Nyt sitten kiinnostaisi paljonko on Sinun piilottamiesi kätköjen ks. välimatkat??

Ihan pakko kommentoida yllä olevaa. Tiedän että nyt tulee lokaa niskaan ja paljon... Jos ajatellaan asiaa ympäristön kannalta, koko kätköilyssä ei ole mitään järkeä!! Ajellaan autolla ympäriinsä pelkkien purkkien perässä satoja kilometrejä polttoaineitta kuluttaen!! Toisaalta se mahtanee olla vain aikas pieni osa maailmamme energiavarojen haaskauksesta. Jokainen tietysti voi osaltaan vaikuttaa asiaan miten tahtoo. Nim. merk. Päreet palamaanEn ollenkaan epäile etteikö reippaan sadan kilometrin päässä olevan kätkön huoltaminen onnistu helpostikin, itsellä vaan aina tulee tunne siitä ettei ympäristönkään kannalta moiset matkat ole järkeviä. Olen ehkä taas ihan väärässä !!
Ihan hyvä aihe tämäkin. Voin omasta puolestani todeta käyttäväni 95% matkoista julkisia kulkuvälineitä tai omia jalkojani.pelleri kirjoitti:Jos ajatellaan asiaa ympäristön kannalta, koko kätköilyssä ei ole mitään järkeä!! Ajellaan autolla ympäriinsä pelkkien purkkien perässä satoja kilometrejä polttoaineitta kuluttaen!! Toisaalta se mahtanee olla vain aikas pieni osa maailmamme energiavarojen haaskauksesta. Jokainen tietysti voi osaltaan vaikuttaa asiaan miten tahtoo.
Juu, ei ole tarkoitus loata tai liata tai syytellä ketään mistään. Tarkoitukseni on vaan aina tilaisuuden tullessa kylvää noita siemeniä olematta itse yhtään ketään muuta parempi. Omat harrastukseni tuhlaavat luonnonvaroja ikävästi mutta silti yritän aina itse muistaa tehdä edes jotain joskus oikein.pelleri kirjoitti:Ihan pakko kommentoida yllä olevaa. Tiedän että nyt tulee lokaa niskaan ja paljon... Jos ajatellaan asiaa ympäristön kannalta, koko kätköilyssä ei ole mitään järkeä!! Ajellaan autolla ympäriinsä pelkkien purkkien perässä satoja kilometrejä polttoaineitta kuluttaen!! Toisaalta se mahtanee olla vain aikas pieni osa maailmamme energiavarojen haaskauksesta. Jokainen tietysti voi osaltaan vaikuttaa asiaan miten tahtoo. Nim. merk. Päreet palamaanEn ollenkaan epäile etteikö reippaan sadan kilometrin päässä olevan kätkön huoltaminen onnistu helpostikin, itsellä vaan aina tulee tunne siitä ettei ympäristönkään kannalta moiset matkat ole järkeviä. Olen ehkä taas ihan väärässä !!
Ja kiitokset että sai taas vähän "avautua"
Tuo "Keskimääräinen matka kotoa omalle kätkölle" olisi ehkä mielenkiintoinen suure, mielellään ilmoitettuna kätköjen määrällä höystettynä.Shambbu kirjoitti: Keskimäärin matka kotoa omalle kätkölle on 239km.