lahjoitetaan geopurkkeja

Kätköilytavaroiden (ja miksei muidenkin) osto- ja myyntipalsta. Laita otsikon alkuun O: (ostan) M: (myyn) tai V: (vaihdan)
mkuitti
Viestit: 16
Liittynyt: Ma 19.09.2011 11:26

lahjoitetaan geopurkkeja

Viesti Kirjoittaja mkuitti » Pe 04.05.2012 10:29

lahjoitan 9 erikokoista metallintyöstöön tarkoitettujen jyrsinterien muovisia koteloita, kuten kuvasta näkyy, (tosin en ole varma, tuliko kuva näkyviin tässä) ja kuvasta puuttuu vielä yksi, hyvin erikoinen naamiointikotelo.. en tiedä onko muualla vastaavaa keksitty mutta en viitsi siitä tähän laittaa kuvailua, mutta jos joku hakee multa niin näytän sen kotelon ja idean ja ottakoon jos haluaa.

asun nurmijärven klaukkalassa.. laita yksityisviestiä niin sovitaan tapaamisesta klaukkalassa joku päivä. vaikka bbq kana -kätkön alueella.

terveisin mikko

mkuitti
Viestit: 16
Liittynyt: Ma 19.09.2011 11:26

Re: lahjoitetaan geopurkkeja

Viesti Kirjoittaja mkuitti » Pe 04.05.2012 10:31

joo kuvaa ei tullu näkyviin :( mutta purkkeja ja koteloita on siis erilaisia ja muovisia, kooltaan "1-2 tähteä".. ja voin laittaa sähköpostissa kuvat jos joku kuvaa kaipaa.

Avatar
pikkeliina
Viestit: 66
Liittynyt: Su 02.01.2011 23:17
Paikkakunta: Turku

Re: lahjoitetaan geopurkkeja

Viesti Kirjoittaja pikkeliina » Ma 16.07.2012 14:39

Mua kiinnostais...
Geokätköilyä kera HTC Desireen ja hyvin harvoin lainagepsin. Oma hakusessa...

Piriformis
Viestit: 104
Liittynyt: Su 19.02.2012 19:41

Re: lahjoitetaan geopurkkeja

Viesti Kirjoittaja Piriformis » Ti 17.07.2012 19:22

Tähän ketjuun voisinkin vinkata että Mega on tulossa ja siellä on viime vuotiseen tapaan tavaranvaihtopiste: tuo siis ylimääräiset purkit, silicat, kynät ym. sinne ja ota vaihturiksi mitä itse tarvitset! :)

Avatar
pikkeliina
Viestit: 66
Liittynyt: Su 02.01.2011 23:17
Paikkakunta: Turku

Re: lahjoitetaan geopurkkeja

Viesti Kirjoittaja pikkeliina » Ke 18.07.2012 3:23

Piriformis kirjoitti:Tähän ketjuun voisinkin vinkata että Mega on tulossa ja siellä on viime vuotiseen tapaan tavaranvaihtopiste: tuo siis ylimääräiset purkit, silicat, kynät ym. sinne ja ota vaihturiksi mitä itse tarvitset! :)
Ette sit niit kynii sais sielt ikeasta???
Geokätköilyä kera HTC Desireen ja hyvin harvoin lainagepsin. Oma hakusessa...

vihtis83
Viestit: 641
Liittynyt: Pe 08.08.2008 16:06
Paikkakunta: Lahti

Re: lahjoitetaan geopurkkeja

Viesti Kirjoittaja vihtis83 » Ke 18.07.2012 9:52

Halvemmaksi tulee ostaa ne kynät kuin hakea Ikeasta ;)

Piriformis
Viestit: 104
Liittynyt: Su 19.02.2012 19:41

Re: lahjoitetaan geopurkkeja

Viesti Kirjoittaja Piriformis » Ke 18.07.2012 13:39

pikkeliina kirjoitti:
Piriformis kirjoitti:Tähän ketjuun voisinkin vinkata että Mega on tulossa ja siellä on viime vuotiseen tapaan tavaranvaihtopiste: tuo siis ylimääräiset purkit, silicat, kynät ym. sinne ja ota vaihturiksi mitä itse tarvitset! :)
Ette sit niit kynii sais sielt ikeasta???
hmm.. nyt en ihan ymmärtänyt tuota kysymyksen pointtia..? Tarkoittiko että kannattaa käydä hakemassa/kysymässä ikeasta kyniä? tai onko asiasta ollut puhetta? äkkiseltään en osaa sanoa onko tämän asian suhteen oltu yhteydessä ikeaan. Selvitellään hommaa.

vihtis83 kirjoitti:Halvemmaksi tulee ostaa ne kynät kuin hakea Ikeasta ;)
tämä on kyllä totta, tosin omat rahathan siinä menee, ei Mega-budjetti ;) Tuskinpa Geoliikkujat kustantaa mulle ruokapöytää joka on Ikea-ostoslistalla tällä hetkellä ;D

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Osta, myy, vaihda”