Pocket Queries esikatselu

Kätköilyyn liittyvää apua laskukaavasta kompassin käyttöön
pr1
Viestit: 70
Liittynyt: Su 28.06.2009 9:20

Pocket Queries esikatselu

Viesti Kirjoittaja pr1 » Su 02.06.2013 10:18

Toimiikos toi Pocket Queries esikatselu muilla :?: kun, mulla se ei enää näytä toimivan (vielä maaliskuussa toimi). Kun luon uuden kyselyn ja haluaisin esikatsella sitä kartalla niin kartalle ilmestyy vain näkymä koti koordinaateista.

Saaruska
Viestit: 16
Liittynyt: La 20.12.2008 22:19

Re: Pocket Queries esikatselu

Viesti Kirjoittaja Saaruska » Su 02.06.2013 11:03

Mulla esikatselu toimi, kun äsken sitä koitin. Harvoin noita tulee tehtyä ja viimeksi kun koitin pocket queriesin tehdä Tallinnan reissua varten, niin minulle kävi samoin, että näytti kotinaateista kätköt. Tarkistin moneen kertaan antamani tiedot ja lopulta huomasin, että koordinaatteihin en ollut muistanu vaihtaa W:tä E:ksi. Korjauksen jälkeen näytti oikeaan paikkaan.

pr1
Viestit: 70
Liittynyt: Su 28.06.2009 9:20

Re: Pocket Queries esikatselu

Viesti Kirjoittaja pr1 » Su 02.06.2013 11:40

Saaruska kirjoitti:Mulla esikatselu toimi, kun äsken sitä koitin.
No niin kai se vika on sitten täällä päässä mutta kun, noita vanhojakaan kyselyjä ei pysty enää esikatselemaan, ne on kuitenkin ennen toimineet.

Jouko
Viestit: 194
Liittynyt: Ti 15.01.2008 12:33

Re: Pocket Queries esikatselu

Viesti Kirjoittaja Jouko » Ma 03.06.2013 11:02

pr1 kirjoitti:
Saaruska kirjoitti:Mulla esikatselu toimi, kun äsken sitä koitin.
No niin kai se vika on sitten täällä päässä mutta kun, noita vanhojakaan kyselyjä ei pysty enää esikatselemaan, ne on kuitenkin ennen toimineet.
Minulla toimii normaalisti sekä listauksena että kartalla.
Video meliora proboque deteriora sequor.

pr1
Viestit: 70
Liittynyt: Su 28.06.2009 9:20

Re: Pocket Queries esikatselu

Viesti Kirjoittaja pr1 » Ma 03.06.2013 11:34

Jouko kirjoitti:Minulla toimii normaalisti sekä listauksena että kartalla.
Listauksena... jaa niin kun tosta Kuva suurennuslasista klikkaa, joo se toimii mullakin mutta, toi kartalla Kuva katselu ei toimi vieläkään. Mitähän tässä nyt pitäisi ruveta tekemään että sen saisi toimimaan :?: Ärsyttävää kun kaikki toiminnot lakkaa toimimasta mitä aina joskus haluais käyttää. :evil:
Esim. myös tämähttp://www.geocache.fi/bulletin/viewtop ... =33&t=3199

Avatar
kukkamaaria
Viestit: 179
Liittynyt: Ma 25.02.2008 10:21
Paikkakunta: Turku

Re: Pocket Queries esikatselu

Viesti Kirjoittaja kukkamaaria » Ma 03.06.2013 12:25

Mullakin näyttäisi toimivan PQt kuten pitää. Toimiiko PQ:n esikatselu suoraan kartalta? Eli siis http://www.geocaching.com/map > ja sieltä vasemmasta sivupalkista ylhäältä Pocket Queries (oletuksena Search-näkymä päällä) ja siitä valitsee minkä PQ:n haluaa näkyviin kartalle.

pr1
Viestit: 70
Liittynyt: Su 28.06.2009 9:20

Re: Pocket Queries esikatselu

Viesti Kirjoittaja pr1 » Ma 03.06.2013 14:38

kukkamaaria kirjoitti:Toimiiko PQ:n esikatselu suoraan kartalta? Eli siis http://www.geocaching.com/map > ja sieltä vasemmasta sivupalkista ylhäältä Pocket Queries (oletuksena Search-näkymä päällä) ja siitä valitsee minkä PQ:n haluaa näkyviin kartalle.
Ei toimi sekään, pelkät nuolet jää pyörimään. Kuva Eikä vika voi johtua hitaasta yhteydestäkään... siis yhteyshän on hidas mutta on ollut aina ja on silti toiminut nopeesti.

pr1
Viestit: 70
Liittynyt: Su 28.06.2009 9:20

Re: Pocket Queries esikatselu

Viesti Kirjoittaja pr1 » Ti 04.06.2013 18:04

No niin :!: Asensin Firefoxsin niin rupes esikatselu onnistumaan. 8) :D Mutta ei vieläkään toimi Internet explorer selaimella :?:
Osaisko nyt kukaan veikata että miks ei :?: :?: :?: :shock:

edit: Internet explorerkin alkoi nyt pelittään... en kyllä tiedä miks :lol:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muuta apua”