Juhlapäivä

Yleistä keskustelua kätköilystä
PeliMies4
Viestit: 333
Liittynyt: La 14.04.2018 11:08
Paikkakunta: Lohja

Juhlapäivä

Viesti Kirjoittaja PeliMies4 » Ma 12.08.2019 20:38

Jee! Tänään on juhlapäivä (vaikka se oli jo toissapäivänä), sillä juhlistamme minun 50:tä piilotettua kätköä! Eli siis nyt annan teille kansalaisille mahdollisuuden antaa ideoita seuraavalle kätkölleni. Eli siis millainen tradi, jokin vaikea mysse, pitkä multi tai mikä vain muu! Jos vaikeaa mysseä ehdottaa niin laittakaa se idea comiin.

Kiitos jo etukäteen ideoista!
Jos yrität tavoitella, olen todennäköisesti nukkumassa tai piilottamassa jotain hyvin ihmeellisiä kätköjä joista ei ota kukaan selvää.

tofunakki
Viestit: 9
Liittynyt: Ke 21.08.2019 12:49

Re: Juhlapäivä

Viesti Kirjoittaja tofunakki » Ma 26.08.2019 13:03

Tähän ei ole vielä kukaan vastannut niin kerronpa oman mielipiteeni. Mun mielestä olisi mukavaa hakea enemmän lettereitä ja wherigoja. Sellaisia, mitä ihan perus sunnuntaikätköilijä saisi haettua eli selkeitä, kävellen haettavia purkkeja lasten ja/tai koiran kanssa, ilman mitään kummempia kenttämysteeriosuuksia.

Avatar
Tervas
Viestit: 930
Liittynyt: Ma 08.01.2007 14:31

Re: Juhlapäivä

Viesti Kirjoittaja Tervas » Ma 26.08.2019 14:48

Vanha nyrkkisääntö: tee sellaisia kätköjä, joita itse haluaisit löytää.
"Jokaisen oikein rakennetun pojan tekee joskus vastustamattomasti mieli etsiä kätkettyä aarretta."
Mark Twain: Tom Sawyerin seikkailut

PeliMies4
Viestit: 333
Liittynyt: La 14.04.2018 11:08
Paikkakunta: Lohja

Re: Juhlapäivä

Viesti Kirjoittaja PeliMies4 » Ma 26.08.2019 15:21

tofunakki kirjoitti:
Ma 26.08.2019 13:03
Tähän ei ole vielä kukaan vastannut niin kerronpa oman mielipiteeni. Mun mielestä olisi mukavaa hakea enemmän lettereitä ja wherigoja. Sellaisia, mitä ihan perus sunnuntaikätköilijä saisi haettua eli selkeitä, kävellen haettavia purkkeja lasten ja/tai koiran kanssa, ilman mitään kummempia kenttämysteeriosuuksia.
Otetaan harkintaan ja mahdollisesti myöhemmin saturaatioon
Tervas kirjoitti:
Ma 26.08.2019 14:48
Vanha nyrkkisääntö: tee sellaisia kätköjä, joita itse haluaisit löytää.
No toisaaltahan se näinkin on.
Jos yrität tavoitella, olen todennäköisesti nukkumassa tai piilottamassa jotain hyvin ihmeellisiä kätköjä joista ei ota kukaan selvää.

Bow more
Viestit: 172
Liittynyt: Pe 10.08.2012 19:01

Re: Juhlapäivä

Viesti Kirjoittaja Bow more » Ti 27.08.2019 10:21

Lähinnä maastotradeja koskien (jotka ovat tietty kivempia kuin päiväkodin nurkat tms:-)
- pusikoissa, ryteiköissä ja kosteikoissa ei kukaan halua kulkea (fyysinen vaativuus tai etäisyys ei sinänsä ole ongelma mukavammassa maastossa)
- parkkipaikka sekä polun pää tai muu vinkki lähestymissuunnasta (vieras hakee lyhintä reittiä, esim. Metsän rauhaa #2 )-:
- samasta parkista useampi kätkö on kiva (MMPT oli hyvä sen jälkeen kun oli tiedossa mistä polku alkaa)
Purkkien tiiviys ja kestävyys tärkeitä, vähentää omistajan vaivaa ja etsijöiden valitusta. Talvilöydettävä on aina parempi kuin kostean kolon tonkiminen vaikka lunta ei olisikaan.
Kuva

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä”