Loukkaantumiset kätköillessä

Yleistä keskustelua kätköilystä
Avatar
Pek47ka
Viestit: 363
Liittynyt: Su 06.04.2008 18:34
Paikkakunta: Nummela (maalaiskunnan sivukylä)

Re: Loukkaantumiset kätköillessä

Viesti Kirjoittaja Pek47ka » Pe 14.11.2008 8:47

Tässäpä varoittava esimerkki, että kätkön lähelläkin voi loukkaantua (matkaa 50m lähimmälle kätkölle) http://www.sapina.salli.liitin.net/omat/hiusmurtuma.htm
Nyt on sitten pakollista "lepoa". Harmittaa kun jo monta viikkoa rakentamani kätkö taas viivästyy muutamalla viikolla, mutta ei voi mitään.

geo-sampo
Viestit: 107
Liittynyt: Ke 19.03.2008 19:31

Re: Loukkaantumiset kätköillessä

Viesti Kirjoittaja geo-sampo » Pe 14.11.2008 17:59

Kerran kun ajattelin, että lähtisin kätköilemään, niin rupesin jotenkin oudosti väsyttämään. Tein diagnoosin ja totesin, että masennus-depressio-apatia- kaamosväsymyshän se on. Kyllä harmitti, kun oli pakko otta saitsua kätköilystä. Nyt oon sitte käyny terapiassa ja soitellu Pekka Saurin yölinjalle ja täytyy sanoa, että pikkuhiljaa alkaa helpottamaan. Se yölinjan puhelin ei kyllä oikein oo vastannu, mutta oon sitte yrittäny puhella itsekseen ja huudellu parvekkeelta naapureille ongelmiani. Onneks on tällanen hyvinvointiyhteiskunta ja nää sairauslomat.
Kätkö päivässä pitää mielen apeana, -kaksi auttaa jo hiukan.

geo-sampo
Viestit: 107
Liittynyt: Ke 19.03.2008 19:31

Re: Loukkaantumiset kätköillessä

Viesti Kirjoittaja geo-sampo » Ke 19.11.2008 21:42

Siis kuka ottaa vastuun?? Kelle mä voin valittaa??
Kätkö päivässä pitää mielen apeana, -kaksi auttaa jo hiukan.

TunturiTiger
Viestit: 144
Liittynyt: To 28.08.2008 21:23
Paikkakunta: Virrat

Re: Loukkaantumiset kätköillessä

Viesti Kirjoittaja TunturiTiger » Ke 19.11.2008 21:51

Team Pitkis kirjoitti:Aina voi sattua ja tapahtua, vaikka ei mistään extreme-kätköstä olisikaan kysymys: http://www.geocaching.com/seek/log.aspx ... 0cb92bcda1
jaa se olitkin sää.. aina kun mainitsenkin palokunnassa sanankin geokätköilystä niin vepari veljet ja siskot muistavat juuri tämän tapahtuman kertoa mulle. itse en kuulunut vielä kyseiseen palokuntaan koska muutin vasta vähän aikaa sitten tälle paikkakunnalle. :D

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä”