Kohta niitä sit alkaa tipahtelemaan.....

Yleistä keskustelua kätköilystä
Koplakopo
Viestit: 181
Liittynyt: Ke 29.08.2018 22:26

Kohta niitä sit alkaa tipahtelemaan.....

Viesti Kirjoittaja Koplakopo » Su 17.05.2020 20:59

Avataas tämmöinen "turha" viestiketju ihan vain meidän kätköntekijöiden iloksi.
Kuinkas teillä on mennyt nämä viime viikot ? Onko tullut paljon purkiteltua jne ?

Meiltä jokunen uusi tulossa kesäkuun puolella, mutta pääpaino laitettu vanhojen huoltoihin.

Ideoita oli vielä talvella vaikka mitä, mutta kyllä moni niistä hautautunut. Katsellaan josko kesällä vielä aktivoituvat.....

:D :) :( :o :shock: :? 8) :lol:

Koplakopo
Viestit: 181
Liittynyt: Ke 29.08.2018 22:26

Re: Kohta niitä sit alkaa tipahtelemaan.....

Viesti Kirjoittaja Koplakopo » Su 17.05.2020 21:11

....jatketaas vielä vähäsen.
On tehnyt toisaalta ihan hyvää tämä pikku pysähtyminen, kaikinpuolin.....Laatu parantunut 8)

Monesti sitä miettii että voiko "tuhannenpurkinjemmaaja" enään laittaa pakasterasiaa kiven alle tai PET-putkiloa kuuseen.....Tottakai voi, mut pikku twistillä maistettuna.
Kuulemma toiset tykkää kämäsistä pakasterasioista väärissä naateissa ja toinen arvostaa helppolöydettävää pönttöä. Meidän suosikkeja oli joskus "nukkekodit", mutta taitaapa nykyään kivoimpia olla ilkeät piilotukset komeasti camotettuna....Meitä on moneksi ja niin on mielipiteitäkin :wink:

PeliMies4
Viestit: 333
Liittynyt: La 14.04.2018 11:08
Paikkakunta: Lohja

Re: Kohta niitä sit alkaa tipahtelemaan.....

Viesti Kirjoittaja PeliMies4 » Su 17.05.2020 21:21

Koplakopo kirjoitti:
Su 17.05.2020 21:11
Meidän suosikkeja oli joskus "nukkekodit", mutta taitaapa nykyään kivoimpia olla ilkeät piilotukset komeasti camotettuna....
Ilkeät piilotukset Lohjanjärven ympäri :lol: Ihan kiva traili se muuten on :D Ei oo kerenny itse käydä niitä vaan läpi. No enköhän minä jotain piakkoin taas keksi laittaa piiloon joskus :) Muutama idea on mitä aijon tehä, joten eiköhän minultakin purkkeja ala tippumaan ihan säännölliseen tahtiin.

Toivoisin, ettei niitä purkkeja julkasta sitten satoja kappaleita yhteen kuntaan (Lahteen), vaan puretaan se jono siten, että joka puolelle suomea tulee kerralla hyppysellinen purkkeja. Mutta sehän on tarkastajien päätös, ei minun :mrgreen:
Jos yrität tavoitella, olen todennäköisesti nukkumassa tai piilottamassa jotain hyvin ihmeellisiä kätköjä joista ei ota kukaan selvää.

Koplakopo
Viestit: 181
Liittynyt: Ke 29.08.2018 22:26

Re: Kohta niitä sit alkaa tipahtelemaan.....

Viesti Kirjoittaja Koplakopo » Pe 31.07.2020 22:49

On muuten melko työlästä hommaa nää isommat trailit....mut eipä kai tässä sen kummempaa ;-)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä”