Viesti
Kirjoittaja Tampio » To 24.07.2025 21:04
Tunteita on minullakin herännyt vuosien aikana, vaikka mistä!
Joku ampuu keskuspuiston täyteen peruspurkkeja (kääk, nyt vietiin tila muilta kätköiltä ja toteutukset ovat tusinaa!)
Joku täyttää metsän pikamysteereritraililla (kääk, nyt vietiin tila muilta ja onkos tämä tehty nyt vaan myssejen määrää lisäämään!)
Joku tekee hirveän määrän onki-/kiipeilykätköjä (kääk, vaatii työkaluja!)
Joku tekee hirveän määrän miittejä, jotka alkavat kirjaimilla X, Z, Å, Ö ja Ä ja joissa pitää skuba-sukeltaa (kääk, tusinamiittejä, kikkailua, väärin!)
Joku tekee tsiljoona letterboxia, joita ei ole laitettu lodjaussivulle (kääk, moraalitonta!)
Joku loggaa kätköt ihmeellisillä lyhenteillä (kääk, miksei sitä koko nimeä voi kirjoittaa?)
Joku kiinnittelee pitkulaisia magneettinauhalokeja joka puolelle (kääk, ohjesääntöjen vastaista, eihän toi ole edes purkki!)
Minä tein kuusiosaisen fyysispistemultin, ja sain palautetta että "kyllähän tässä menee tila aika isolta alueelta".
Aina ei voi voittaa. Olen hirveästi kironnut erilaisia kätköilyyn liittyviä ilmiöitä (viimeksi just äskettäin kun em. sarjan purkkeja tuli lisää, oon hirveän huono niiden ratkaisussa ja tulee menemään kymmeniä tunteja jos siihen urakkaan lähden). Kuitenkin oman mielenterveyden kannalta olen yrittänyt lakata murehtimasta mitä muut tekee ja noudattanut sääntöä "ole se muutos, jota haluat nähdä". Teen itse kivoja kätköjä, ja saan hyvän mielen kun ihmiset kertovat heillä olleen hauskaa kätköilläni. Se riittää.
Aloittajan postaukseen: periaatteessa ihan kiva idea, mutta jos joku jaksaa tehdä ja ylläpitää ison määrän kätköjä niin ei se lähtökohtaisesti ole huono juttu. Isompi ongelma on kätköt, jotka on hylätty ja joita ei arkistoida, ja joita ei huolleta, ja joita epätoivoisesti tekohengitetään vuodesta toiseen. Ja niitä on muuten paljon.
Viimeksi muokannut
Tampio, Pe 25.07.2025 8:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.