60csx ja kätköjen siirto

Yleistä keskustelua kätköilystä
Olly
Viestit: 6
Liittynyt: Pe 05.01.2007 23:45
Paikkakunta: Tampere

60csx ja kätköjen siirto

Viesti Kirjoittaja Olly » Ma 10.09.2007 18:31

kertokaas nyt viisaammaat mitenkä tämä on mahdollista:
siis pystyn siirtämään suoraan geocaching.com sivustolta gepsiini ( Garmin 60 CSx ) vaikka kuinka monta kätköä ihan o.k. (send to GPS ), mutta kun olen navigoinut ensimmäisen luo, ja koitan hakea seuraavaa, niin kaikki pohjakartat häviävät koneesta ?????

onko gepsini riivattu, olenko minä kirottu, vai johtuuko siitä että en ole premium-jäsen ??? ja jos viimeisestä syystä, niin miksi ne kumminkin saa siirrettyä gepsiin ???

mää tierä enää mistään mitään......

Avatar
el2
Viestit: 334
Liittynyt: To 28.06.2007 17:32
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja el2 » Ma 10.09.2007 20:02

Kuulostaa mielenkiintoiselta. Etrex venturen kanssa ei ole kyllä vastaavaa ongelmaa ollut. Ottaisin yhteyttä maahantuojaan ja kyselisin sieltä aiheesta enempi. Venture teki kyllä tempun joka todistaa ettei kannata gepsiin luottaa. Jollain konstilla laite sammui taskussa eikä lähtenyt päälle tuoreilla paristoilla eikä nappi resetointi auttanut. Vika korjaantui kun maahanatuoja lähetti uuden laitteen.

Geovius
Viestit: 738
Liittynyt: Ke 28.03.2007 13:58
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Geovius » Ti 11.09.2007 14:59

Ei ole täälläkään ollut tuollaisia ongelmia ja käytössä sama laite.

praatika
Viestit: 4
Liittynyt: To 09.08.2007 8:05
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Pohjakartat hukassa?

Viesti Kirjoittaja praatika » To 13.09.2007 10:46

Olen joskus törmännyt samaan ongelmaan. Mapsource lakkaa näkymästä alakulmassa ja tilalla on overzoom vaikka kuinka zoomaisi kauemmas. Ja kaikki on 'aavikkoa'. Olen huomannut, että tämä ilmenee yleisemmin, jos laitetta käyttää 'hätäisesti' - liian nopeita in tai out painalluksia, varsinkin jos laite itse tekee jotain esim. piirtää karttaa.

Kartan asetuksissa määritä kartta kohdassa kun ottaa ticboxista täpän pois ja laittaa takaisin - seuraa, että joskus laite löytää taas mapsourcen kartat. Tämän jälkeen tosin vika uusiutuu herkemmin. Paras tapa on pysähtyä hetkeksi, ottaa virrat pois ja laittaa päälle takaisin. Laite saa lukituksen nopeasti ja navigointikin on edelleen päällä valittuun kätköön.

Olikohan tämä sama ongelma jota tarkoitit?

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä”