c:geo käyttöohje VALMIS

Yleishyödyllisiä ohjeita (huomaa: tämä on useimmiten väärä alue uudelle viestiketjulle)
hebe56
Viestit: 14
Liittynyt: La 27.02.2016 21:50

Re: c:geo käyttöohje VALMIS

Viesti Kirjoittaja hebe56 » Su 30.12.2018 12:58

Piilotetut toiminnot >
Klikkaus suodattimen muistutuksen päällä kartalla tai listoilla

Minulla tämä tuntuu toimivan vain listoissa, ei kartalla...?

hebe56
Viestit: 14
Liittynyt: La 27.02.2016 21:50

Re: c:geo käyttöohje VALMIS

Viesti Kirjoittaja hebe56 » Su 30.12.2018 13:02

Samalla sivulla pari typoa:

Jos olet asettanut yleisen kätkösuodattimen tai listasuodattimen, aktiivinen suodatin näktt suodatinmuistutuksena näytön yläosassa, ylävalikon alapuolella. Tämän muistutuksen klikkaus avaa kyseisen syodattimen asetuksen, jotta voit vaihtaa/poistaa suodattimen.

Painaminen pitkään mitä tahansa kuvaketta missä tahansa ylävalikon menussa c:geossa (paitsi kompassikuvaketta sen pitkän painalluksen eri käyttäytymisen vuoksi, kuten yllä selitetty) näyttää kyseisen toiminnon tietotekstin. Voit käyttää tätä jos olet epävarma kuvakkeen tarkoituksesta.

Vike91
Viestit: 39
Liittynyt: Ti 06.12.2016 1:13

Re: c:geo käyttöohje VALMIS

Viesti Kirjoittaja Vike91 » Pe 11.01.2019 21:44

Kiitos hebe56, olen korjannut typon. Edellisen toiminnan toimivuuden viasta olen raportoinut kehittäjälle.

Palautetta voi nyt jättää myös uudella lomakkeella, vaikka anonyymisti: https://goo.gl/forms/yEr6uKaHKdj2vZsq2. Myös muita kanavia pitkin voi edelleen jättää palautetta, eli tässä, geocaching.comin kautta tai sitten etusivulta löytyvästä linkistä, joka vie lomakkeelle.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kootut ohjeet”