Tilastomerkinnät?

Yleistä keskustelua kätköilystä
sanpiipul
Viestit: 27
Liittynyt: Ti 20.01.2009 22:39

Tilastomerkinnät?

Viesti Kirjoittaja sanpiipul » Ti 30.07.2013 0:28

Olisin tiedustellut varmaankin yksinkertaista asiaa loggauksista. Kun GC.com loggauksessa on muutamia vaihtoetoja. Löytyi, ei löytynyt, kirjoita viesti ja pari muuta. Niin miten tilastoituvat "huolsi kätkön" hyllytti kätkön, posti kätkön hyllytyksestä jne...
MIten sellaisen loggauksen voi tehdä, jos esim huolsi kätkön. Vai tekeekö sen tilastomerkinnän kätkön "haltija"

Steamhead
Viestit: 47
Liittynyt: Su 14.09.2008 14:36

Re: Tilastomerkinnät?

Viesti Kirjoittaja Steamhead » Ti 30.07.2013 0:39

Niin kätkön hakijalle ne vaihtoehdot joista kysyt lukee "needs archieved" tai "needs maitenance"

Needs maintenance = tarvitsee huoltoa. Semmoisen olen kirjoittanut monta kertaa jos esim. purkista puuttuu kansi tai loki litimärkä. Menee siis tieto kätkön tekijälle tulla huoltamaan ( toki, jos mukanani on paperia / minigrip laitan ne kätköön. Ja jos olisi purkki niin mikseipä voisi vaihtaa senkin jos näyttää että purkkia ei omistaja viitsi huoltaa. Jos on hyvä kätkö kivalla paikalla niin se on ihan aiheellista pitää kunnossa vaikka porukalla )

Need Archieved = ehdotat kätkötarkastajalle purkin pistämistä arkistoon. Esim, jos rakennus jonka seinässä purkki on piilotellut on purettu niin silloin se menee selkeesti arkistoon; tai kätkö on jonkun yksityisalueella tms vakavampaa. Pitkään huotamaton huonolla paikalla oleva purkki tms.

sanpiipul
Viestit: 27
Liittynyt: Ti 20.01.2009 22:39

Re: Tilastomerkinnät?

Viesti Kirjoittaja sanpiipul » Ti 30.07.2013 1:13

joo aivan juuri noin. Sen takia olen ihmetellyt, että miten se tekemäsi huolto kirjautuu tilastoon. Siellähän on löydöt, dnf, huollot arkistoinnit jne...
Minusta olisi mukava esim tuossa huoltotapauksessa, että siitä tulisi tilastomerkintä. Tai tässä yks kerta olisi tehnyt mieli ottaa kätkö pois hyllyltä, kun siinä ei ollut mtn vikaa.mutta ehkä se onnistuu vain itse kätköttäjältä. Minusta vaan näytti siltä että hyllytyksenkin oli tehnyt joku muu kuin kätkijä itse.

Polku-
Viestit: 146
Liittynyt: Ti 12.04.2011 22:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tilastomerkinnät?

Viesti Kirjoittaja Polku- » Ti 30.07.2013 8:24

sanpiipul kirjoitti:joo aivan juuri noin. Sen takia olen ihmetellyt, että miten se tekemäsi huolto kirjautuu tilastoon. Siellähän on löydöt, dnf, huollot arkistoinnit jne...
Minusta olisi mukava esim tuossa huoltotapauksessa, että siitä tulisi tilastomerkintä. Tai tässä yks kerta olisi tehnyt mieli ottaa kätkö pois hyllyltä, kun siinä ei ollut mtn vikaa.mutta ehkä se onnistuu vain itse kätköttäjältä. Minusta vaan näytti siltä että hyllytyksenkin oli tehnyt joku muu kuin kätkijä itse.
Hyllytyksenhän voi kätkön tekijän lisäksi tehdä tarkastajat. Mutta kätköttäjähän sen sitten ottaa pois hyllyltä (jos ottaa), kun purkki on kunnossa.
Ei geo-Polku tää vie mihinkään...

Avatar
sgt_pepper
Viestit: 273
Liittynyt: Ke 19.12.2007 18:33
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tilastomerkinnät?

Viesti Kirjoittaja sgt_pepper » Ti 30.07.2013 9:29

En ymmärrä kysymystä. Mistä tilastoista on kysymys? :shock:

vikvi
Viestit: 24
Liittynyt: Ma 01.12.2008 10:38

Re: Tilastomerkinnät?

Viesti Kirjoittaja vikvi » Ti 30.07.2013 9:31

Huollon suoritus, koordinaattien siirto, arkistointi ja tilapäinen hyllytys ovat loggausvaihtoehdoissa näkyvissä vain kätkön omistajalle, ja haksun tilastoihin menee tätä kautta tieto omistajan suorittamista huolloista. Punaisen jakoavaimenkin saa katoamaan kätkön attribuuteista vain tällä "Owners Maintenance" logilla.

Prynde
Viestit: 139
Liittynyt: Ti 31.07.2012 17:31
Paikkakunta: Turenki, Janakkala

Re: Tilastomerkinnät?

Viesti Kirjoittaja Prynde » Ti 30.07.2013 18:13

vikvi kirjoitti:Punaisen jakoavaimenkin saa katoamaan kätkön attribuuteista vain tällä "Owners Maintenance" logilla.
Tai sitten suoraan poistamalla sen jakoavain-attribuutin.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä”