Itselle sattui hauska tilanne alkuviikosta lopella kun pääsin parin metrin päähän ketunpoikasesta, tai niin minä sen tunnistin

Siinä se kaikessa rauhassa puuhaili omiaan..Samalla reissulla seurasin pyytä, jonka pesän viereen istahdin tietämättä!

Pyykorven multilta palatessa oli tiellä vaskitsa. Nurmijärvellä nähtiin pojan kanssa kyy.
  Pyykorven multilta palatessa oli tiellä vaskitsa. Nurmijärvellä nähtiin pojan kanssa kyy.  , Gubbmossenilla Vantaalla näin multin kakkospisteellä, kuinka haukka oli napannut mustarastaan ja useat mustarastaat hyökkäilivät ja rääkyivät haukalle. Ja Karkkilassa, kun palattiin perheen kanssa laavukätköltä niin pyy poikasineen juoksenteli edessä. Seurasaaressa lapset syötti oravia ja variksia sekä puluja, siellä nähtiin myös joutsenia ja lokkeja lähietäisyydeltä.
 , Gubbmossenilla Vantaalla näin multin kakkospisteellä, kuinka haukka oli napannut mustarastaan ja useat mustarastaat hyökkäilivät ja rääkyivät haukalle. Ja Karkkilassa, kun palattiin perheen kanssa laavukätköltä niin pyy poikasineen juoksenteli edessä. Seurasaaressa lapset syötti oravia ja variksia sekä puluja, siellä nähtiin myös joutsenia ja lokkeja lähietäisyydeltä.  Niin ja Vihtijärvellä olin kätkölle mennessä tietämättäni tömistellyt maa-ampparipesän yli. Palatessani polkua pitkin ampparit olivat valmiina ja hyökkäsivät, siinä vaiheessa pistin juoksuksi, ne seurasivat autolle saakka ja pari pistoakin ehtivät antaa!
  Niin ja Vihtijärvellä olin kätkölle mennessä tietämättäni tömistellyt maa-ampparipesän yli. Palatessani polkua pitkin ampparit olivat valmiina ja hyökkäsivät, siinä vaiheessa pistin juoksuksi, ne seurasivat autolle saakka ja pari pistoakin ehtivät antaa!    

Joo, metsot on inhoja lintuja, kts loggaus http://www.geocaching.com/seek/log.aspx ... 0b04253e89 ja sieltä utube-linkkiJJOH64 kirjoitti:Tänä keväänä Nokialla tuli vastaan soitimella oleva ukkometso. Ei tehnyt mieli nousta geomobiilista pois - sen verran kovaa metso kävi välillä nokkimassa peltejä. Oli kyllä itsessäkin syytä, koska härnäsin sitä ääntelemällä avoimesta ikkunan raosta.