Geokätköt.fi

Yleistä keskustelua kätköilystä
Piriformis
Viestit: 104
Liittynyt: Su 19.02.2012 19:41

Geokätköt.fi

Viesti Kirjoittaja Piriformis » Su 19.08.2012 20:13

Löytyykö täältä joku joka tunnustaa ylläpitävänsä sivustoa geokätköt.fi? Sivustolta löysin vain että "joukko kokeneita suomalaisia geokätköilijöitä" ja mua jäi kiinnostamaan että keitä siellä puuhaa :) Voipi olla etten edes tunne tai tunnista nimimerkkejä mutta uteliaisuuttani kyselen :)

aku506
Viestit: 1206
Liittynyt: Ma 10.11.2008 19:52

Re: Geokätköt.fi

Viesti Kirjoittaja aku506 » Su 19.08.2012 21:05

Viestintäviraston sivuilta löytyypi. Osoitteen geokatkoily.fi omistaa Ville Esko Tuomi. geokätköily.fi taasen kuuluu Kiven alla oy:lle, joka pyörittää tätäkin sivustoa. Nyt kuitenkin näyttäisi olevan kyse ensimmäisestä.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Piriformis
Viestit: 104
Liittynyt: Su 19.02.2012 19:41

Re: Geokätköt.fi

Viesti Kirjoittaja Piriformis » Su 19.08.2012 21:31

Kyseessähän oli geokätköt.fi-sivusto, siellä mm. oma nettikauppa joka ei tietääkseni ole missään yhteydessä kiven alla:aan. Löytyy myös facebook-ryhmänä Geokätköt.

edit edit: no niin, ihan oikean vastauksen sain :D tyhmä.. joo, siis geokatkoily.fi vie samaan kuin geokätköt.fi

wiljam.i
Viestit: 93
Liittynyt: Ke 11.08.2010 7:58

Re: Geokätköt.fi

Viesti Kirjoittaja wiljam.i » Su 19.08.2012 21:48

Piriformis kirjoitti:Kyseessähän oli geokätköt.fi-sivusto, siellä mm. oma nettikauppa joka ei tietääkseni ole missään yhteydessä kiven alla:aan. Löytyy myös facebook-ryhmänä Geokätköt.

edit edit: no niin, ihan oikean vastauksen sain :D tyhmä.. joo, siis geokatkoily.fi vie samaan kuin geokätköt.fi

No vastauksesta en tiedä, jos se viittaa web hotellin ylläpitoon, itse palvelun omistajan sijaan. Samoin verkkokaupassa tekijänoikeuksien kohdalla mainittu siteplan.fi sivuston domain nimi on jo vapautunut seuraavalle yrittäjälle ...

Ottamatta kantaa sen enempää tähän viritykseen .... Tyypillisesti itse varon verkossa palveluita, joissa ei selkeästi tuoda esiin osoittetta, puhelinnumeroita yms. yhteystietoja. Mieluummin ostan yrittäjältä, joka uskaltaa kertoa varasto/postituspaikan käyntiosoitteen, jossa voi piipahtaa jos rekalamointi postilla/puhelimella ei tunnu riittävän :D

edit: http://www.cylex.fi/yritys/siteplan-fin ... 37496.html
Sivulla mainittu puhelinnumero on sama useammassa rekisterissä -> vois kokeilla soittaa, vastaako kukaan =)

Avatar
porari
Viestit: 358
Liittynyt: Su 02.08.2009 18:07

Re: Geokätköt.fi

Viesti Kirjoittaja porari » Su 19.08.2012 22:38

wiljam.i kirjoitti: edit: http://www.cylex.fi/yritys/siteplan-fin ... 37496.html
Sivulla mainittu puhelinnumero on sama useammassa rekisterissä -> vois kokeilla soittaa, vastaako kukaan =)
Eniro-hausta löytyi kyllä nimikin puhelinnumeron omistajalle. Jokainen voi käydä itse katsomassa ja googlaamassa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä”