessä on oman porukan tiimi, johon olet tervetullutlepotila kirjoitti:Saapiko liittyä mukaan, vai pidättekö tämän oman porukkanne sisäisenä tiiminä?

Kannattaa varmaan rasvata! Mutta mukana ollaan!uuni kirjoitti:Ja mukana ollaan täälläkin ketjut kiljuen.

PyryK:n viimevuotinen lähestyminen oli minusta vallan toimiva, muistelen aloitusviestissä olleen maininnan ettei kilometrirajoituksia ole.
   PyryK:n viimevuotinen lähestyminen oli minusta vallan toimiva, muistelen aloitusviestissä olleen maininnan ettei kilometrirajoituksia ole.   
 Pitäisköhän "Kuukkelin" nyt vaan polkea ihan omana joukkueena ittekseen, sais sellaisen sijoituksen mihin oma kunto ja ketjut riittäis : (Kuukkelit kirjoitti:...viime kesänä kävi niin, että aika iso osallistujista ei niitä kilometrejä juuri kerryttänyt, vähiten polkeneilla niitä tuli reippaasti alle sata!!! Ja siitä oli seurauksena, että joukkueen sijoitus oli lopulta ihan surkea. Laskin, että jos joukkueen 10 vähiten polkenutta ei olisi ollut mukana, niin geopolkijoiden sijoitus olisi ollut ihan kunniallinen.