Webbikamerajemmat
Webbikamerajemmat
Aikani kuluksi olen seuraillut muutamia kamerajemmoja.
Eikös näiden kuittaamiseen tarvita nimenomaan webbikuva,eikä digikamerakuva????
Laittakaahan webbikamerajemmojen omistajat kirves heilumaan ja poistakaa digikuittaukset kätköiltä!!!
Eikös näiden kuittaamiseen tarvita nimenomaan webbikuva,eikä digikamerakuva????
Laittakaahan webbikamerajemmojen omistajat kirves heilumaan ja poistakaa digikuittaukset kätköiltä!!!
- Vilosparta
-
hippihiiri
- Vilosparta
Juuri näin olen asiasta pienessä päässäni miettinyt. Tuo Webbikamera on kuitenkin suht'koht helppo. Joskin joskus olen luvannut merkitä FOUNDiksi sellaisen paikan, jossa purkki kateissa ja kätköilijä ollut varmasti oikeassa paikassa, on tää niin tosi komeeta olla päättämässä näin suurista asioistahippihiiri kirjoitti:Niin, eiköhän webkameran toimimattomuus ole hieman sama asia kuin fyysisen kätköpurkin katoaminen... Pitää tulla uudestaan paikalle ottamaan se kuva silloin kun kamera on taas toiminnassa.
Mä olen kyllä toista mieltä. Olen antanut itseni käsittää että webbikameran kuvalla todistetaan olleensa kyseisessä paikassa. Jos kamera ei toimi, ei se minun vikani ole, ja todistan olleeni paikalla toisella kameralla. Nyt tuntuu menevän vähän piponkiristyksen puolelle tällainen, IMHO. Jos meillä olisi webbikamerakätkö niin en kyseisiä loggauksia poistaisi, mutta kukin taaplaa tyylillään.
Silloin se olisi (entisaikojen) earthcache. Nykyisin ei, sillä niissä tulee olla tehtävä.reijamasa kirjoitti:Mä olen kyllä toista mieltä. Olen antanut itseni käsittää että webbikameran kuvalla todistetaan olleensa kyseisessä paikassa. Jos kamera ei toimi, ei se minun vikani ole, ja todistan olleeni paikalla toisella kameralla. Nyt tuntuu menevän vähän piponkiristyksen puolelle tällainen, IMHO. Jos meillä olisi webbikamerakätkö niin en kyseisiä loggauksia poistaisi, mutta kukin taaplaa tyylillään.
- small oaks
- Viesti: