Nimi logikirjassa -> LöytöOH1MLB kirjoitti: - Kätkö on asetettu tilaan "disabled", syystä tai toisesta. Tällainen on vaikka kätkö GCKCNB Closer to Särkänniemi, joka on 9.11.2010 disabloitu, mutta lokikirja on paikallaan. Tämän jälkeen on useita löytölokauksia tehty kätköön. Onko kätkön tekijällä oikeus poistaa nämä löytölokaukset?
Tietysti kätköilijöiden kuuluisi viedä moinen georoska pois maastosta
Kätkön omistajalla on mahdollisuus kryptata haluamansa logi -> Ei tarvitse poistaaOH1MLB kirjoitti: - Spoilerilokauksien tekeminen kielletty ukaasina poisto. Vihjeiden antaminen kun saattaa pilata koko kätkön idean. Onko poisto oikeutettua?
Nimi logikirjassa -> LöytöOH1MLB kirjoitti: - Mysteerikätköjen etsintä ja löytö, vaikka ei itse olisi laittanut tikkua ristiin. Itseäni ärsyttää kovin nämä jopa lokauksissa kirjoitetut "Kaveri ratkoi ja minä sitten olin parasiittina...". Poistaisin välittömästi, jos olisi oikeus. Onko oikeutta?
Oikeastaan ainut keksimäni tilanne, missä login poisto saattaisi olla oikeutettua on se, että on logannut löydön ilman merkintää logikirjassa. Henkilökohtaisesti sekään ei tosin jaksa juuri liikuttaa. Huvinsa kullakin.
Niinjoo, guidelineistäkin löytyy:
Logs that fail to meet stated requirements (such as Found It logs by people who have never found the cache) or logs that conflict with our Terms of Use Agreement may be deleted.
P.S Ihan tällä nimimerkillä kätköilen.