Vappu miittiin uusi iconi --ei mikään aprilli juttu

Keskustelua tulevista ja suunnittelun alla olevista miiteistä
Avatar
small oaks
Viestit: 588
Liittynyt: Ma 08.01.2007 9:32
Paikkakunta: Porvoo
Viesti:

Vappu miittiin uusi iconi --ei mikään aprilli juttu

Viesti Kirjoittaja small oaks » Ti 16.03.2010 9:57

Jos joku on harkinnut järjestävänsä Vappuna eventtiä niin kannattaisi harkita tätä...

Katselin noita hieman uusittuja geocaching.com sivustoja ja huomasin tämmöisen sivun Lost and Found tour eli 1 , ja 2 Toukokuuta järjestettyihin eventteihin on mahkut saada erityisen 10 years! Evemt ikonin;) Kuva

Eli tuleva VAPPU !


Google translate käännös pikaisesti

"10 years! Events

Kuka tahansa voi järjestää 10 years! Eventin joko 1 tai 2 toukokuu 2010. Tarkista paikalliseen tapahtumakalenterista ennen lähettämistä yksi, mutta: se voi olla jo suunnitteilla. Lisäksi standardin tapahtuman välimuisti suuntaviivat, on muutamia lisäohjeita, että sinun tulee noudattaa, jos haluat tilaisuutesi saada 10 vuotta! cache type kuvaketta.

Ylimääräinen ohjeet:

* Tapahtumia on pidettävä toukokuun 1 tai 2 toukokuu 2010.
* Tapahtuman nimi on muotoiltu näin: "10 years! <sijainti>." Esimerkiksi: 10 vuotta! Seattle, WA tai 10 vuotta! Helsinki, Suomi.
* Vähintään 10 ihmistä on osallistunut tapahtuman.
* Flashmobs eivät kelpaa.
* Video tai kuva on otettu tapahtumasta. Vähintään 10 osallistujien on oltava videolla / kuvassa yhdessä luettavissa tapahtumamerkin kanssa jossa näytetään tapahtuman koordinaatit sekä sijainti ja nimi.
* Ihmisten video tai kuvassa on olta juhlatunnelmissa. On kekseliäs! Mutta pitäkää tapahtuma perheystävällinen.

Jos olet kiinnostunut isäntänä 10 vuotta! tapauksessa, olet tervetullut esittämään se normaali tapahtuma välimuistin tällä hetkellä. Annamme tietoja siitä, miten siirtyä listalle on 10 vuotta! mikäli pian."
Still one more to find!

Suurnesu
Viestit: 287
Liittynyt: Ke 20.12.2006 21:28
Paikkakunta: Turku

Re: Vappu miittiin uusi iconi --ei mikään aprilli juttu

Viesti Kirjoittaja Suurnesu » Ti 16.03.2010 11:09

Ohjeissa sanotaan, että "The people in the video or photo should be festive." Vappu on varmasti riittävän "festive"! :D
Jos joku on Turkuun kyseistä eventtiä järkkäämässä, niin minä ainakin pyrin tulemaan paikalle!

/Suurnesu

mikkeri
Viestit: 120
Liittynyt: Ke 07.03.2007 4:04
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Vappu miittiin uusi iconi --ei mikään aprilli juttu

Viesti Kirjoittaja mikkeri » Ti 16.03.2010 17:10

oho, tuo kuukkelin käännöshän on jo ihan ymmärrettävä. mieko luulin ettei noista oo mihinkään.
mieki oisin kiinnostunu osallistumaan, jos joku tommosen turkuun tai lähiympäristöön järkkäilee.

Avatar
Salaneuvos
Viestit: 418
Liittynyt: Pe 11.05.2007 16:02
Paikkakunta: Lempäälä

Re: Vappu miittiin uusi iconi --ei mikään aprilli juttu

Viesti Kirjoittaja Salaneuvos » Ti 16.03.2010 17:23

Näin yleisesti kyselen että onko kukaan suunnitellut Tampereen alueelle Kyseisen juhlan kunniaksi miittiä.
Fortuna Favet Fortibus

Avatar
Giliad
Viestit: 224
Liittynyt: Pe 29.08.2008 8:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vappu miittiin uusi iconi --ei mikään aprilli juttu

Viesti Kirjoittaja Giliad » Ke 17.03.2010 10:32

Kyllä mä voisin olla kiinnostunut osallistumaan, jos joku keksii tuollaisen järkätä pääkaupunkiseudulle tai sen lähistölle (Porvoo lasketaan, vink vink ;) )

Avatar
rixu
Viestit: 491
Liittynyt: Ke 10.09.2008 18:18
Paikkakunta: Nummela

Re: Vappu miittiin uusi iconi --ei mikään aprilli juttu

Viesti Kirjoittaja rixu » Ke 17.03.2010 12:34

Eikös 1.5. ole perinteisesti Walpuri -eventti ollut Ullalinnanmäellä?

Marjis
Viestit: 432
Liittynyt: Pe 03.04.2009 15:29
Paikkakunta: Lahti

Re: Vappu miittiin uusi iconi --ei mikään aprilli juttu

Viesti Kirjoittaja Marjis » Ke 17.03.2010 13:03

Onkos Ullanlinnanmäki perheystävällinen noin vappuna? Kun eventissähän oli kriteerinä, että pitäisi olla koko perheelle sopiva.
Itse olisin kiinnostunut kyllä osallistumaan eventtiin kunhan se olisi jossain muualla kuin keskellä Helsingin vappuhulinaa...
Eniten kätköilyssä **tuttaa toiset kätköilijät.

Avatar
rixu
Viestit: 491
Liittynyt: Ke 10.09.2008 18:18
Paikkakunta: Nummela

Re: Vappu miittiin uusi iconi --ei mikään aprilli juttu

Viesti Kirjoittaja rixu » Ke 17.03.2010 13:38

Marjis kirjoitti:Onkos Ullanlinnanmäki perheystävällinen noin vappuna? Kun eventissähän oli kriteerinä, että pitäisi olla koko perheelle sopiva.
Itse olisin kiinnostunut kyllä osallistumaan eventtiin kunhan se olisi jossain muualla kuin keskellä Helsingin vappuhulinaa...
Itse viime vappuna siellä käväisin ja sehän on siis Vappupäivänä ja nimenomaan aamulla, kyllä siellä lapsiakin näkyi. Piknikillehän ihmiset paljon sinne tulevat silloin. Väkeä toki on paljon ja kyllä varmaan nestetankkaustakin väki alkaa siellä harrastamaan pikkuhiljaa mutta itse aamun eventtiaika oli ainakin silloin ihan perheystävällinen

Avatar
Stone'5
Viestit: 873
Liittynyt: Pe 29.06.2007 13:00

Re: Vappu miittiin uusi iconi --ei mikään aprilli juttu

Viesti Kirjoittaja Stone'5 » Ke 17.03.2010 15:15

rixu kirjoitti:
Marjis kirjoitti:Onkos Ullanlinnanmäki perheystävällinen noin vappuna? Kun eventissähän oli kriteerinä, että pitäisi olla koko perheelle sopiva.
Itse olisin kiinnostunut kyllä osallistumaan eventtiin kunhan se olisi jossain muualla kuin keskellä Helsingin vappuhulinaa...
Itse viime vappuna siellä käväisin ja sehän on siis Vappupäivänä ja nimenomaan aamulla, kyllä siellä lapsiakin näkyi. Piknikillehän ihmiset paljon sinne tulevat silloin. Väkeä toki on paljon ja kyllä varmaan nestetankkaustakin väki alkaa siellä harrastamaan pikkuhiljaa mutta itse aamun eventtiaika oli ainakin silloin ihan perheystävällinen
Vai josko järjestettäisiin vappumiitti hämäläiseen tapaan, eli toinen päivä toukokuuta, jolloin ei ehkä olisi niin paljon jästejä ympärillä :wink:.

Marjis
Viestit: 432
Liittynyt: Pe 03.04.2009 15:29
Paikkakunta: Lahti

Re: Vappu miittiin uusi iconi --ei mikään aprilli juttu

Viesti Kirjoittaja Marjis » Ke 17.03.2010 15:24

Tai sitten pitää järjestää useampi eventti. Hesalaiset voi tavata siellä jästien keskellä perinteiseen tapaansa ja me muut voidaan mennä piknikille vaikka jonnekin laavulle luonnon keskelle. ;-)
Eniten kätköilyssä **tuttaa toiset kätköilijät.

Avatar
Adalwinda
Viestit: 16
Liittynyt: To 27.08.2009 21:33
Paikkakunta: Lahti

Re: Vappu miittiin uusi iconi --ei mikään aprilli juttu

Viesti Kirjoittaja Adalwinda » Ke 17.03.2010 15:34

Hyvä idea, Marjis! Piknik luonnon keskellä kuulostaa paljon paremmalta kuin jästihulinan keskellä Ullanlinnanmäellä (olen kerran viettänyt vappupäivää siellä ja eipähän tarvitse mennä enää koskaan!). Voisi kyllä Lahden seudulle järjestää oman vappu-miitin...

Avatar
Trulli
Viestit: 47
Liittynyt: La 28.06.2008 10:41
Paikkakunta: Iitti

Re: Vappu miittiin uusi iconi --ei mikään aprilli juttu

Viesti Kirjoittaja Trulli » Ke 17.03.2010 17:53

Mä olen ajatellut joskus järjestää miitin Iitissä Jokuenlahdella Leininselän rannalla olevalla ns. Veteraanimajalla. Siellä on uusi grillikatoskin ja sateen sattuessa on tilavat sisätilatkin. Tuo vappuviikonloppu on mulle todennäköisesti ainoa varma töistä suht vapaa viikonloppu keväällä, joten ajankohta sopisi sen puoleen ihan hyvin. Olisiko kellään kiinnostusta osallistua ja onko kukaan muu suunnittelemassa Lahden seudulle tai Kymenlaaksoon miittiä silloin?
Maailma on erilainen kätköilijän silmin...

Geomurmelit
Viestit: 374
Liittynyt: Su 07.06.2009 11:27

Re: Vappu miittiin uusi iconi --ei mikään aprilli juttu

Viesti Kirjoittaja Geomurmelit » Ke 17.03.2010 19:07

Marjis kirjoitti:Onkos Ullanlinnanmäki perheystävällinen noin vappuna? Kun eventissähän oli kriteerinä, että pitäisi olla koko perheelle sopiva.
Itse olisin kiinnostunut kyllä osallistumaan eventtiin kunhan se olisi jossain muualla kuin keskellä Helsingin vappuhulinaa...
Murmelien äänet myös perheystävälliselle tapahtumalle jossain muualla kuin stadissa, muttei missään metsän keskelläkään (tartteis olla rattaiden kanssa saavutettavissa oleva paikka, jossa on riittävät olosuhteet pikkumurmelin määräaikaishuolloille). Esimerkiksi Porvoo olis pop.

Marjis
Viestit: 432
Liittynyt: Pe 03.04.2009 15:29
Paikkakunta: Lahti

Re: Vappu miittiin uusi iconi --ei mikään aprilli juttu

Viesti Kirjoittaja Marjis » Ke 17.03.2010 19:34

Trulli kirjoitti:Olisiko kellään kiinnostusta osallistua ja onko kukaan muu suunnittelemassa Lahden seudulle tai Kymenlaaksoon miittiä silloin?
Täältä "hep" -huuto tälle. Olisi kaksi osallistujaa jos Lahden seudulla moinen tulee. :) Itse en ole järjestämässä (on jo yksi eventti tulossa...), mutta olisin kovin mielelläni osallistumassa järkevällä etäisyydellä Lahdesta, poislukien ruuhkaisin Helsinki tai muut kaupunkien puistot, joissa vappuna kännisiä/krapulaisia jästejä.
Eniten kätköilyssä **tuttaa toiset kätköilijät.

Avatar
Adalwinda
Viestit: 16
Liittynyt: To 27.08.2009 21:33
Paikkakunta: Lahti

Re: Vappu miittiin uusi iconi --ei mikään aprilli juttu

Viesti Kirjoittaja Adalwinda » Ke 17.03.2010 20:28

Marjis kirjoitti:
Trulli kirjoitti:Olisiko kellään kiinnostusta osallistua ja onko kukaan muu suunnittelemassa Lahden seudulle tai Kymenlaaksoon miittiä silloin?
Täältä "hep" -huuto tälle. Olisi kaksi osallistujaa jos Lahden seudulla moinen tulee. :) Itse en ole järjestämässä (on jo yksi eventti tulossa...), mutta olisin kovin mielelläni osallistumassa järkevällä etäisyydellä Lahdesta, poislukien ruuhkaisin Helsinki tai muut kaupunkien puistot, joissa vappuna kännisiä/krapulaisia jästejä.
Hep täältäkin! Eli mukana ollaan, jos sellainen miitti tulee!

Miau
Viestit: 20
Liittynyt: Ti 08.12.2009 22:26

Re: Vappu miittiin uusi iconi --ei mikään aprilli juttu

Viesti Kirjoittaja Miau » Ke 17.03.2010 21:59

Meiltäkin osallistutaan sankoin joukoin pääkaupunkiseudun miittiin, kunhan se on lapsiturvallinen ja sopivan hajuraon päässä juopuneista jästeistä. :D

Avatar
jkukkola
Viestit: 77
Liittynyt: Pe 05.09.2008 10:09
Paikkakunta: Kouvola, Kaipiainen

Re: Vappu miittiin uusi iconi --ei mikään aprilli juttu

Viesti Kirjoittaja jkukkola » To 18.03.2010 8:59

Trulli kirjoitti:
Olisiko kellään kiinnostusta osallistua ja onko kukaan muu suunnittelemassa Lahden seudulle tai Kymenlaaksoon miittiä silloin?
Hep huuto täältäkin. Olisi kiva juttu jos toteutuisi.

Avatar
oh3sus
Viestit: 134
Liittynyt: To 16.07.2009 14:59
Paikkakunta: Orimattila

Re: Vappu miittiin uusi iconi --ei mikään aprilli juttu

Viesti Kirjoittaja oh3sus » To 18.03.2010 11:02

Hep myös täältä. Mukana ehdottomasti. Ei kiinnosta kyllä yhtään hulina jossain jästien seassa vaan ennemmin jollain laavulla piknic:illä :D
Liberate tuteme ex inferis

Avatar
ilekka
Viestit: 45
Liittynyt: Ke 18.06.2008 14:43
Paikkakunta: Lahti

Re: Vappu miittiin uusi iconi --ei mikään aprilli juttu

Viesti Kirjoittaja ilekka » To 18.03.2010 12:30

Trullin Iitti-Miitti kiinnostaisi kovasti. Mahdollisesti voisin tulla jopa järjestelyihin mukaan. Tosin pitäisi ensin varmistaa kauniimmalta puoliskolta, ettei hänellä ole muita suunnitelmia vapulle. Ainut ikävä puoli on, että pitäisi vielä malttaa olla hakematta Iitin kätköjä. Olen nimittäin suunnitellut Iitin - Kouvolan suunnalle omaa kätkömaratoniani kesäkuulle. Tavoitteena on saman päivän aikana vähintään 20 tuntia kätköilyä ja 50-60 kätköä, tarkoituksella maaseutu- ja metsäympäristössä, joka kiinnostaa enemmän kuin citykätköily, vaikka isojen kaupunkien keskustoissa pääsisi tietysti helposti isompaan lukumäärään.

Avatar
Trulli
Viestit: 47
Liittynyt: La 28.06.2008 10:41
Paikkakunta: Iitti

Re: Vappu miittiin uusi iconi --ei mikään aprilli juttu

Viesti Kirjoittaja Trulli » To 18.03.2010 13:19

ilekka kirjoitti:Mahdollisesti voisin tulla jopa järjestelyihin mukaan.
Kiitos avuntarjouksesta ilekalle!

Veteraanimaja on varattu ensimmäiseen Iitti-miittiin 1.5.2010 klo 13-17. Koitan tässä lähiaikoina väsätä tuon kätkökuvauksen julkaisukuntoon, niin sitten jutusta tulee ihan virallinen.
Maailma on erilainen kätköilijän silmin...

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Miitit”