etusivun uusimmat kätköt listauksessa vikaa..
etusivun uusimmat kätköt listauksessa vikaa..
Geocache.fi:n etusivun uusimmat kätköt-listaus ei ole päivittynyt n 24 h. Eikä hälytkään ole toimineet. Jossain jotain häirää..
-Noyboy-
serial cacher
serial cacher
Re: etusivun uusimmat kätköt listauksessa vikaa..
Sama vika minulla. Mistähän johtunee...
Juu, sama vika mullakin
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.
haksu10 kirjoitti:Juu, sama vika mullakin
Joutu putoilemaan hetken....
Sovitaanko kuitenkin niinpäin, että ne, ketkä saavat hälyviestit ja kellä lista näkyy laittavat viestiä. Sähköpostihäly tuli mulle ihan normaalisti.
Onko nimesi jo tuolla? -> http://www.koti.phnet.fi/tonny/
Nyt ainakin yksi vika tarttui haarukkaan ja myös oikea piikki löytyi joten toivoa on että taas hommat toimii normaalisti, ellei gc.com ole lisää merkityksettömiä kiusantekomuutoksia muualle viritellyt.Noyboy kirjoitti:Geocache.fi:n etusivun uusimmat kätköt-listaus ei ole päivittynyt n 24 h. Eikä hälytkään ole toimineet. Jossain jotain häirää..
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Juu, muutakin löytyi, jälleen kaikki paskana, tiedetään, ehkä joskus korjataan jnehaksu10 kirjoitti:Nyt ainakin yksi vika tarttui haarukkaan ja myös oikea piikki löytyi joten toivoa on että taas hommat toimii normaalisti, ellei gc.com ole lisää merkityksettömiä kiusantekomuutoksia muualle viritellyt.
Nyt ehkä hetkellisesti ehkä toivottavasti homma kunnossa tai sitten ei, tiedä enää
No tietty... sitten kun hälytyshärveli on aktivoitu hälyttämään myös viivellä tulevat kätköt (ettei tule valituksia kun ei tullut hälyä) niin sehän pamautti nuo kaikki korjauksen jälkeen tulleet hälyttäen. Mä tiedä enää mitä tehdä
Nää velotukset on nyt nollattu taas, jepu jepu jeehaksu10 kirjoitti:No tietty... sitten kun hälytyshärveli on aktivoitu hälyttämään myös viivellä tulevat kätköt (ettei tule valituksia kun ei tullut hälyä) niin sehän pamautti nuo kaikki korjauksen jälkeen tulleet hälyttäen. Mä tiedä enää mitä tehdä
Joskus (aina) tekee pahaa katsella sivusta kun äijä tusaa, pusaa ja touhuaa kaikenmaailman ongelmien kimpussa yötäpäivää. Eikä se ole edes sinun leipätyö (?) Kaiken palkka on usein muutaman käyttäjän kommentti: "Vihdoinkin toimii."
Onko nimesi jo tuolla? -> http://www.koti.phnet.fi/tonny/
KomppiTonny0909 kirjoitti:Joskus (aina) tekee pahaa katsella sivusta kun äijä tusaa, pusaa ja touhuaa kaikenmaailman ongelmien kimpussa yötäpäivää. Eikä se ole edes sinun leipätyö (?) Kaiken palkka on usein muutaman käyttäjän kommentti: "Vihdoinkin toimii."
There's always a cache somewhere
Tyyppi on oikeassa!VHI kirjoitti:KomppiTonny0909 kirjoitti:Joskus (aina) tekee pahaa katsella sivusta kun äijä tusaa, pusaa ja touhuaa kaikenmaailman ongelmien kimpussa yötäpäivää. Eikä se ole edes sinun leipätyö (?) Kaiken palkka on usein muutaman käyttäjän kommentti: "Vihdoinkin toimii."
Hyvin sanottu!Tonny0909 kirjoitti:Joskus (aina) tekee pahaa katsella sivusta kun äijä tusaa, pusaa ja touhuaa kaikenmaailman ongelmien kimpussa yötäpäivää. Eikä se ole edes sinun leipätyö (?) Kaiken palkka on usein muutaman käyttäjän kommentti: "Vihdoinkin toimii."
Tärkeää asiaa edelläolevissa viesteissä. Koodarilla on tarve saada koodista virheetön. Nyt kun mikään ohjelma ei ikinä tule täysin virheetömäksi, seuraa koodarin loppuunpalaminen. Tätä edesauttaa Internetin käyttäjien löyhä sidos toisiin ihmisiin. He haluavat hyvän tuoteen halutaan entistä paremmaksi. Internetissä ei oheisviestinnästä näe kun toinen paahtaa viimeisillä voimillaan koodia. Koodarin olisi hyvä itse tunnistaa raja, jossa koodaus alkaa viedä elämässä liikaa resursseja.
Oma lukunsa on ohjelmistotuotteen ylläpidettävyyden helppous ja sen sellaiset. Lisäksi tekijäjoukon laajentaminen tasaa resurssivaatimusten kohdistumista.
Oma lukunsa on ohjelmistotuotteen ylläpidettävyyden helppous ja sen sellaiset. Lisäksi tekijäjoukon laajentaminen tasaa resurssivaatimusten kohdistumista.
Asiallinen nostalginen turpeenrepijä
Nooh, riippuu työn määrittelystä... jos työ määritellään "tehtävä jota teet 8-16 tuntia vuorokaudessa" niin onhan tämä työ.Tonny0909 kirjoitti:Joskus (aina) tekee pahaa katsella sivusta kun äijä tusaa, pusaa ja touhuaa kaikenmaailman ongelmien kimpussa yötäpäivää. Eikä se ole edes sinun leipätyö (?) Kaiken palkka on usein muutaman käyttäjän kommentti: "Vihdoinkin toimii."
Jos määrittely jatkuu "...ja josta saat rahallisen korvauksen" niin sitten meneekin hankalammaksi. Nooh, onhan toki aina joku muistanut tukimaksulla (joista kiitokset!) mutta toivon mukaan tästä pikku hiljaa kehittyisi jotain mistä saisi leipänsä ilman epämääräisten tukimaksujen kerjäystä.
Myönnettäköön sekä ensimmäinen että toinen lause todeksi.ilkant kirjoitti:Koodarilla on tarve saada koodista virheetön. Nyt kun mikään ohjelma ei ikinä tule täysin virheetömäksi, seuraa koodarin loppuunpalaminen.
No, nyt on kyllä tilanne se ettei geocache.fi:n koodaus ole enää hauskaa, välillä loppuunpalamisen merkkejä kyllä ilmenee. Samoin nyt tuo toinen projekti eli Trackonfly vaatii aikaa... mutta nyt on pakko painaa kunnes se kultasuoni (no, edes hopeasuoni... jaa, edes tinasuoni) löytyy