Matkamuistot.. Souvenirs..

Yleistä keskustelua kätköilystä
Saarelat
Viestit: 19
Liittynyt: Pe 04.09.2015 22:51

Matkamuistot.. Souvenirs..

Viesti Kirjoittaja Saarelat » Su 24.07.2016 13:32

Onko muille tullut sähköpostia aiheesta
https://www.geocaching.com/blog/2016/07 ... accept-it/

Minulle ei ole tullut, jos joku voisi laittaa sellaisen geosaarelat @ gmail.com niin olisin kiitollinen :)

JJOH64
Viestit: 19
Liittynyt: To 17.10.2013 12:03

Re: Matkamuistot.. Souvenirs..

Viesti Kirjoittaja JJOH64 » Su 24.07.2016 14:16

Kannattaa vilkaista välilehdeltä: Tarjoukset. Minullakin on gmail ja löysin aiheeseen liittyvät viestit juurikin Tarjoukset -osiosta.

miisa
Viestit: 100
Liittynyt: Su 19.07.2009 13:04

Re: Matkamuistot.. Souvenirs..

Viesti Kirjoittaja miisa » Su 24.07.2016 14:16

Minusta ei ole apua, mutta kiitos linkistä! Olenkin ihmetellyt miksi minulle ei ole pitkiin aikoihin tullut Groundspeakin viikkokirjettä. Nyt huomasin profiilisivuni sähköpostiasetuksista, ettei minulla ole täppää viikkopostin kohdalla. Liekkö jokin geocaching.com sivun päivitys poistanut minut postituslistalta. Jospa seuraava posti tulisi tännekin.

Saarelat
Viestit: 19
Liittynyt: Pe 04.09.2015 22:51

Re: Matkamuistot.. Souvenirs..

Viesti Kirjoittaja Saarelat » Su 24.07.2016 16:13

KIITOS !! Nyt vielä kun keksisi sen mystisen sanoman :P

p.s. asetuksista oli pois päältä Vinkit ja vihjeet joten siksi se sähköposti ei ole tullut..

miisa
Viestit: 100
Liittynyt: Su 19.07.2009 13:04

Re: Matkamuistot.. Souvenirs..

Viesti Kirjoittaja miisa » Su 14.08.2016 19:13

Voisiko joku paljastaa minulle minkälainen kätkö piti tänä viikonloppuna löytää saadakseen matkamuiston? Minulle ei edelleenkään tule näistä postia, enkä geocaching.com aloitussivulta pääse muuta kuin kätköjen hakusivulle klikkaamalla viikonlopun toisen matkamuiston "Seuraava tehtäväsi" kuvan linkkejä.

jykke1969
Viestit: 25
Liittynyt: To 16.05.2013 10:24
Paikkakunta: Pori

Re: Matkamuistot.. Souvenirs..

Viesti Kirjoittaja jykke1969 » Su 14.08.2016 19:17

miisa kirjoitti:Voisiko joku paljastaa minulle minkälainen kätkö piti tänä viikonloppuna löytää saadakseen matkamuiston? Minulle ei edelleenkään tule näistä postia, enkä geocaching.com aloitussivulta pääse muuta kuin kätköjen hakusivulle klikkaamalla viikonlopun toisen matkamuiston "Seuraava tehtäväsi" kuvan linkkejä.
Multi

miisa
Viestit: 100
Liittynyt: Su 19.07.2009 13:04

Re: Matkamuistot.. Souvenirs..

Viesti Kirjoittaja miisa » Su 14.08.2016 19:25

Kiitos, kiitos!!!
Siis autoon ja nokka kohti Äimärautiota. Taas tuli todistettua, että kannattaa pihistellä kätköilyssä ja säästää kätköjä sopivampien päivien varalle. Pari lähelle julkaistua earthkätköäkin odottelee tulevia earthkätköpäiviä matkamuistoineen. .... Vaikka groundspeakin ohjeet muuta väittäväkin.

Zergei
Viestit: 443
Liittynyt: Su 06.12.2015 21:35

Re: Matkamuistot.. Souvenirs..

Viesti Kirjoittaja Zergei » Su 14.08.2016 19:34

miisa kirjoitti:enkä geocaching.com aloitussivulta pääse muuta kuin kätköjen hakusivulle klikkaamalla viikonlopun toisen matkamuiston "Seuraava tehtäväsi" kuvan linkkejä.
Ihan vain siltä varalta että tuo jäi hämmentämään, niin se aloitussivun hakulinkki juurikin näyttää lähistön multikätköt. :wink:

Avatar
IhmisAnkka
Viestit: 420
Liittynyt: Ti 24.09.2013 16:45
Paikkakunta: Tampere

Re: Matkamuistot.. Souvenirs..

Viesti Kirjoittaja IhmisAnkka » Su 14.08.2016 19:59

miisa kirjoitti:Kiitos, kiitos!!!
Siis autoon ja nokka kohti Äimärautiota. Taas tuli todistettua, että kannattaa pihistellä kätköilyssä ja säästää kätköjä sopivampien päivien varalle. Pari lähelle julkaistua earthkätköäkin odottelee tulevia earthkätköpäiviä matkamuistoineen. .... Vaikka groundspeakin ohjeet muuta väittäväkin.
Ole onnellinen geoautoinesi. Minä kastuin läpimäräksi eilen fillarilla. Yritin saada taas kerran "Pohjanpitäjänlahden sillat", mutta denari tuli. Poljin sitten Skogbyhyn hakemaan Dergatšovia ja tärppäsi. Värjöttelin Skogbyn seisakkeella ja huomasin, että juna tulee kahden tunnin päästä. Poljin takaisin Tammisaareen tietä, jossa rekat roiskuttelivat vettä minun päälleni. Pääsin kuitenkin odottelemaan lämpimässä rautatieasemalla ja sain sen läpyskän. En tykkää multeista.
Kuva

miisa
Viestit: 100
Liittynyt: Su 19.07.2009 13:04

Re: Matkamuistot.. Souvenirs..

Viesti Kirjoittaja miisa » Su 14.08.2016 20:47

Nyt on matkamuisto ansaittuna. Kiitos kaikille vastanneille, myös yv:llä lähestyneelle (en osaa vastata sen kautta). Olipa kyllä mystinen tehtävä. Ohjeistuksissa väittivät, että tehtävä paljastetaan kaikille lauantaiaamuna, mutta minulla "seuraava tehtäväsi" linkki vei vain hakusivulle paljastamatta, mitä pitäisi hakea. Yhdet eteläisempään Suomeen sijoittuvat koordinaatit vilahtivat hakukentässä, mutta tehtävänanto olisi kyllä jäänyt löytymättä ilman teitä muita.

Avatar
IhmisAnkka
Viestit: 420
Liittynyt: Ti 24.09.2013 16:45
Paikkakunta: Tampere

Re: Matkamuistot.. Souvenirs..

Viesti Kirjoittaja IhmisAnkka » Su 14.08.2016 22:16

miisa kirjoitti:Nyt on matkamuisto ansaittuna. Kiitos kaikille vastanneille, myös yv:llä lähestyneelle (en osaa vastata sen kautta). Olipa kyllä mystinen tehtävä. Ohjeistuksissa väittivät, että tehtävä paljastetaan kaikille lauantaiaamuna, mutta minulla "seuraava tehtäväsi" linkki vei vain hakusivulle paljastamatta, mitä pitäisi hakea.
On tökkinyt premiumeillakin. Minä en ole saanut yhtäkään viestiä, enkä ole ainoa.
Kuva

ilu81
Viestit: 11
Liittynyt: To 23.05.2013 16:06

Re: Matkamuistot.. Souvenirs..

Viesti Kirjoittaja ilu81 » Ma 15.08.2016 16:37

Juu ei tosiaan toimi. Mulla on kaikki täpät merkattuna ja sähköpostiosoite oikein, eikä siltikään tule noita infoviestejä, vaikka olen premium. Eikä se etusivulla oleva #missionGC-laatikkokaan toimi ollenkaan.

Avatar
Mukkelus
Viestit: 377
Liittynyt: Su 22.06.2008 15:37

Re: Matkamuistot.. Souvenirs..

Viesti Kirjoittaja Mukkelus » Ma 15.08.2016 19:27

IhmisAnkka kirjoitti:
miisa kirjoitti:Nyt on matkamuisto ansaittuna. Kiitos kaikille vastanneille, myös yv:llä lähestyneelle (en osaa vastata sen kautta). Olipa kyllä mystinen tehtävä. Ohjeistuksissa väittivät, että tehtävä paljastetaan kaikille lauantaiaamuna, mutta minulla "seuraava tehtäväsi" linkki vei vain hakusivulle paljastamatta, mitä pitäisi hakea.
On tökkinyt premiumeillakin. Minä en ole saanut yhtäkään viestiä, enkä ole ainoa.
Kyllä tosiaan tökkii. Ei ole valitettavasti tullut viestejä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä”