Kätkö jästitään ennen julkaisua

Yleistä keskustelua kätköilystä
Nerbert
Viestit: 5
Liittynyt: Su 18.07.2010 22:22

Kätkö jästitään ennen julkaisua

Viesti Kirjoittaja Nerbert » Su 14.08.2011 21:06

Tänään tuli mielenkiintoinen, mutta ikävä tilanne vastaan. Olin jo pitkään valmistellut mysteeriä, ja tänään sitten kävin piilottamassa itse rakentamani purkin mielestäni hienoon ja ovelaan piiloon, joka sopi teemaan. Noh, tunti piilottamisen jälkeen sain puhelun (kuulosti mopoikäiseltä), että mitäs nämä tällaiset kätköt ovat. Löysin tällaisen ja haluaisin lisätietoa. Kerroin asiallisesti mistä hommassa on kyse ja pyysin ystävällisesti että hän laittaisi purkin takaisin kuten se oli. Ja vastauksena sain "Juu, tietysti laitan"...

Homma jäi kaivelemaan, kun olin juuri laittanut purkin julkaisulistalle. Päätin käydä tarkistamassa tekikö kaveri mitä sovittiin. Ja tekihän se, ja vähän enemmänkin. Puolet purkista oli hukassa ja Camoon oli tumpattu tumppeja ja lokikirja poltettu. Oli kyllä muuten samassa paikkaa mihin sen alunperin piilotin. Noh, pikaisesti vaan tarkastajille viestiä että stop stop aikalisää tarvitaan tämän julkaisuun. Soitin sitten samaiseen numeroon takaisin, eikä siinä pitkää ehditty juttelemaan kun luuria löytiin korvaan. Suuresti ihmettelen miten kätkö löytyi niin nopeasti, mutta ilmeisesti olin huolimaton sitä piilottaessani ja jotkut saattoivat tarkkailla jostain puuhailujani. Piilopaikan kuvittelin ainakin olevan kohtuu vaikea löytää.

Pistää kyllä harmittamaan kaikki se vaiva jonka purkin eteen näin, niin että oli pakko tännekin vähän avautua asiasta...

Millaisia jästimisiä muilla on tullut vastaan?

andyyh
Viestit: 78
Liittynyt: To 21.04.2011 13:22

Re: Kätkö jästitään ennen julkaisua

Viesti Kirjoittaja andyyh » Su 14.08.2011 21:22

Eikö tuosta voi ilmoittaa poliisille, kun kerran tahallista ilkivaltaa meni tekemään. Tekijä tiedossa ja kyseessä oli sinun omaisuuttasi, vaikka ei varmastikaan kovin rahallisesti arvokasta omaisuutta ollutkaan. Tunnearvoa ei voi mitata rahassa.

Itselleni ei ole tapahtunut mitään vastaavaa, kun en ole yhtään piiloa piiloittanutkaan.
Viimeksi muokannut andyyh, Su 14.08.2011 21:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nobody knows who I really am. I never felt empty before.
Kuva

Avatar
TomppaJr
Viestit: 127
Liittynyt: La 18.09.2010 22:42

Re: Kätkö jästitään ennen julkaisua

Viesti Kirjoittaja TomppaJr » Su 14.08.2011 21:23

Kuulostaa todella harmilliselta. :x Ei kai poliisikaan tuohon mitään voi tehdä, harmi näin.

Itse todennäköisesti piilotin purkkini nuorison ryypiskelypaikkaan... Sieltähän se sitten jästittiin ennen julkaisua. Piti sitten siirtää purkki syvälle maakoloon, josta sitä ei löydä, jos ei tiedä mitä etsiä (eikä välttämättä silloinkaan). :lol:
Jeejee!

Avatar
porari
Viestit: 358
Liittynyt: Su 02.08.2009 18:07

Re: Kätkö jästitään ennen julkaisua

Viesti Kirjoittaja porari » Su 14.08.2011 21:56

On sattunut ennenkin. Menin hakemaan ratkaistua mystiä, mutta eihän sitä löytynyt, kun purkki oli jästitty ennen julkaisua. Muistaaksen jästittiin myöhemmin uudelleen. http://www.geocaching.com/seek/log.aspx ... 2862eb8592

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä”