Kulkija ilman koodia
Kulkija ilman koodia
Nappasin Tanskan megasta mukaan Suomeen haluavan TB:n, mutta siinäpä ei olekaan koodia mukana. Tunnistaako joku kulkijaa ja tietää sille omistajan/koodin?

- Liitteet
-
- tb_linnunpontto.jpg (59.98 KiB) Katsottu 308 kertaa
Re: Kulkija ilman koodia
The "Pönttö" -reissaaja on hyvin samannäköinen, ja sitä on Tanskan megassa logattu nähdyksi.
Kuvassa on eroa ainakin kaarnassa vasemman puolen katossa ja oikealta puolelta katon laidasta puuttuu painauma/täplä, mutta kuvilla on aikaeroa lähes 14 vuotta joten kuluminen voisi selittää.
Kannattanee kysellä tuon reissaajan omistajalta asiasta; jos on itse tehty reissaaja niin tietää onko tehnyt useampia samanlaisia vai onko juuri tuo reissaaja.
// haksu10
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.
-
Juniperus Collis
Re: Kulkija ilman koodia
Voin vahvistaa, että haksu10:n epäilys osui prikulleen oikeaan eli kyse on ulkomaille vahingossa karanneesta The ”Pönttö”-kulkijasta. Tai no, ainakin tismalleen tuollainen ”pönttö” ollaan laitettu aikanaan liikkeelle. Olen siis henkilökohtaisesti laittanut The ”Pönttö”-kulkijan kiertoon v. 2010 vielä kun kätköilin osana kapikata-nimimerkkiä (joka on tb:n virallinen omistaja).
Laitoin tofunakki sulle com-sivulla viestiä seurantakoodeineen niin saat kulkijan logatuksi. Tosin aika monta kertaa kulkija on Tanskan megassa bongattu, joten onkohan tb-lätkä ja pönttö päätyneet erilleen?
Laitoin tofunakki sulle com-sivulla viestiä seurantakoodeineen niin saat kulkijan logatuksi. Tosin aika monta kertaa kulkija on Tanskan megassa bongattu, joten onkohan tb-lätkä ja pönttö päätyneet erilleen?