Labit sekaisin?

Yleistä keskustelua kätköilystä
Karon53
Viestit: 8
Liittynyt: La 16.12.2017 21:07

Labit sekaisin?

Viesti Kirjoittaja Karon53 » La 31.10.2020 16:20

LAB Adventuret ovat olleet mukava lisä kätköilyn ohessa suoritettaviksi. Niinpä eilen Kalajoella päätimme kiertää pari paikallista Labia. Kaikki ei sujunutkaan aivan mallikkaasti. Aluksi Labit toimivat älyttömän hitaasti ja jätimmekin toisen kesken. Lopuksi havaitsimme seuraavaa.
Toisen Labin saimme suoritettua valmiiksi kännykän näytön mukaan. Saimme tehdä siihen arvostelunkin. Geocaching comin oman profiilin mukaan Lab on kesken. Siellä näkyy vain kolme suoritettua kohdetta.
Toisesta Labista kännykässä näkyy suoritettuna kaksi kohdetta. Geocaching comin puolella profiilissa vain yksi.
Mitenkähän tämän saa korjattua samaksi? Tällaista ei ole ennen meille tapahtunut.

mcmu
Viestit: 57
Liittynyt: Su 05.11.2017 15:33

Re: Labit sekaisin?

Viesti Kirjoittaja mcmu » La 31.10.2020 17:37

Tänään on Adventure Labien dead-line eli niitä tulee ihan parin tunnin välein ainakin tänne pääkaupunkiseudulle. Voi olla osasyy ongelmaan. Pari kertaa mulla on AL tökkinyt niin että ei ole hyväksynyt oikeaa vastausta vaikka olen omistajalta saanut vahvistuksen. Hyvä keino on kirjautua ulos Adventure Lab ohjelmasta, odottaa hetki ja sit kirjautua takas. Näin mulla ainakin ongelma hävis.
We only have one world for GeoCaching. Lets take care of her :wink:

anna.s
Viestit: 85
Liittynyt: La 18.06.2016 21:42
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Labit sekaisin?

Viesti Kirjoittaja anna.s » La 31.10.2020 18:12

Joskus ne kyllä päivittyy comiin vähän viiveellä, jos on kuitenkin sovelluksessa mennyt läpi niin eiköhän ne sinne sivullekin pätkähdä.

Karon53
Viestit: 8
Liittynyt: La 16.12.2017 21:07

Re: Labit sekaisin?

Viesti Kirjoittaja Karon53 » To 12.11.2020 23:43

Eipä näytä nämä LABit päivittyvän Geocache.com puolelle samanlaiseksi kuin ovat kännykän Adventure LAB:ssa. Keksiikö kukaan mitä pitäisi tehdä, että pääsee jatkamaan pelin loppuun :?:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä”