Siipeilykätköily

Yleistä keskustelua kätköilystä
RH
Viestit: 45
Liittynyt: To 09.05.2013 23:34

Re: Siipeilykätköily

Viesti Kirjoittaja RH » Ma 23.03.2015 18:46

B0xHunter kirjoitti:ei kyse ole ihan pelkästään siipeilystä, osa ratkoo myssejä ja toiset hakevat ne kätköt ja osalla on muita tarvittavia apuvälineitä ja rohkeutta näitä käyttää
En ainakaan minä ole kritisoinut sitä että porukasta kaikki osallistuu omalla tavallaan yhteiseen efforttiin, pikemminkin näitä FB:ssä kerättyjä porukoita joissa yksi kiipeää puuhun ja kirjoittaa kaikkien nimet

Avatar
B0xHunter
Viestit: 120
Liittynyt: To 28.11.2013 20:51

Re: Siipeilykätköily

Viesti Kirjoittaja B0xHunter » Ma 23.03.2015 19:55

RH kirjoitti:
B0xHunter kirjoitti:ei kyse ole ihan pelkästään siipeilystä, osa ratkoo myssejä ja toiset hakevat ne kätköt ja osalla on muita tarvittavia apuvälineitä ja rohkeutta näitä käyttää
En ainakaan minä ole kritisoinut sitä että porukasta kaikki osallistuu omalla tavallaan yhteiseen efforttiin, pikemminkin näitä FB:ssä kerättyjä porukoita joissa yksi kiipeää puuhun ja kirjoittaa kaikkien nimet
Hep, pidän tuota ryhmää yllä tuolla :)

Niin, eli yks kiipee ja kaikki loggaa?

RH
Viestit: 45
Liittynyt: To 09.05.2013 23:34

Re: Siipeilykätköily

Viesti Kirjoittaja RH » Ma 23.03.2015 19:59

B0xHunter kirjoitti: Niin, eli yks kiipee ja kaikki loggaa?
Miksi ei, jos kerran kaikki osallistuvat omalta osaltaan etsintöihin, mysseratkaisuihin jne

Avatar
B0xHunter
Viestit: 120
Liittynyt: To 28.11.2013 20:51

Re: Siipeilykätköily

Viesti Kirjoittaja B0xHunter » Ma 23.03.2015 20:34

RH kirjoitti:
B0xHunter kirjoitti: Niin, eli yks kiipee ja kaikki loggaa?
Miksi ei, jos kerran kaikki osallistuvat omalta osaltaan etsintöihin, mysseratkaisuihin jne
Näin juuri.
Alkuun oli melko passiivista, sudden death oli rehellisesti melko passiivista porukkaa, mutta nyt porukka on hyvin osallistunut hommiin ja oppinut, mitä voivat tehdä.
Mutta porukka oppii ja saa apuja hyvin :)

JPardain
Viestit: 124
Liittynyt: La 05.01.2013 10:54

Re: Siipeilykätköily

Viesti Kirjoittaja JPardain » Ma 23.03.2015 21:18

Heh, joskus kesällä 2013 olen näköjään kirjoitellut Synkkä salaisuus -lokkaukseen seuraavan oikein ystävällisen kannanoton:

Lueskelin sattumoisin yhden Turun mysteerin lokkausta ja ihmettelin sisältöä, joka ilmeisesti vinkkasi, että jotkut tarvitsevat apua kätköttäjältä ja he eivät. Seuraavassa heidän lokkaustaan mukaileva tarina, uskokoon ken tahtoo: Jokaisen mystin olen lokannut mystinä, jokaisen multin olen laskenut kerralla oikein ja mukavaa on ollut. Terrain vitosilla olen kieltäytynyt tikkaista ja köysistä, vaikka sormissani ei enää ole kynsiä ja varpaani kasvavat imukuppia. Kaveriavun olen kiertänyt kaukaa. Jokaisen tradin olen työntänyt syvempään kuin on tarkoitettu ja puukätköt olen sitonut niin korkealle, että hirvittää.

Siipeilyä...?

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä”