Uhkaako dementia vai häviääkö loggaukset?

Yleistä keskustelua kätköilystä
Avatar
IhmisAnkka
Viestit: 420
Liittynyt: Ti 24.09.2013 16:45
Paikkakunta: Tampere

Uhkaako dementia vai häviääkö loggaukset?

Viesti Kirjoittaja IhmisAnkka » La 30.10.2021 8:39

Ajattelen, että vika on joko minun muistissani tai sitten com-puolelta häviää loggauksia ilman että minulle tulisi ilmoitusta sähköpostiin. Siitä puheenollen, minulle tuli viesti viestilootaan äskettäin ilman että tuli ilmoitusta sähköpostiin.
Kaksi loggausta on hävinnyt ja mietin, pitäisikö käydä sama kätkö tienaamassa kahteen kertaan. Toinen mahdollisuus on, että muistini haperoituu, enkä ole logannut kätköä nettiin.
Olen katsonut myös arkistoidut, eli kysymys ei ole samannimisestä uudesta kätköstä samalla paikalla.
Kuva

Zergei
Viestit: 443
Liittynyt: Su 06.12.2015 21:35

Re: Uhkaako dementia vai häviääkö loggaukset?

Viesti Kirjoittaja Zergei » La 30.10.2021 14:19

En tiedä liittyykö asiaan millään, mutta viime aikoina olen huomannut että sähköpostiin tulleeseen viesti-ilmoitukseen ei enää kannata vastata sähköpostilla. Kahdessa tapauksessa se ei ole mennyt/tullut perille, kun aikaisemmin siihen saattoi luottaa.

Bow more
Viestit: 172
Liittynyt: Pe 10.08.2012 19:01

Re: Uhkaako dementia vai häviääkö loggaukset?

Viesti Kirjoittaja Bow more » La 30.10.2021 23:44

Olen myös huomannut että sähköpostiin ei tule kaikista gc-viesteistä ilmoitusta. Mieleen tuli että voivatko ne toisinaan suodattua roskapostiin.
Kuva

Avatar
IhmisAnkka
Viestit: 420
Liittynyt: Ti 24.09.2013 16:45
Paikkakunta: Tampere

Re: Uhkaako dementia vai häviääkö loggaukset?

Viesti Kirjoittaja IhmisAnkka » Su 31.10.2021 4:12

Nyt tuli .com:ista viesti normaalisti sähköpostiin (muusta asiasta kuin loggauksen poistosta). Kadonneet kätköt olin tietysti normaalisti logannut maastossa.
Kuva

Avatar
IhmisAnkka
Viestit: 420
Liittynyt: Ti 24.09.2013 16:45
Paikkakunta: Tampere

Re: Uhkaako dementia vai häviääkö loggaukset?

Viesti Kirjoittaja IhmisAnkka » Su 27.02.2022 7:53

Bugittava sovellus
Are you logging from your phone or the website? If the former, I've heard stories of that happening because the phone app, when sending a log, doesn't check whether the servers actually received it, instead it just happily sticks a smiley on its map which will stay there until some later date when the cached cache data for that area is refreshed. If phone coverage is marginal where you've posted the log, or there's congestion somewhere in the system causing packet loss, your phone will think it's logged the find but it doesn't make it into the system database.
https://forums.geocaching.com/GC/index. ... appearing/
Kuva

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä”