Oletko premium-jäsen?

Yleistä keskustelua kätköilystä

Oletko Geocaching.com premiumjäsen?

Olen
175
81%
En ole
41
19%
 
Ääniä yhteensä: 216

Avatar
teukkam
Viestit: 114
Liittynyt: Ke 02.12.2009 23:15
Paikkakunta: Tampere

Re: Oletko premium-jäsen?

Viesti Kirjoittaja teukkam » Ke 16.12.2009 14:50

Vastikään hankin premium-jäsenyyden. Toistaiseksi olen ollut erittäin tyytyväinen, helpottaa suunnattomasti talvikätköilyssä sekä valitessa geomuksuille sopivia kohteita. Muutenkin olen sitä mieltä, että hyvästä palvelusta voi aina maksaa.

Avatar
ilkant
Viestit: 464
Liittynyt: Ke 18.04.2007 14:05
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Oletko premium-jäsen?

Viesti Kirjoittaja ilkant » Su 27.12.2009 12:10

Olen ollut premium. Viime syksynä (2009) kätköily oli sen verran vähäistä, etten uusinut sitä. Ehkä nyt olisi aika taas? :)
Asiallinen nostalginen turpeenrepijä

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Oletko premium-jäsen?

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Su 27.12.2009 17:01

oskari52 kirjoitti:Näyttäisi tämäkin yhteisö pyörivän vapaaehtoisvoimin
Suomessa toki kätköily pyörii kaikin puolin vapaaehtoisvoimin harrastajien toimesta ja kiitos kuuluukin aikoinaan lajin Suomeen tuoneille pioneereille työstään tämän harrastuksen parissa; itsekin tähän tuli hurahduttua muutama vuosi sitten :)

Mutta premium-maksuhan kokonaisuudessaan menee Jenkkeihin geocaching.com:lle (Groundspeak Inc.) joka taasen on normaali kaupallinen yritys.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
Eniz
Viestit: 320
Liittynyt: Pe 09.01.2009 1:31
Paikkakunta: VTallinna

Re: Oletko premium-jäsen?

Viesti Kirjoittaja Eniz » Ke 07.04.2010 14:50

Premiumin päivitys tänne sivustolle taitaa mahdollistaa porsaanreikiä. Kovasti tuli gc:tä varoituksia että on jäsenyys menossa umpeen tuossa tammikuussa. En niihin regoinut kun olin niin paksut hanget että useimmat premiumkätkötkin olivat lumen alla. Ajattelin että voisin pitää parin kuukauden tauon.
Lähettämistään umpeutumisvaroituksista huolimatta gc lopulta h-päivänä ilmoitti että jäsenyyden uudistaminen on sujunut koska olen ottanut jonkinlaisen jatkuvan ainaisveloituksen.
No luottokortti laskua en ole katsellut. Syy miksi otin aikoinani premiumin gc.comista oli että tästä kivenalla firmasta en ollut siihen mennessä edes tietoinen.
Jos premium oikeudet olivat nänäisellä katkolla vaikka uusiminen oli automatisoitu.
Tänään kirjautuessani tänne premium oikat olivat kateissa.
Jos en ollisi maksanut premuia gc:lle tammikuussa, niin olisinko silti ollut koko ajan täällä premiumina.
Visalaskua en ole katsonut, mutta mihin perustuu tämä premium maksajien myöhäinen tarkistus gc.fi:ssä saattaa toki olla että gc.fi liittymisen vuosipäivä on kyseessä.

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Oletko premium-jäsen?

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ke 07.04.2010 15:04

EnizBambeniz kirjoitti:Premiumin päivitys tänne sivustolle taitaa mahdollistaa porsaanreikiä.
...
Visalaskua en ole katsonut, mutta mihin perustuu tämä premium maksajien myöhäinen tarkistus gc.fi:ssä saattaa toki olla että gc.fi liittymisen vuosipäivä on kyseessä.
Premium -tiedon suhteen on ollut geocaching.comista riippuneita vaikeuksia joten tieto ei välttämättä ole ollut ajantasainen jne.

Mutta nyt uudistusten jälkeen premiumtarkastus on riittävän ajantasainen eli:
- Jos premium on hankittu Kiven alla -verkkokaupasta (jossa tarjolla vuosijäsenyys) ja lasku maksettu ajallaan on premiumoikeudet geocache.fi:ssä voimassa vuoden ajan.
- Jos premium on hankittu muualta täytyy tallentaa omiin tietoihin geocaching.com -salasana tai vaihtoehtoisesti tehdä premiumvahvistus sivuston linkin avulla viikon välein.

Jatkossa siis geocaching.com:n premiumin päättyminen päivittyy myös geocache.fi:hin viimeistään viikon kuluessa. Tässä toki voi muutaman päivän ylimääräistä vieläkin saada mutta geocaching.com ei luovuta käyttäjästä premiumin päättymisajankohtaa, ainoastaan tiedon onko premium vai ei. Toki tuota mahdollista ylimääräistä aikaa voisi lyhentää vaihtamalla päivitysväli päiväksi mutta tällöin ne, jotka eivät tallenna geocaching.com -salasanaansa joutuisi tekemään tuon vahvistuksen kerran päivässä :P
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
Eniz
Viestit: 320
Liittynyt: Pe 09.01.2009 1:31
Paikkakunta: VTallinna

Re: Oletko premium-jäsen?

Viesti Kirjoittaja Eniz » Ke 07.04.2010 15:16

Täysin tyhjentävä selitys, siis ei kannata laskea suuria säästöjä muutaman päivän huijauksen suhteen.
Ja onneksi tuo gc.comin salasana oli selaimen muistissa.

Lisäys: Kannattanee etsiä jäsenyyskin Kivenalta :D

Avatar
Pek47ka
Viestit: 363
Liittynyt: Su 06.04.2008 18:34
Paikkakunta: Nummela (maalaiskunnan sivukylä)

Re: Oletko premium-jäsen?

Viesti Kirjoittaja Pek47ka » Ti 27.04.2010 18:25

Olen ollut kohta vuoden premium-jäsen ja hommasin sen Kiven alta aikanaan. Mitenkäs tämän jatkaminen on paras tehdä Kiven alta? Tuolla geocaching.com puolella on joku automaattijatko mahdollisuus, mutta vierastan tätä lontoon murretta. Haluaisin jatkon hoituvan kotoisin voimin. Eli miten premiumin jatko vuodeksi hoituu kivuttomimmin?

aku506
Viestit: 1206
Liittynyt: Ma 10.11.2008 19:52

Re: Oletko premium-jäsen?

Viesti Kirjoittaja aku506 » Ti 27.04.2010 19:12

Pek47ka kirjoitti:Olen ollut kohta vuoden premium-jäsen ja hommasin sen Kiven alta aikanaan. Mitenkäs tämän jatkaminen on paras tehdä Kiven alta? Tuolla geocaching.com puolella on joku automaattijatko mahdollisuus, mutta vierastan tätä lontoon murretta. Haluaisin jatkon hoituvan kotoisin voimin. Eli miten premiumin jatko vuodeksi hoituu kivuttomimmin?
Ostaa vain kiven alta...
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Avatar
jule100
Viestit: 353
Liittynyt: Ma 04.01.2010 17:49
Paikkakunta: Kaarina

Re: Oletko premium-jäsen?

Viesti Kirjoittaja jule100 » Ti 27.04.2010 20:43

En.

jmsa
Viestit: 14
Liittynyt: Ma 16.06.2008 13:14

Re: Oletko premium-jäsen?

Viesti Kirjoittaja jmsa » Ti 27.04.2010 20:54

Olen. Tuli hankittua tossa muutama päivä sitten ja tyytyväinen olen ollut. Enää ei ole Liven kanssa niin suurta kikkailua kuin ennen ja saa muitakin etuja.

Boom
Viestit: 15
Liittynyt: Ke 18.03.2009 13:22

Re: Oletko premium-jäsen?

Viesti Kirjoittaja Boom » Ke 28.04.2010 17:47

En ole. Kyllä kesällä olisi tarkoitus premiumiksi päästä. :)

kape555
Viestit: 1
Liittynyt: Ma 18.08.2014 20:21

Re: Oletko premium-jäsen?

Viesti Kirjoittaja kape555 » Ti 19.08.2014 16:04

Kyllä, ostin pari päivää sitten kivenalla putiikista.

ReiKaa
Viestit: 156
Liittynyt: Su 07.06.2009 19:42

Re: Oletko premium-jäsen?

Viesti Kirjoittaja ReiKaa » Ke 20.08.2014 1:02

Olen ollut jo vuosia premium-jäsen ja uusin jäsenyyteni Kiven alta -kaupan kautta 15.8.-14, mutta nyt englanninkielinen sivusto väittää, että olen vain perusjäsen ja suomenkielinen sanoo, että olen premium-jäsen 15.8.-15 asti. Premium-kätköt eivät näy gc.com-sivulla, joten eipä tästä jäsenyydestä nyt taida paljon hyötyä olla. Voiko rahat saada takaisin, vai mitä minun pitäisi tehdä? Puhelimen c:geo-ohjelmakaan ei avaa enää premium-kätköä, vaikka se siinä listassa ensin näkyykin.

PS. Jaahah. Minulla on jäänyt joku aktivointi tekemättä. Tuolla Kiven alta -sivustolla lukee: "Kauttamme hankittuna geocache.fi -palvelun lisäominaisuudet aktivoituvat heti ja Geocaching.com:ssa saat päivitettyä Premiumin lähettämällämme koodilla."

Tosin minä en muista saaneeni mitään aktivointikoodia ainakaan suomenkieliseltä sivustolta. Englanninkielisiä tuli, mutta enhän minä niistä mitään ymmärrä. Ainutkaan saamani posti ei ole enää tallessa. Mitähän tässä pitäis tehdä?

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Oletko premium-jäsen?

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ke 20.08.2014 2:35

ReiKaa kirjoitti:Olen ollut jo vuosia premium-jäsen ja uusin jäsenyyteni Kiven alta -kaupan kautta 15.8.-14, mutta nyt englanninkielinen sivusto väittää, että olen vain perusjäsen ja suomenkielinen sanoo, että olen premium-jäsen 15.8.-15 asti. Premium-kätköt eivät näy gc.com-sivulla, joten eipä tästä jäsenyydestä nyt taida paljon hyötyä olla. Voiko rahat saada takaisin, vai mitä minun pitäisi tehdä? Puhelimen c:geo-ohjelmakaan ei avaa enää premium-kätköä, vaikka se siinä listassa ensin näkyykin.

PS. Jaahah. Minulla on jäänyt joku aktivointi tekemättä. Tuolla Kiven alta -sivustolla lukee: "Kauttamme hankittuna geocache.fi -palvelun lisäominaisuudet aktivoituvat heti ja Geocaching.com:ssa saat päivitettyä Premiumin lähettämällämme koodilla."

Tosin minä en muista saaneeni mitään aktivointikoodia ainakaan suomenkieliseltä sivustolta. Englanninkielisiä tuli, mutta enhän minä niistä mitään ymmärrä. Ainutkaan saamani posti ei ole enää tallessa. Mitähän tässä pitäis tehdä?
Yleisesti ottaen putiikin etusivulla on "Tilauksia ja tuotteita koskevat yhteydenotot" -ohjeistus millä saa varmemman vastauksen; keskustelusta kun välttämättä ei huomaa tilausongelmia. Rohkeasti siis aina viestiä jos ongelmia on.

Mainitsen kuitenkin aktivointikoodia koskien että se lähetetään vasta kun tilaus on käsitelty Kiven alla:n edustajan toimesta. Tilaukset käsitellään yleensä seuraavana arkipäivänä (pois lukien poikkeustilanteet kuten lomaviikot, mahdolliset sairastumiset jne.) Varsinkin loma-ajoista pyrin pistämään aina putiikkiin tuotesivujen yläosaan huomiomaininnan, sairaslomat ja muut satunnaispoikkeukset välttämättä eivät päädy huomiotekstiksi mutta putiikin valikon Uutiset -linkin takaa löytyy Kiven alla:n toimesta pistettyjä satunnaispoikkeuksia.

Mutta sinun tilauksesi kyllä on käsitelty ja laitan sinulle huomenna aktivointikoodin tulemaan kun pääsen Kiven alle (aktivointikoodit kun on toimiston koneella). Koodin olisi pitänyt saapua maksukuitin kera (joskus nämä löytyy roskapostit -kansiosta) mutta toki tekninen tai haksullinen ongelma on aina mahdollinen.

Pahoittelen mahdollista teknistä tai haksullista ongelmaa tilauksesi suhteen!
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
Hazelwood
Viestit: 15
Liittynyt: Pe 04.07.2014 9:41

Re: Oletko premium-jäsen?

Viesti Kirjoittaja Hazelwood » Ke 20.08.2014 6:16

Löytömäärään nähden olen ollut luvattoman kauan mukana :oops:
Jäsenenä alkaen: 10/23/2005.
Olet Premium Member.

miisa
Viestit: 100
Liittynyt: Su 19.07.2009 13:04

Re: Oletko premium-jäsen?

Viesti Kirjoittaja miisa » Ke 20.08.2014 6:41

Oma premiumjäsenyyteni lipsahti katkolle heinä-elokuun vaihteessa, kun unohdin sen uusia. Tämän vuoksi myös antamani favorite pisteet palautuivat omalle tililleni. Odoteltuani noin viikon verran huomasin niiden jälleen päivittyneet niille kätköille, joille olin ne antanut vuosien saatossa. Tätäkään ei siis tarvitse säikähtää, jos väliin jää katkos, jolloin status on "member".

Avatar
Barbit
Viestit: 185
Liittynyt: To 12.12.2013 9:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oletko premium-jäsen?

Viesti Kirjoittaja Barbit » Ke 20.08.2014 14:57

Minäkin olen liittymässä premium memberiksi :D

Lueskelin yksityisasetuksia ja seuraavaa en ymmärrä mitä tarkoittaa? Liittyyköhän groundspeakin puolelta mainostamiseen.?

Tiedot joita groundspeak kerää:

(kohta 7) Email addresses of people you know when you participate in a referral program.

ReiKaa
Viestit: 156
Liittynyt: Su 07.06.2009 19:42

Re: Oletko premium-jäsen?

Viesti Kirjoittaja ReiKaa » Ke 20.08.2014 23:29

haksu10 kirjoitti: Mutta sinun tilauksesi kyllä on käsitelty ja laitan sinulle huomenna aktivointikoodin tulemaan kun pääsen Kiven alle (aktivointikoodit kun on toimiston koneella). Koodin olisi pitänyt saapua maksukuitin kera (joskus nämä löytyy roskapostit -kansiosta) mutta toki tekninen tai haksullinen ongelma on aina mahdollinen.

Pahoittelen mahdollista teknistä tai haksullista ongelmaa tilauksesi suhteen!
Kiitoksia oikein paljon. Voipi olla, että olin saanut koodin jo aiemminkin, mutta postit on saattanut jäädä huonolle lukemiselle ja olen niitä roskakoristellut liian aikaisin. Mukava, että asia on nyt kunnossa.

Avatar
B0xHunter
Viestit: 120
Liittynyt: To 28.11.2013 20:51

Re: Oletko premium-jäsen?

Viesti Kirjoittaja B0xHunter » To 21.08.2014 9:27

Kyllähän mä olen

Avatar
Captain Morgan
Viestit: 123
Liittynyt: Pe 01.08.2008 21:39

Re: Oletko premium-jäsen?

Viesti Kirjoittaja Captain Morgan » To 21.08.2014 22:21

Olen toki, ja olin joskus jopa Charter Member :)
Terveisin, Captain Morgan, kätköjä vuodesta 2002

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä”