Edit: poistin vaihtoehdon jotain muuta, mitä?

HöEdit: poistin vaihtoehdon jotain muuta, mitä?
 Minulla juuri eilen toissapäivänä expiroitui vuoden premijumi. Olen tässä nyt pari päivää tutkinut oloa "taviksena": Hälytysmeilit seudun uusista kätköistä lakkasivat tulemasta, bookmark-listani menivät piiloon, livessä ei näy enää kuin viisi kätköä, GC.fissä lokiseuranta on cripplattu ja kätköhaku on kovin rajoittunut. Varmaan muitakin juttuja on, mutta ei ole omalla kohdalla vielä tullut vastaan.
 Minulla juuri eilen toissapäivänä expiroitui vuoden premijumi. Olen tässä nyt pari päivää tutkinut oloa "taviksena": Hälytysmeilit seudun uusista kätköistä lakkasivat tulemasta, bookmark-listani menivät piiloon, livessä ei näy enää kuin viisi kätköä, GC.fissä lokiseuranta on cripplattu ja kätköhaku on kovin rajoittunut. Varmaan muitakin juttuja on, mutta ei ole omalla kohdalla vielä tullut vastaan. . Lisäksi geocaching.comin historiasta löytyy asioita, joita en arvosta.
. Lisäksi geocaching.comin historiasta löytyy asioita, joita en arvosta.

Haa linux uskovainensakura_ kirjoitti:En ole, uskontoni ei salli Microsoft‐myönteisten tahojen tukemista. Lisäksi geocaching.comin historiasta löytyy asioita, joita en arvosta.
 Itse liityin jäseneksi tukeakseni hyvää harrastusta, josta olin saanut jo paljon, vaikka löytöjen määrää, en ole osannut pitää mittarina. Jos olisin tuon history-linkin lukenut, niin ehkä olisin jättänyt väliin siis periaatteen takia minäkin.
  Itse liityin jäseneksi tukeakseni hyvää harrastusta, josta olin saanut jo paljon, vaikka löytöjen määrää, en ole osannut pitää mittarina. Jos olisin tuon history-linkin lukenut, niin ehkä olisin jättänyt väliin siis periaatteen takia minäkin.Sen verran tarkennettakoon että Linux ei liity asiaan mitenkään; se on vain yksi vapaa käyttöjärjestelmä muiden joukossa. Enemmän tässä on kyse monopoliasemaa väärinkäyttävän yrityksen periaatteellisesta vastustamisesta. Mutta joo, menee vähän off‐topiciksi.EnizBambeniz kirjoitti:Haa linux uskovainensakura_ kirjoitti:En ole, uskontoni ei salli Microsoft‐myönteisten tahojen tukemista.
 )  kännyhälyn ja tietenkin muitakin palveluja olen käyttänyt. En silti ihan ole varma tuosta premiumonly -jutusta. Tosin kätköilyn aloittamista tuo premiumonly ei estä kunhan kaikki eivät sitä tee, eli löytyy tarpeeksi kivoja aloituspurkkeja. Anyway, itse en tuolle linjalle lähtisi, tuntuu vähän ihmisten - niitähän kätköilijätkin on - asettamiselta arvoasteikolle.
 )  kännyhälyn ja tietenkin muitakin palveluja olen käyttänyt. En silti ihan ole varma tuosta premiumonly -jutusta. Tosin kätköilyn aloittamista tuo premiumonly ei estä kunhan kaikki eivät sitä tee, eli löytyy tarpeeksi kivoja aloituspurkkeja. Anyway, itse en tuolle linjalle lähtisi, tuntuu vähän ihmisten - niitähän kätköilijätkin on - asettamiselta arvoasteikolle.