OT Myydään

Kätköilytavaroiden (ja miksei muidenkin) osto- ja myyntipalsta. Laita otsikon alkuun O: (ostan) M: (myyn) tai V: (vaihdan)
Nip0ttaja
Viestit: 1
Liittynyt: Ma 20.07.2015 15:42

OT Myydään

Viesti Kirjoittaja Nip0ttaja » Ma 07.09.2015 20:21

Okei,,, pidänkin vastaisuudessa mölyt mahassani

ja pahoitteluni avautumisestani.
Viimeksi muokannut Nip0ttaja, Ma 07.09.2015 21:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: OT Myydään

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ma 07.09.2015 20:46

Nip0ttaja kirjoitti:Miksi se on niin vaikeata poistaa vanhentuneita osto ja myynti-ilmoituksia ( vanhentunut tarkoittaa tässä tapauksessa toteutunutta kauppaa).

Jos ei itse osaa poistaa ilmoitusta, niin kysyy rohkeasti apua vanhemmiltaan, puolisoltaan, lapsiltaan tai kavereiltaan.
( erääseen ilmestyneeseen kohteen mukaiseen myynti-ilmoitukseen heitin vastaavanlaisen
hieman piruilevan kommentin, niin siellä meni vissiin palkokasvi väärään paikkaan, kun kommentointini poistettiin,
mutta ei osannut ilmoitustaan poistaa.)
Ilmoituksesi poistin minä koska sen sävy oli hieman kyseenalainen ja toisaalta käsittääkseni sinun tehtäväsi ei ole pitää huolta keskustelualueesta.

Kerro miksi oletat, että myytyjen tuotteiden ilmoitukset pitää poistaa? Nehän ovat hyvä apu kun miettii omalle myyntituotteelleen hintaa, ja toisaalta myös kertovat hintakehityksestä vuosien varrelta.

Marko "haksu10" Hakala
(Omalla nimellään, ei anonyymin nikin nimissä)
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

aku506
Viestit: 1206
Liittynyt: Ma 10.11.2008 19:52

Re: OT Myydään

Viesti Kirjoittaja aku506 » Ma 07.09.2015 21:05

haksu10 kirjoitti: Kerro miksi oletat, että myytyjen tuotteiden ilmoitukset pitää poistaa? Nehän ovat hyvä apu kun miettii omalle myyntituotteelleen hintaa, ja toisaalta myös kertovat hintakehityksestä vuosien varrelta.
Enemmänkin minua häiritsee se, että jotkut ovat menneet poistamaan ilmoituksensa. Itse näkisin (ainoana) oikeana tapana lisätä selkeästi ketjuun, mielellään otsikon alkuun tai loppuun tiedon siitä, että tuote on myyty, mutta jättää ketju itsessään koskematta.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Osta, myy, vaihda”