Suomen vanhin geokätkö

Yleistä keskustelua kätköilystä
Tebari
Viestit: 31
Liittynyt: To 30.05.2013 12:41

Re: Suomen vanhin geokätkö

Viesti Kirjoittaja Tebari » To 26.03.2015 8:11

Kun aloin kyselemään näisät vanhoista niin ajatuksena oli lähinnä itse kerätä niitä, ja päästä tuntemaan historian havinaa.
Nyt hän kun Haksu teki tuollaisen härpättimen josta löytää valinnan varaa, niin olisi varmaankin helppoa tehdä haaste kätkö.

Omasta puolestani iso kiitos näistä tiedoista, alkaa kesäloman reissun reitti muotoutumaan.

Ephief
Viestit: 35
Liittynyt: Ti 07.08.2012 15:40

Re: Suomen vanhin geokätkö

Viesti Kirjoittaja Ephief » To 26.03.2015 22:17

haksu10 kirjoitti:
eastwoods kirjoitti:Ja nyt kun tuo Haksu10:n härveli vielä näyttäisi listasta omat, jo löydetyt kätköt,.. :wink:
Täytyy aina tasapainotella asioiden välillä. Staattinen lista, mikä on kaikille sama ilman mitään käyttäjäkohtaisia tietoja, on aina helpompi tehdä, ja ainahan voi mennä kartalle ja sieltä sitten säätää omaa ehtoa.

Mikäli taasen olisi alkanut tekemään listaa missä näkyy onko löytänyt kätkön niin kaikki pitäisi tehdä eri lailla. Ei voisi pyytää suoraan tietokannasta kätköjä vaan pitäisi rakentaa erillinen tietolähde sisältyville kätköille, rakentaa paljon muutakin aivan eri lailla jne.

Niinpä kello olisi ollut jossain puoli kahden aikaan aamuyöstä kun näin hieno härveli olisi tehtynä... hetkinen, kello on nyt... 01:34
Jälleen erittäin mielenkiintoinen ja hyödyllinenkin lisäys hienolle sivustolle, kiitos! :)
Kuva

Avatar
ansu75
Viestit: 241
Liittynyt: Ma 22.08.2011 21:43
Paikkakunta: Vihti

Re: Suomen vanhin geokätkö

Viesti Kirjoittaja ansu75 » La 28.03.2015 14:51

No nythän siellä näkyi punainen V löydetyissä :) Tosi kiva härpäke, huomasin nyt, että mulla on yks vanha kätkö lähistöllä jäänyt ihan huomaamatta :) Kiitokset taas Haksulle
~Don't worry, be happy!~

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Suomen vanhin geokätkö

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Su 29.03.2015 23:26

Pistänpäs lämpimät kiitokset kiitoksista!

Hyvä että saan jotain hyödyllistä aikaan ja hyvä että saa myös palautetta onnistuneista saavutuksista. Mieli paranee ja jaksaa puuskuttaa eteenpäin :)

Niin, ja toki haukkujakin aina saa laittaa, ne saavat toki pirunsarvet kasvamaan päähäni... mutta sitten kun olen saanut sarvet hiottua näkymättömiin (tai peitettyä pipan alle näin kylmempään aikaan) huomaan että haukut ovat kyllä aiheelliset, vain oma kritiikinkestoni on pettänyt :)
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä”