Voisiko homman hoitaa fiksummin?

Keskustelua tulevista ja suunnittelun alla olevista miiteistä
Avatar
IhmisAnkka
Viestit: 419
Liittynyt: Ti 24.09.2013 16:45
Paikkakunta: Tampere

Voisiko homman hoitaa fiksummin?

Viesti Kirjoittaja IhmisAnkka » To 06.08.2015 16:02

1. Sinulla on TB, viet sen miittiin.
2. Kirjaat TB:n koodin isolle paperilappuselle
3. Miitissä kävijät kuvaavat tuon paperilappusen

Näin kaikkien ei tarvitse tungeksia kääntelemässä helyjä ja kirjoittamassa koodeja.
Kuva

Avatar
laulujoutsen
Viestit: 74
Liittynyt: Pe 11.10.2013 19:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Voisiko homman hoitaa fiksummin?

Viesti Kirjoittaja laulujoutsen » To 06.08.2015 16:42

No jaa, itse haluan kyllä katsella ja ihastella muiden liikkeelle laittamia reissaajia ja kommentoida loggaukseen jotain niistä. Jos on pelkkä paperilappu koodin kanssa, niin eipä homma kyllä kiinnosta enää pätkän vertaa, mitä siinä on ideaa muuta kuin helppous?

jykke1969
Viestit: 25
Liittynyt: To 16.05.2013 10:24
Paikkakunta: Pori

Re: Voisiko homman hoitaa fiksummin?

Viesti Kirjoittaja jykke1969 » To 06.08.2015 16:48

Kerran eräässä miitissä näin oli tehty. Kätevää, ei tarvinnut tihrustaa koodeja kulkijoista. Kulkijoita sai totta kai hypistellä ja ihailla tarkemmin listasta huolimatta.

Avatar
porari
Viestit: 358
Liittynyt: Su 02.08.2009 18:07

Re: Voisiko homman hoitaa fiksummin?

Viesti Kirjoittaja porari » To 06.08.2015 16:57

laulujoutsen kirjoitti:No jaa, itse haluan kyllä katsella ja ihastella muiden liikkeelle laittamia reissaajia ja kommentoida loggaukseen jotain niistä. Jos on pelkkä paperilappu koodin kanssa, niin eipä homma kyllä kiinnosta enää pätkän vertaa, mitä siinä on ideaa muuta kuin helppous?
Ymmärsin niin, että TB:n mukana on paperilappu, jossa koodi. Jos useampi kuljija,koodit voivat olla samalla lapulla, joka helposti kuvattavissa. Tottakai TB pitää olla fyysisesti mukana! :) Usein noissa miiteissä on niin hämärääkin, että on vaikea tihrustella niitä koodeja. Haksulandiasta sain mukaani monistetun paperiarkin, ei tarvinnut edes kuvata! Korostan edelleen, että kaikki haksun kolikot ja TB:t olivat nähtävillä.

Avatar
ansu75
Viestit: 241
Liittynyt: Ma 22.08.2011 21:43
Paikkakunta: Vihti

Re: Voisiko homman hoitaa fiksummin?

Viesti Kirjoittaja ansu75 » To 06.08.2015 22:19

Itse oon juurikin tehnyt niin, että olen kolikkokansion etusivulle printannut listan, jossa on kaikkien kansiossa olevien kolikkojen koodit, riittää kuva siitä ja sitten muuten voi selata kolikoita, muttei tarvii tihrustaa ja yrittää kuvata jokaisen koodia erikseen. Lisäksi olen itseasiassa laittanut kansion omalle sivulle listan kansion kolikoista, joten sieltä saa sitten copy+paste menetelmällä vielä helpommin logattua mun kolikot.
~Don't worry, be happy!~

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Miitit”