Palapelimysteerit

Yleistä keskustelua kätköilystä
sutta
Viestit: 47
Liittynyt: Ke 23.02.2011 22:05

Re: Palapelimysteerit

Viesti Kirjoittaja sutta » Pe 21.09.2018 16:20

Bacajo kirjoitti:Haa!
JyNun linkin palapelissä oli ohjeet, kuinka nuo pop-up-viestit saa esiin jälkeen päin. Olen luullut, että ne näkyy vain kerran, ja joskus jopa väsännyt palapelin uudelleen varmistaakseni koordinaatit. :roll:
Eli: Jigidi - ratkotut palapelit (Compeleted) - solve puzzle - view (älä aloita peliä uudelleen) - vihreä pause-nappula - vihreä puhekuplanappula - viesti tulee uudelleen esiin. :D
Ok, pitääpä pitää tämä mielessä. Koko goes jouluja olen koonnut moneen kertaan, jigsaw explorer taitaa olla saitti, enkä ole kertaakaan vielä saanut mitään naatin tynkää esiin. Mikähän kikka siihen mahtaisi toimia vai onko niissä kyse jostain ihan muusta oivalluksesta kun palapelin tekemisestä?

Avatar
tsahkali
Viestit: 332
Liittynyt: Ti 04.11.2014 11:06

Re: Palapelimysteerit

Viesti Kirjoittaja tsahkali » Pe 21.09.2018 22:20

Bacajo kirjoitti:Haa!
JyNun linkin palapelissä oli ohjeet, kuinka nuo pop-up-viestit saa esiin jälkeen päin. Olen luullut, että ne näkyy vain kerran, ja joskus jopa väsännyt palapelin uudelleen varmistaakseni koordinaatit. :roll:
Eli: Jigidi - ratkotut palapelit (Compeleted) - solve puzzle - view (älä aloita peliä uudelleen) - vihreä pause-nappula - vihreä puhekuplanappula - viesti tulee uudelleen esiin. :D
Pitipä sitten kokeilla.
Naatteja ei tullut mutta tällä ohjeella, kun oli ennen ratkomista kirjautunut, pop-uppi sitten ilmestyi!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä”