Ihmettelyä ja synkistelyä

Yleistä keskustelua kätköilystä
Avatar
Fisherman77
Viestit: 186
Liittynyt: Ma 25.12.2006 12:53
Paikkakunta: Tampere

Ihmettelyä ja synkistelyä

Viesti Kirjoittaja Fisherman77 » Ti 07.10.2014 13:48

Poikkesin tänään hakemassa pois pääsiäispupun piilo purkin. http://coord.info/GCVE59 Purkista oli hukattu kansi, mutta kukaan ei sitten kukaan viitsinyt mainita siitä huoltopyynnön arvoisesti. Kaikki varmaan kuvittelivat, että olen huvikseni jättänyt kätkörasian piiloon ilman kantta. No olisihan sen loggauksista huomannut, että kansi on kadoksissa, mutta s-postiin tulee muutenkin niin paljon taukkanaa, että heitän roskakoriin kaikki loggausviestit. Ainoastaan dnf-ilmoitukset tai huoltopyynnöt katson erikseen. Ehkäpä mieltä lämmittäisi se, että joka kannen tiputtaa tai hukkaa niin kehtaisi tunnustaa olevansa se rähmäkäpälä. Mutta ei.

No purkille päästyäni oli ihmetys valmis. Sen sisälle oli joku tunkenut vanhan kouluvihkonsa ja siihen oli kesäkuun alusta jengi tyytyväisenä loggaillut käyntejään. Purkissa ollut oikea lokikirja kumisi tyhjyyttään, kun porukka raapustelee toisaalle loggauksia. Olipa jätetty vihkoon ihmettely kahdesta lokikirjasta, mutta hittoako se siellä auttaa? Kukaan ei saanut ajatustaan ilmoille kun loggauksia kirjoitteli. Siispä kätkönomistajan täytyisi viikoittain juosta purkilla katsomassa ja hoivaamassa purkkia kuin kirpparipöytää. Ja ketut!

Vierailusta on kulunut 30 min ja vieläkin hissi vinkuu pahasti sahaten kerrosten välissä. Ajatuksia sinkoilee sinne ja tänne, mutta kerran aloitin, niin lopetan myös tämän samalla. Uusia purkkeja, harrastajia ja käytäntöjä tulee aikojen saatossa. Mieleen palaa elävästi vielä 2005, kun tuli lausuttua että kartallisella gpsillä ei tee yhtään mitään. No tänä päivänä en siitä luopuisi mistään hinnasta saati muista apuvälineistä. Niin valitettavasti tämäkin harrastus on muuttunut eikä vain hyvään suuntaan.

Purkkeihin kohdistuu suoranaista välinpitämättömyyttä. Niitä ei palauteta paikoilleen, pahemmassa tapauksessa olen ollut todistamassa tilannetta, kun piilottaja joutui etsimään omaa purkkiaan ja se oli vaihtanut paikkaa toistakymmentä metriä. Vaihtotavaroihin en jaksa puuttua, niitä kun en ole vaihtanut ja omiin purkkeihin en ole niitä hankkinut. Nehän kuitenkin katoavat ja tilalle tulee kaljapullon korkit. Se on ehkä normaalia?

Mutta se isoin asia, josta jokainen purkin omistaja olisi kiitollinen, niin huoltopyyntöjä laitetaan aika harvoin. Johtuuko tämä siitä kehityksestä, että porukka hakee paljolti kätköjä kännykkäsovellusten avulla ja loggaavat purkin löydetyksi maastossa merkinnällä KK!. Silloin purkki on löydetty ja samalla myös unohdettu. Mitäpä sitä muistelemaan ja tilastot kiittävät.

En halua syyllistää tällä avautumisella purkillani käyneitä tai henkilöitä jotka toimivat edellä kuvatulla tavalla. Tätä harrastusta voi tehdä monella tavalla ja jokaiselle se oma tapa on paras tapa.

Avatar
IhmisAnkka
Viestit: 419
Liittynyt: Ti 24.09.2013 16:45
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmettelyä ja synkistelyä

Viesti Kirjoittaja IhmisAnkka » Ti 07.10.2014 15:47

Fisherman77 kirjoitti: Ehkäpä mieltä lämmittäisi se, että joka kannen tiputtaa tai hukkaa niin kehtaisi tunnustaa olevansa se rähmäkäpälä.
Minä olen ollut kerran sellainen rähmäkäpälä, mutta skarppi purkin omistaja korjasi tilanteen ihan ilmankin huoltopyyntöä. Minä koen huoltopyynnöt turhana valituksena. Logi on sitä varten, että valitetaan kätkön kunnosta tai vastaavasti kiitetään kätkön kuntoa.
Kuva

Marjis
Viestit: 432
Liittynyt: Pe 03.04.2009 15:29
Paikkakunta: Lahti

Re: Ihmettelyä ja synkistelyä

Viesti Kirjoittaja Marjis » Ti 07.10.2014 15:52

Ei, löytöloki ei ole sitä varten, että kerrotaan jos purkissa on jotain rikki. Sitä varten on huoltopyyntö, josta tulee myös oma attribuuttinsa sitten kätkölle, että moiselle on tarvetta.
Eniten kätköilyssä **tuttaa toiset kätköilijät.

mackoivu
Viestit: 46
Liittynyt: Ti 03.09.2013 14:50

Re: Ihmettelyä ja synkistelyä

Viesti Kirjoittaja mackoivu » Ti 07.10.2014 15:59

Musta molemmat edelle olevat kirjoitukset on varteenotettavia "oikeita vastauksia". Logissa varmaan tulee monenkin henkilön purettua tuntojaan ja toisaalta, valveutuneemmat kätköilijät osaavat ja uskaltavat laittaa huoltopyynnön. (Hui miten pelottavaa!!)

Mutta se, mikä mulla osuu korvaan ja silmään, että ei lueta ollenkaan logeja. Heitetään vaan roskikseen. Miksi näin? Minusta tällä suorastaan pyydetään, että älkää vaan kirjoittako minun kätköistäni mitään ylevää, vaan laittakaa vaan suoraan "kk" ja sillä selvä. Itselläni on tällä hetkellä vajaa 60 kätköä ja yhä edelleen luen jokaisen sähköpostin joka liittyy kätköilyyn. Osan logeista olen nähnyt jo aikaisemmin käydessäni sivuilla, joten niitä on helppo skipata ja hypätä seuraavaan. Ei se niin kauaa aikaa vie...

Avatar
Fisherman77
Viestit: 186
Liittynyt: Ma 25.12.2006 12:53
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmettelyä ja synkistelyä

Viesti Kirjoittaja Fisherman77 » Ti 07.10.2014 16:05

Eivät huoltopyynnöt ole turhia. Sen saadessaan purkin omistajan on syytä havahtua, että jotain on tehtävä. Enkä pyydä, että kaikki tekevät sitä jos vaikka viikossa purkilla on 10 kävijää, vaan joku tekisi sen. Tämä siksi, että juurikin huoltopyyntöviesti erottuu siitä turhasta kk viestimäärästä joita tulee kun omistat useamman purkin kuin 2 kpl. Ainakaan itse en ole kiinnostunut porukan lyhyistä loggauksista, vaan katson kuvauksia siinä kohtaa kun ilmenee jotain poikkeavaa. Ehkäpä 50 aktiivista kätköä on vain liikaa?
No seuraava tahti on purkin mentyä huonoon kuntoon tai sen tultua "tuhotuksi", niin arkisto kutsuu. Eipä tarvi tuskailla enää purkeista.

Avatar
Fisherman77
Viestit: 186
Liittynyt: Ma 25.12.2006 12:53
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmettelyä ja synkistelyä

Viesti Kirjoittaja Fisherman77 » Ti 07.10.2014 16:18

mackoivu kirjoitti: Mutta se, mikä mulla osuu korvaan ja silmään, että ei lueta ollenkaan logeja. Heitetään vaan roskikseen. Miksi näin? Minusta tällä suorastaan pyydetään, että älkää vaan kirjoittako minun kätköistäni mitään ylevää, vaan laittakaa vaan suoraan "kk" ja sillä selvä. Itselläni on tällä hetkellä vajaa 60 kätköä ja yhä edelleen luen jokaisen sähköpostin joka liittyy kätköilyyn. Osan logeista olen nähnyt jo aikaisemmin käydessäni sivuilla, joten niitä on helppo skipata ja hypätä seuraavaan. Ei se niin kauaa aikaa vie...
Tuohon on pakko sanoa, etten todellakaan toivo KK! viestejä, mutta onko sen parempia: Komeat maisemat, iltalenkillä löytyi, pussikaljalla ja löysin, stop & go, jne. Pupun takana on 1138 löytöloggausta, niin voin niistä laskea sen määrän joka olisi tavallisuudesta poikkevia loggauksia eikä jokapäiväsiä jorinoita. Syyllistyn itsekkin usein siihen, että ei vain keksi purkista mitään sanottavaa. Miksi sitä sitten jaarittelee turhaan?

Bojo717
Viestit: 19
Liittynyt: La 14.09.2013 2:41

Re: Ihmettelyä ja synkistelyä

Viesti Kirjoittaja Bojo717 » Ke 08.10.2014 16:34

Fisherman77 kirjoitti:... s-postiin tulee muutenkin niin paljon taukkanaa, että heitän roskakoriin kaikki loggausviestit.

Olipa jätetty vihkoon ihmettely kahdesta lokikirjasta, mutta hittoako se siellä auttaa? Kukaan ei saanut ajatustaan ilmoille kun loggauksia kirjoitteli.

En halua syyllistää tällä avautumisella purkillani käyneitä tai henkilöitä jotka toimivat edellä kuvatulla tavalla. Tätä harrastusta voi tehdä monella tavalla ja jokaiselle se oma tapa on paras tapa.
Mistä tiedät, että loggauksissa ei ole ollut mainintaa kahdesta vihkosta, ethän sinä lue loggausviestejä?

Mitä tämä sitten on, jos ei syyllistämistä?
Purkin kannen katoamisesta olisi toki pitänyt laittaa huoltopyyntö.

Avatar
Fisherman77
Viestit: 186
Liittynyt: Ma 25.12.2006 12:53
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmettelyä ja synkistelyä

Viesti Kirjoittaja Fisherman77 » Ke 08.10.2014 19:52

Bojo717 kirjoitti: Mistä tiedät, että loggauksissa ei ole ollut mainintaa kahdesta vihkosta, ethän sinä lue loggausviestejä?

Mitä tämä sitten on, jos ei syyllistämistä?
Purkin kannen katoamisesta olisi toki pitänyt laittaa huoltopyyntö.
Ehkä ilmaisin itseäni huonosti tai sitten et ymmärrä lukemaasi. Puhuin sähköpostiin tulleista loggauksista, en kätkösivun loggauksista. Totta hel**tissä olen nyt etsinyt loggauksista mainintaa lokikirjasta jota ei ole. Ja tämän vuoden loggauksista 42 kpl oli mallia kk, hieno purkki, löyty, jne... Mitäpä näitä lukemaan, eiköhän ne löydy kuvaussivulta jos haluaa.

Vingeri
Viestit: 661
Liittynyt: Ti 04.01.2011 22:47
Paikkakunta: Joensuu

Re: Ihmettelyä ja synkistelyä

Viesti Kirjoittaja Vingeri » Ke 08.10.2014 22:03

Minä teen aina silleen että kun omiin kätköihini tulee uusia logeja ja niistä viestit sähköpostiin niin luen ne ensin ja jos mitään ihmeellistä ei ole niin poistan ne sähköpostista. Näin käyn ne aina läpi ja reakoin tarvittaessa jos lokkauksessa mainitaan esim kätkön huonosta kunnosta. Kaikki ei aina laita huoltopyyntöä vaan kertovat asiat suoraan lokissa. Näin minäkin usein teen jos en näe kätkön huoltoa vielä tarpeelliseksi.

Tämä on toki aikaa vievää jos on tehnyt paljon kätköjä ja ne kaikki on sellaisilla paikoilla joissa liikkuu paljon kätköilijöitä.

Avatar
kukkamaaria
Viestit: 179
Liittynyt: Ma 25.02.2008 10:21
Paikkakunta: Turku

Huoltopyynnöt kunniaan!

Viesti Kirjoittaja kukkamaaria » To 09.10.2014 9:06

Omasta mielestäni tärkein asia meni keskustelusta ohi. Eli rohkeasti vaan "Needs Maintenance" loggauksia, jos jokin on kätköllä huonosti (kansi puuttuu, lokikirjassa ei enää tilaa, kätkö sisältä litimärkä, purkki rikki jne.).

Jos lokikirja on loppumassa niin siitä voi rohkeasti mainita loggauksessaan hieman etukäteen, vaikka kun on enää aukeama tilaa. (Eikä haittaa vaikka usempi mainitsisi asiasta.) Omasta mielestäni on kivempi ajoissa valmistautua vaihtamaan lokikirja uuteen, kuin laittaa kätkö välillä hyllylle sen takia ettei pääse saman tien vaihtamaan lokikirjaa.

Koulukuntia on tässäkin monia, mutta omasta mielestäni huoltopyyntöjä, samoin kuin DNF-loggauksia, voisi laittaa paljon uskaliaammin. Niin kätkön omistaja pysyy paremmin selvillä omien kätköjensä tilanteesta ja voi puuttua epäkohtiin ajoissa.

Avatar
IhmisAnkka
Viestit: 419
Liittynyt: Ti 24.09.2013 16:45
Paikkakunta: Tampere

Re: Huoltopyynnöt kunniaan!

Viesti Kirjoittaja IhmisAnkka » To 09.10.2014 9:33

kukkamaaria kirjoitti: Jos lokikirja on loppumassa niin siitä voi rohkeasti mainita loggauksessaan hieman etukäteen, vaikka kun on enää aukeama tilaa. (Eikä haittaa vaikka usempi mainitsisi asiasta.) Omasta mielestäni on kivempi ajoissa valmistautua vaihtamaan lokikirja uuteen, kuin laittaa kätkö välillä hyllylle
Mun mielestäni näin pitäisi toimia nanon kanssa aina. Olenpa jopa kiitellyt nanon loggauksessa sitä, että kerrankin nano, jonka logirulla ei ole täynnä.
Kuva

Avatar
Fisherman77
Viestit: 186
Liittynyt: Ma 25.12.2006 12:53
Paikkakunta: Tampere

Re: Huoltopyynnöt kunniaan!

Viesti Kirjoittaja Fisherman77 » To 09.10.2014 10:04

[quote="kukkamaaria"]Omasta mielestäni tärkein asia meni keskustelusta ohi. Eli rohkeasti vaan "Needs Maintenance" loggauksia, jos jokin on kätköllä huonosti (kansi puuttuu, lokikirjassa ei enää tilaa, kätkö sisältä litimärkä, jne[quote]

Hienoa, että joku huomasi tärkeän seikan. Piste Kukkamaarialle!

Puuha
Viestit: 121
Liittynyt: To 27.09.2012 16:06

Re: Ihmettelyä ja synkistelyä

Viesti Kirjoittaja Puuha » La 11.10.2014 12:51

Eikös kyseinen "Needs Maintenance" ole juuri sitä varten? Ne joille keskustelu pitäisi osoittaa ja myös opettaa käyttö eivät lue foorumia. Tämä syö mielestäni pohjan keskustelemisesta aiheesta kun siitä ei apua ole edes marginaalisesti.

searchingtiger
Viestit: 1
Liittynyt: To 17.07.2014 23:04

Re: Ihmettelyä ja synkistelyä

Viesti Kirjoittaja searchingtiger » La 11.10.2014 21:55

Tuossa loppukesästä kun oli joku putki meillä menossa ja päivittäin käytiin ainakin se yksi hakemassa niin siellä tuli niin paljon vastaan niitä lokivihkoja jotka olivat täynnä tai ihan vähän tilaa. Sitten minua ihan alkoi nolottaa, kun aina niitä Needs Maintenance -lokeja laittelin ja jotenkin tuli semmoinen olo, että vingunko nyt ihan turhasta. Olihan se silloin asiallista kun se loki tosissaan oli täpösen täynnä, mutta pari kertaa mainittiin silloinkin, kun oli vielä vähän tilaa. Onko se sitten joku suomalaisten juttu, ettei haluta olla vaivaksi. Hölmöähän se on, kun kukaan tuskin tykkää löytää purkkia, jossa täysi loki ja sitten koluta taskuja jonkun lappusen toivossa.

Meillä on ensimmäinen oma kätkö ollut piilossa vasta vähän aikaa, mutta olin tosi mielissäni, kun eräässä lokissa oli mainittu, että kätköllä kaikki hyvin. Sekin on mielestäni ihan hyvä tapa joskus mainita, kun ei se omistaja siellä kumminkaan jatkuvasti voi hypätä ja kun ei voi tietää millaista kätköilijää siellä on käynyt, että ilmottaisiko he jos jotain olisi pielessä.

Avatar
jviirret
Viestit: 186
Liittynyt: Su 29.01.2012 11:27

Re: Ihmettelyä ja synkistelyä

Viesti Kirjoittaja jviirret » La 11.10.2014 22:19

searchingtiger kirjoitti:Meillä on ensimmäinen oma kätkö ollut piilossa vasta vähän aikaa, mutta olin tosi mielissäni, kun eräässä lokissa oli mainittu, että kätköllä kaikki hyvin. Sekin on mielestäni ihan hyvä tapa joskus mainita, kun ei se omistaja siellä kumminkaan jatkuvasti voi hypätä ja kun ei voi tietää millaista kätköilijää siellä on käynyt, että ilmottaisiko he jos jotain olisi pielessä.
Varsinki mieltä lämmittää jos kätkö on ei talvilöydettävä ja tällainen logaus tulee kevään ensimmäiseltä kävijältä :)

Laurenzia79
Viestit: 31
Liittynyt: Ti 28.05.2013 15:27

Re: Ihmettelyä ja synkistelyä

Viesti Kirjoittaja Laurenzia79 » Ti 14.10.2014 11:06

Olen tullut viime toukokuun jälkeen kovin varovaiseksi huoltopyyntöjen kanssa.

Laitoin eräästä kätköstä (jossa oli käyty noin kerran päivässä siihen saakka) viestin että loki alkaa olla täysi ja että lähiaikoina voisi uuden liuskan kiikuttaa paikanpäälle. Kätkön omistaja kävi tietenkin ja asianmukaisesti kätköllä mutta oli sitä mieltä että lokiin olisi mahtunut vielä vaikka kuinka monta nimeä ja että huoltopyyntö oli turha.

Muut, joiden kätköihin olen huoltopyyntöjä laittanut eivät ole julkisesti asiaan kommentoineet, joten en tiedä millä tavoin he ovat huoltopyynnön tai -tiedonannon ottaneet - pahastuneetko vai olleet tyytyväisiä.

Joten.. hiukan on tämä tasapainoilua myös kätköilijänä, että koska ja mistä saa huoltopyyntöä laittaa.

Vaan, sen olen huomannut kun käy peräjälkeen useammalla purkilla, on joskus vaikeaa muistaa että mikähän kätkö oli se jossa oli vettä kun kotona loggailee - ja kännyloggauksissta en niin perusta kun jäävät niin lyhköisiksi.

Avatar
sgt_pepper
Viestit: 273
Liittynyt: Ke 19.12.2007 18:33
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ihmettelyä ja synkistelyä

Viesti Kirjoittaja sgt_pepper » Ti 14.10.2014 12:38

Laurenzia79 kirjoitti:Laitoin eräästä kätköstä (jossa oli käyty noin kerran päivässä siihen saakka) viestin että loki alkaa olla täysi ja että lähiaikoina voisi uuden liuskan kiikuttaa paikanpäälle. Kätkön omistaja kävi tietenkin ja asianmukaisesti kätköllä mutta oli sitä mieltä että lokiin olisi mahtunut vielä vaikka kuinka monta nimeä ja että huoltopyyntö oli turha.
Jaa, ei tuollaisista kommenteista kannata välittää. Jos purkin omistaja ei osaa arvostaa loggaajien ilmoituksia purkin kunnosta, niin se on sen omistajan ongelma. Ehkä ei kannattaisi tehdä nanokätköjä, jos niiden lokipaperien usein vaihtaminen niin rassaa :roll:

Rohkeasti vaan huoltoilmoitusta aina kun tuntuu tarpeelliselta :) Itse en edes ymmärrä miten se purkin omistajaa vaivaa. Itsehän omistaja valitsee, lähteekö huoltoilmoituksen jälkeen kuinka pian kätköä huoltamaan. Hänellä on vastuu purkista, mutta myös vapaus tulkita logeista, että onko huoltotarve akuutti vai ei. Kyllä varmaan suurin osa kätköjen omistajista kumminkin niitä huoltopyyntöjä ja muita raportteja purkin kunnosta arvostaa.

Itse pistän aina hyvin herkästi huoltoilmoituksen, mutta toisin päin toimimisessa olisi minulla parannettavaa. En nimittäin yleensä osaa mainita lokissa, jos purkki on moitteettomassa kunnossa. Sekin olisi tärkeää ainakin kätköillä, joilla kävijöitä on vähän harvaksempaan. Joskus omistajalta on tullut perässä viestiä, jossa hän on kysynyt, onko purkki kunnossa.

Huoltopyyntöjen laittamista en pohdi koskaan siltä kannalta, että vaivaisin kätköttäjää, mutta joskus vähän meinaa nolottaa jos DNF loggaukseni jälkeen omistaja on oikein käynyt tarkistamassa, että purkki on paikoillaan, vaikka lokissa en ole epäillytkään, ettei purkki olisi siellä, vaan olen uskonut vian olevani itsessäni :D Sitten taas muistan, että omistajahan se itse on päättänyt mennä purkin tarkastamaan, eikä DNF:äänsä kannata yhtään katua. Loggauksissa on paras olla aina rehellinen: sanoa mikä oli hyvää, mikä huonoa, laittaa huoltopyyntöä. Jos näitä juttuja jättää mainitsematta, ei siitä ole kätkön omistajalle mitään hyötyä. Jos omistaja pahoittaa mielensä, niin se on hänen ongelmansa, jos ei kritiikkiä osaa ottaa vastaan. Hiljaisuus johtaa ehkä siihen, että kaikki on tyytyväisiä, mutta todennäköisemmin ei.

Mutta ketjun aloittajalle vielä lisäys, että ei kannata niitäkään syyttää, jotka eivät ole huoltopyyntöä laittaneet. Ehkä he eivät ole muistaneet asiaa enää pitkän päivän päätteeksi, kotona logatessaan, ehkä ovat maininneet jotain oleellista löytöloggauksessaan. Kyllä niitä löytöloggauksiakin kannattaa lukea. Ymmärrän jos kaikkia ei ehdi, tai viitsi lukea, mutta silloin ei voi kokonaan kätkön loggaajillekaan syytä vierittää.

Harjus
Viestit: 185
Liittynyt: Pe 25.07.2008 14:39

Re: Ihmettelyä ja synkistelyä

Viesti Kirjoittaja Harjus » Ti 14.10.2014 13:10

sgt_pepper kirjoitti:
Laurenzia79 kirjoitti:Laitoin eräästä kätköstä (jossa oli käyty noin kerran päivässä siihen saakka) viestin että loki alkaa olla täysi ja että lähiaikoina voisi uuden liuskan kiikuttaa paikanpäälle. Kätkön omistaja kävi tietenkin ja asianmukaisesti kätköllä mutta oli sitä mieltä että lokiin olisi mahtunut vielä vaikka kuinka monta nimeä ja että huoltopyyntö oli turha.
Jaa, ei tuollaisista kommenteista kannata välittää. Jos purkin omistaja ei osaa arvostaa loggaajien ilmoituksia purkin kunnosta, niin se on sen omistajan ongelma. Ehkä ei kannattaisi tehdä nanokätköjä, jos niiden lokipaperien usein vaihtaminen niin rassaa :roll:

Rohkeasti vaan huoltoilmoitusta aina kun tuntuu tarpeelliselta :) Itse en edes ymmärrä miten se purkin omistajaa vaivaa. Itsehän omistaja valitsee, lähteekö huoltoilmoituksen jälkeen kuinka pian kätköä huoltamaan. Hänellä on vastuu purkista, mutta myös vapaus tulkita logeista, että onko huoltotarve akuutti vai ei. Kyllä varmaan suurin osa kätköjen omistajista kumminkin niitä huoltopyyntöjä ja muita raportteja purkin kunnosta arvostaa.
Ei kannatakaan välittää varsinkaan, kun kommentissa ei mainittu mitään, että huoltopyyntö oli turha [:)]. Eikä kätkökään ollut edes nanokätkö [:)].

http://www.geocaching.com/seek/log.aspx ... e62ab9d8ed

T. Harjus

Laurenzia79
Viestit: 31
Liittynyt: Ti 28.05.2013 15:27

Re: Ihmettelyä ja synkistelyä

Viesti Kirjoittaja Laurenzia79 » Ti 14.10.2014 13:42

Aivan, juuri tässä ollaankin kun ei aina voi tietää ja tulee tulkintoja :)

Minusta silloin kun login alareunassa on kolme senttiä tyhjää on kiva laittaa viesti että lähiaikoina on aika piipahtaa ( että katselee seuraavan viikon ohjelmasta sopivan välin, en arvannut että on näin nopeaa toimintaa), kun taas joku muu kätköttäjä ei reagoi edes sitten kun sanotaan että lisälapulle logattu.

Olenkin tästä viisastuneena laittanut muutamaan huoltopyyntöön arvion sitä montako nimeä vielä mahtuu, niin tietää kätköttäjä onko kiirus vai ei.

Harjus
Viestit: 185
Liittynyt: Pe 25.07.2008 14:39

Re: Ihmettelyä ja synkistelyä

Viesti Kirjoittaja Harjus » Ti 14.10.2014 13:47

Laurenzia79 kirjoitti:Aivan, juuri tässä ollaankin kun ei aina voi tietää ja tulee tulkintoja :)

Minusta silloin kun login alareunassa on kolme senttiä tyhjää on kiva laittaa viesti että lähiaikoina on aika piipahtaa ( että katselee seuraavan viikon ohjelmasta sopivan välin, en arvannut että on näin nopeaa toimintaa), kun taas joku muu kätköttäjä ei reagoi edes sitten kun sanotaan että lisälapulle logattu.

Olenkin tästä viisastuneena laittanut muutamaan huoltopyyntöön arvion sitä montako nimeä vielä mahtuu, niin tietää kätköttäjä onko kiirus vai ei.
Siinä oli puolet vasta koko lokista täyttynyt eli sen kolmen sentin lisäksi oli vielä toinen liuska tyhjä, mutta tää on nyt tällaista saivartelua :). Nythän se koko kätkön piilopaikka on viety raksamiesten toimesta veke, joten pitää miettiä uutta purkkia kokonaan sinne.

Harjus

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä”