Valvojat: oh3mbc, Harjus, wesbridge, taaru, lpohjala, Fisherman77, haksu10
Tonny0909 kirjoitti:Kiitos ideasta!!! Alankin suunnitella "Suomen paskin"- kätköä. Se on tietenkin kaikkien sääntöjen mukainen, mutta muuten mahdollisimman inhottava...
MooseM kirjoitti:Tonny0909 kirjoitti:Kiitos ideasta!!! Alankin suunnitella "Suomen paskin"- kätköä. Se on tietenkin kaikkien sääntöjen mukainen, mutta muuten mahdollisimman inhottava...
Älä suotta,sullahan on niitä jo
Tonny0909 kirjoitti:Kiitos ideasta!!! Alankin suunnitella "Suomen paskin"- kätköä. Se on tietenkin kaikkien sääntöjen mukainen, mutta muuten mahdollisimman inhottava...
geohansu kirjoitti:Kätkö oli liian helppo(/vaikea), kätköpaikka ei ollut hienolla paikalla, purkin kiinnitystapa oli tosi vaisu, kätkössäsi ei ollut mitään elämää suurempaa ideaa, Kätköesittely oli ihan hanurista(/puuttellinen). Miksi sinun pitää tehdä tämmöisiä kätköjä, jota minun pitää vaivautua etsimään-sinun pitäis tarjota mulle kyllä korvausta bensasta. Vali vali.
Joo kiitos palautteesta. Arkistoisin paskakätköni muuten mutta siitäkin tulee sanomista, joten teen vain harakirin. Koettakaa pärjätä...
geohansu kirjoitti:Kätkö oli liian helppo(/vaikea), kätköpaikka ei ollut hienolla paikalla, purkin kiinnitystapa oli tosi vaisu, kätkössäsi ei ollut mitään elämää suurempaa ideaa, Kätköesittely oli ihan hanurista(/puuttellinen). Miksi sinun pitää tehdä tämmöisiä kätköjä, jota minun pitää vaivautua etsimään-sinun pitäis tarjota mulle kyllä korvausta bensasta. Vali vali.
Joo kiitos palautteesta. Arkistoisin paskakätköni muuten mutta siitäkin tulee sanomista, joten teen vain harakirin. Koettakaa pärjätä...
Finyoyo kirjoitti:Ainakin omasta mielestä homma menee siten, että kun kylään mennään niin turha siellä on emännälle alkaa kuittailemaan että "onpas teillä likaiset ikkunat!" Fiksumpaa on kiltisti vaan kiittää kahvista ja pullasta sekä sitten poistua takavasemmalle (vaikka se pulla vähän kuiva saattaisi ollakin).
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa