Mega Triplet

Keskustelua tulevista ja suunnittelun alla olevista miiteistä
Seq
Viestit: 897
Liittynyt: Ma 04.01.2010 9:22
Viesti:

Re: Tärkeä tiedote! (MEGA Finland 2013 - Lapland!)

Viesti Kirjoittaja Seq » La 20.10.2012 2:58

ekhoc kirjoitti:
Jykk€ kirjoitti:Kappas. Jokos sille Mega tripletille täällä etelässä rupeaa olemaan tilausta?

Jykk€
Eikös sen pitänyt olla ensi keväänä? Oon odotellut vain tarkempaa päivämäärää, eli minä lauantaiaamuna pitäisi olla Helsingissä suuntaamassa Tallinnaan, josta sitten illalla jatko Tukholmaan. Tietäis varata allakasta. Ja laivoilta.
Ehkäpä se oli vain turhaa uhoa?

Jos tuntuu, että on tarvetta, niin toteuttamaan. Höpötykset voi jättää uhoajille....

Jykk€
Viestit: 205
Liittynyt: Ke 04.04.2012 11:59

Re: Tärkeä tiedote! (MEGA Finland 2013 - Lapland!)

Viesti Kirjoittaja Jykk€ » La 20.10.2012 10:18

Kuten jo aiemmin syksyllä kerroin olen lähdössä 5-6kk lämpimään Marraskuussa. Hivenen hankalaa järjestää etänä jostakin Tyynenmeren riutalta jossa ei valttämättä ole nettiä, gsm verkosta puhumattakaan. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä ettei tuo ole järjestettävissä suht helposti, kuten jo aiemmin totesin.

Jykk€

keltsi
Viestit: 33
Liittynyt: Ti 14.07.2009 11:17

Re: Tärkeä tiedote! (MEGA Finland 2013 - Lapland!)

Viesti Kirjoittaja keltsi » La 20.10.2012 11:56

Jykk€ kirjoitti:Kuten jo aiemmin syksyllä kerroin olen lähdössä 5-6kk lämpimään Marraskuussa. Hivenen hankalaa järjestää etänä jostakin Tyynenmeren riutalta jossa ei valttämättä ole nettiä, gsm verkosta puhumattakaan. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä ettei tuo ole järjestettävissä suht helposti, kuten jo aiemmin totesin.
Eikös siihen riittänyt 10 tunnin panostus? Eikös sen ehdi hoitaa hyvin ennen kuin lähtee Tyynellemerelle?

Jykk€
Viestit: 205
Liittynyt: Ke 04.04.2012 11:59

Re: Tärkeä tiedote! (MEGA Finland 2013 - Lapland!)

Viesti Kirjoittaja Jykk€ » La 20.10.2012 14:33

keltsi kirjoitti:
Jykk€ kirjoitti:Kuten jo aiemmin syksyllä kerroin olen lähdössä 5-6kk lämpimään Marraskuussa. Hivenen hankalaa järjestää etänä jostakin Tyynenmeren riutalta jossa ei valttämättä ole nettiä, gsm verkosta puhumattakaan. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä ettei tuo ole järjestettävissä suht helposti, kuten jo aiemmin totesin.
Eikös siihen riittänyt 10 tunnin panostus? Eikös sen ehdi hoitaa hyvin ennen kuin lähtee Tyynellemerelle?
Näinhän en toki ole väittänyt. Sanoin että oma korteni kekoon olisi tuo 10h josta olen jo käyttänyt 1h lounaalla Varustamon edustajan kanssa. Nyt matkan startti on jo niin lähellä ja keskeneräisiä asioita niin paljon että en enään ehdi tuohon panostamaan esim. aloitus miittiä järjestämällä. Joten se siitä.

Jykk€

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Miitit”