Jälkikäteen poistettu attribuutteja?

Keskustelua tulevista ja suunnittelun alla olevista miiteistä
Avatar
IhmisAnkka
Viestit: 419
Liittynyt: Ti 24.09.2013 16:45
Paikkakunta: Tampere

Jälkikäteen poistettu attribuutteja?

Viesti Kirjoittaja IhmisAnkka » Su 02.06.2019 7:44

Näin on käynyt, että omasta miitistä lähti vaivihkaisesti sukellusattribuutti pois. Huomasin (vasta nyt), että se minulta puuttuu ja epäilin geocache.fi:n virhettä, mutta ei ollut virhettä. Voisi tietysti lähettää viestiä, ennen kuin menee tekemään tuollaista.
Kuva

PeliMies4
Viestit: 333
Liittynyt: La 14.04.2018 11:08
Paikkakunta: Lohja

Re: Jälkikäteen poistettu attribuutteja?

Viesti Kirjoittaja PeliMies4 » To 20.06.2019 10:51

IhmisAnkka kirjoitti:
Su 02.06.2019 7:44
Näin on käynyt, että omasta miitistä lähti vaivihkaisesti sukellusattribuutti pois. Huomasin (vasta nyt), että se minulta puuttuu ja epäilin geocache.fi:n virhettä, mutta ei ollut virhettä. Voisi tietysti lähettää viestiä, ennen kuin menee tekemään tuollaista.
Com tehnyt jonkun virheen. Mullakin on käynyt vastaavasti mutta vaan päinvastoin. Mulla on ilmestyny kätköön huoltolipuke ilman syytä. Tarkistin kaikki lokit mutta eipä ollut.
Jos yrität tavoitella, olen todennäköisesti nukkumassa tai piilottamassa jotain hyvin ihmeellisiä kätköjä joista ei ota kukaan selvää.

Mikkozzz
Viestit: 360
Liittynyt: Ke 20.12.2006 20:12
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jälkikäteen poistettu attribuutteja?

Viesti Kirjoittaja Mikkozzz » To 20.06.2019 13:32

PeliMies4 kirjoitti:
To 20.06.2019 10:51
Com tehnyt jonkun virheen. Mullakin on käynyt vastaavasti mutta vaan päinvastoin. Mulla on ilmestyny kätköön huoltolipuke ilman syytä. Tarkistin kaikki lokit mutta eipä ollut.
Huoltolokin kirjoittaja voi poistaa loggauksensa, mutta toimenpide ei poista syntynyttä attribuuttia.
Jos tutkit sähköpostilaatikkosi, sieltä pitäisi löytyä huoltopyynnöstä tullut viesti.
Ajatteleville maailma on komedia, tunteville se on tragedia

PeliMies4
Viestit: 333
Liittynyt: La 14.04.2018 11:08
Paikkakunta: Lohja

Re: Jälkikäteen poistettu attribuutteja?

Viesti Kirjoittaja PeliMies4 » To 20.06.2019 14:23

Mikkozzz kirjoitti:
To 20.06.2019 13:32
PeliMies4 kirjoitti:
To 20.06.2019 10:51
Com tehnyt jonkun virheen. Mullakin on käynyt vastaavasti mutta vaan päinvastoin. Mulla on ilmestyny kätköön huoltolipuke ilman syytä. Tarkistin kaikki lokit mutta eipä ollut.
Huoltolokin kirjoittaja voi poistaa loggauksensa, mutta toimenpide ei poista syntynyttä attribuuttia.
Jos tutkit sähköpostilaatikkosi, sieltä pitäisi löytyä huoltopyynnöstä tullut viesti.
Täytyy tutkia. Mulla ei kaikki s-postit tallennu
Jos yrität tavoitella, olen todennäköisesti nukkumassa tai piilottamassa jotain hyvin ihmeellisiä kätköjä joista ei ota kukaan selvää.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Miitit”