Maakuntataulu

Yleishyödyllisiä ohjeita (huomaa: tämä on useimmiten väärä alue uudelle viestiketjulle)
Geosenil69
Viestit: 2
Liittynyt: Su 28.07.2019 20:19

Maakuntataulu

Viesti Kirjoittaja Geosenil69 » Su 28.07.2019 22:34

Hei, olen yrittänyt moneen kertaan saada selkoa että, miten tuo maakuntataulu täytetään/täyttyy? Olen saanut ohjeita siihen mutta edelleen pysyy kartta punaisena. Pitääkö sinne itse fyysisesti kirjoittaa kaikki loggaukset? Olen käsittänyt että löydöt latautuu automaattisesti groundspeaking kautta Mikä neuvoksi neuvottomalle? Kiitos ja anteeksi :D

Avatar
geocache.fi
Geocache.fi
Geocache.fi
Viestit: 761
Liittynyt: To 27.09.2012 23:47

Re: Maakuntataulu

Viesti Kirjoittaja geocache.fi » Su 28.07.2019 22:53

harrib69 kirjoitti:
Su 28.07.2019 22:34
Hei, olen yrittänyt moneen kertaan saada selkoa että, miten tuo maakuntataulu täytetään/täyttyy? Olen saanut ohjeita siihen mutta edelleen pysyy kartta punaisena. Pitääkö sinne itse fyysisesti kirjoittaa kaikki loggaukset? Olen käsittänyt että löydöt latautuu automaattisesti groundspeaking kautta Mikä neuvoksi neuvottomalle? Kiitos ja anteeksi :D
Se täyttyy kyllä automaattisesti kunhan vain käyttäjätunnus on sama Geocache.fi:ssä ja Geocaching.com:ssa, tämä varmaan lieneekin tässä ongelman ytimenä.

Eli jos on vaihtanut käyttäjätunnusta niin tämän ohjeen mukaan viestiä ja kun saa täältä vahvistuksen nimimerkin muutoksesta niin sitten jatkossa sisään uudella käyttäjätunnuksella Geocache.fi:hin.

Tilastotkin alkavat näyttää oikeilta suurelta osin tunnin kuluessa mutta epävarmuustekijöiden vuoksi varaus että voi mennä seuraavaan päivään (jos on jotain sellaista, mikä vasta yön päivitysajoissa lopullisesti napsahtaa kohdilleen).

// haksu10
Kattava ohje tilasto-ongelmien ratkaisemiseen
Kaikki ohjeet * Yhteydenotot (Yhteydenotot vain ko. sivun ohjeistuksen mukaan)

Geosenil69
Viestit: 2
Liittynyt: Su 28.07.2019 20:19

Re: Maakuntataulu

Viesti Kirjoittaja Geosenil69 » Ma 29.07.2019 8:39

Hei, enpä tuota edes tullut ajatelleeksi. Täytyy siis muuttaa tuo tunnus niin alkaa homma toimii. Kiitos paljon ja mukavaa kesän jatkoa. 😀

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kootut ohjeet”