YouTube yms...

Yleistä keskustelua kätköilystä
Avatar
Tonny0909
Viestit: 884
Liittynyt: Ti 10.06.2008 11:53
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

YouTube yms...

Viesti Kirjoittaja Tonny0909 » Pe 26.09.2008 20:41

Aika monella lienee YouTube- tili? Itse kuvatut videot kertovat käyttäjästä jonkin verran ja on mielenkiintoista katsoa minkälaista rainaa kätköilijät ovat suoltaneet kaiken kansan nähtäväksi.

Ne ketkä uskaltaa/kehtaa/viitsii/ilkeää/vahingossa tai muuten vaan laittaa oman nimimerkkinsä tänne niin olkaa hyvä ja kiitoksia ja ne keillä sitä ei ole tai ketkä eivät sitä halua ilmoittaa, niin älkää laittako mitään. En jaksaisi lukea miten typerä idea tämä on tai kuinka vähän tämä liittyy kätköilyyn tms...

Oman on (Ylläripylläri): Tonny0909 (YouTube)
Onko nimesi jo tuolla? -> http://www.koti.phnet.fi/tonny/

Geostapo
Viestit: 3
Liittynyt: Pe 26.09.2008 22:26

Re: YouTube yms...

Viesti Kirjoittaja Geostapo » Pe 26.09.2008 22:50

Tonny0909 kirjoitti:Ne ketkä uskaltaa/kehtaa/viitsii/ilkeää/vahingossa tai muuten vaan laittaa oman nimimerkkinsä tänne niin olkaa hyvä ja kiitoksia ja ne keillä sitä ei ole tai ketkä eivät sitä halua ilmoittaa, niin älkää laittako mitään. En jaksaisi lukea miten typerä idea tämä on tai kuinka vähän tämä liittyy kätköilyyn tms...
Hyvä Tonny, näin keskustelu pysyy asiallisella tasolla, eikä turhaan eskaloidu. Geostapon video-osato ei ole materiaaliasi katsonut. Viran puolesta nämäkin videot vielä katsotaan.

hyvää viikonloppua

Avatar
Haaskalintu
Viestit: 950
Liittynyt: Pe 26.01.2007 15:06
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: YouTube yms...

Viesti Kirjoittaja Haaskalintu » La 27.09.2008 15:49

Tämä oli hauska: http://www.youtube.com/watch?v=hGWLkOyg2vI

Jos tuolla ei ole vielä kätköä niin ainakin pitäisi laittaa! Ja jos on, niin hyvä ettei videolla spoilattu että mikä.

Ja Haaskalinnun youtube-tilin nimi on yllätyksettömästi tommivaris. Yhtään kätköilyvideoa siellä ei ole, mutta eräs benji-hypyn kaltainen suoritus kylläkin... Ja kyllä, itse olen se tyyppi joka kirkuu kuin pikkutyttö.
Onko muuten nimesi jo täällä?

Avatar
ilkant
Viestit: 464
Liittynyt: Ke 18.04.2007 14:05
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: YouTube yms...

Viesti Kirjoittaja ilkant » Su 28.09.2008 11:00

Onkohan tämä luola sama kuin edellinen? Hyvin toteutettu videokuva (karttoineen).
Asiallinen nostalginen turpeenrepijä

mtlbiker
Viestit: 11
Liittynyt: To 18.01.2007 17:39
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: YouTube yms...

Viesti Kirjoittaja mtlbiker » Su 28.09.2008 11:18

Meikäläisen vaatimattomat otokset löytyvät täältä: http://www.youtube.com/user/mtlbiker

Avatar
LQ
Viestit: 470
Liittynyt: To 11.01.2007 12:33

Re: YouTube yms...

Viesti Kirjoittaja LQ » Su 28.09.2008 13:54

ilkant kirjoitti:Onkohan tämä luola sama kuin edellinen? Hyvin toteutettu videokuva (karttoineen).
Ei, tuon "videon" luola sijaitsee pari kilsaa pohjoiskoilliseen mun kätköstä.

Harkitsen tekeväni Terrakätkön noille nurkille, gc.com listattua kätköä on turha odottaa tuohon saareen mun tekemänä.
Piilotettu: 12 Löydetty: noin 2000 +/- 1000, en minä tarkkaan tiedä...

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä”