tapahtuu 30.9.

Yleistä keskustelua kätköilystä
Avatar
Haaskalintu
Viestit: 950
Liittynyt: Pe 26.01.2007 15:06
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: tapahtuu 30.9.

Viesti Kirjoittaja Haaskalintu » Pe 02.10.2009 5:49

Bombur1 kirjoitti:No niin Haaskalintu

Kerropa minulle kuinka loggaaminen nyt onnistuu premiumkätköilläsi. Haettiin eilen "Tammisalon kirkko" mysteerisi yhdessä geopoikani Geo-Vaden kanssa. Loggasin löydön geocaching.comiin eilen ja tänään poikani yritti samaa, siinä mitenkään onnistumatta.
Lyödäänpäs nyt vielä faktat pöytään. Onko kyseessä tämä poikasi ja tämän kätkön loggaus? Jos on, niin kertoisitko muillekin miten se onnistui. Voisin lisätä sen näiden PO-kätköjeni kätkökuvaukseen. Kuten aiemmin totesin, tarkoitukseni ei ole tehdä kenellekään kiusaa.
Bombur1 kirjoitti:Jännittävänä yksityiskohtana huomasin, ettei Geo-Vade pysty edes näkemään vanhoja loggauksiaan esim kätkösarjassasi rymyämistä.
Onko näin että tämä lq:n laittama linkki toimii vai eikö se toimi? Tästä jokainen löytää linkit kaikkiin kätkölogeihinsa.

Kiitos, muuten Tonny0909 kevennyksestä :lol: :lol: :lol:
Onko muuten nimesi jo täällä?

Bombur1
Viestit: 157
Liittynyt: Pe 23.01.2009 18:01

Re: tapahtuu 30.9.

Viesti Kirjoittaja Bombur1 » Pe 02.10.2009 6:58

Haaskalintu kirjoitti:
Bombur1 kirjoitti:No niin Haaskalintu

Kerropa minulle kuinka loggaaminen nyt onnistuu premiumkätköilläsi. Haettiin eilen "Tammisalon kirkko" mysteerisi yhdessä geopoikani Geo-Vaden kanssa. Loggasin löydön geocaching.comiin eilen ja tänään poikani yritti samaa, siinä mitenkään onnistumatta.
Lyödäänpäs nyt vielä faktat pöytään. Onko kyseessä tämä poikasi ja tämän kätkön loggaus? Jos on, niin kertoisitko muillekin miten se onnistui. Voisin lisätä sen näiden PO-kätköjeni kätkökuvaukseen. Kuten aiemmin totesin, tarkoitukseni ei ole tehdä kenellekään kiusaa.
Jep, tuo on poikani loggaus. Se onnistui käyttämällä stebun lähettämällä linkillä. Sen jälkeen kun tuo sinänsä suppea loggaus oli tallennettu, sitä ei enää voinut editoida ja tuo linkki avaa pojallani taas tyhjän loggaussivun, ei tätä hänen kirjoittamaansa.
stebu kirjoitti:Moi

Kerro geopojallesi että käyttä linkkiä http://www.geocaching.com/seek/log.aspx?wp=GC13BDD

Niitä logeja on hieman hankalampi nähdä :evil:
Haaskalintu kirjoitti:
Bombur1 kirjoitti:Jännittävänä yksityiskohtana huomasin, ettei Geo-Vade pysty edes näkemään vanhoja loggauksiaan esim kätkösarjassasi rymyämistä.
Onko näin että tämä lq:n laittama linkki toimii vai eikö se toimi? Tästä jokainen löytää linkit kaikkiin kätkölogeihinsa.
Ei toimi. Tuolta sivulta toki näkee, että kyseisessä kätkössä on loggaus, mutta sitä ei voi avata ja katsella.

Siis jonkinlaisena yhteenvetona: ei premium ei voi normaaleja reittejä pitkin GC:comissa nähdä kätköselosteita eikä logata itseään niihin. GC.comin kartta ei näytä mitään, "hide&seek a cache" valikko ei löydä mitään hakusanoilla tai kätkön tunnisteella. Vain tuo stebun lähettämä linkki jotenkin sallii loggauksen kirjoittamisen, mutta tätä loggausta ei-premium enää voi vilkaista tai editoida myöhemmin. Hän pystyy kyllä avaamaan sinun lähettämäsi linkin jossa tuo loggaus siis oli.

Avatar
pulk
Viestit: 131
Liittynyt: La 06.09.2008 20:40
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: tapahtuu 30.9.

Viesti Kirjoittaja pulk » Pe 02.10.2009 7:11

Bombur1 kirjoitti:
Haaskalintu kirjoitti: Onko näin että tämä lq:n laittama linkki toimii vai eikö se toimi? Tästä jokainen löytää linkit kaikkiin kätkölogeihinsa.
Ei toimi. Tuolta sivulta toki näkee, että kyseisessä kätkössä on loggaus, mutta sitä ei voi avata ja katsella.

Minulla se ainakin aukeaa klikkaamalla sitä [visit log] -linkkiä siellä merkinnän oikealla laidalla.
Oikeasti piilottanut: 5+1+1+1+1+1+1+1 = 12

Rafu
Viestit: 102
Liittynyt: Ma 14.01.2008 22:35
Viesti:

Re: tapahtuu 30.9.

Viesti Kirjoittaja Rafu » Pe 02.10.2009 7:39

Bombur1 kirjoitti: Siis jonkinlaisena yhteenvetona: ei premium ei voi normaaleja reittejä pitkin GC:comissa nähdä kätköselosteita eikä logata itseään niihin. GC.comin kartta ei näytä mitään, "hide&seek a cache" valikko ei löydä mitään hakusanoilla tai kätkön tunnisteella.
Eikös tuo ole vähän niinkuin ideana..?

Avatar
LQ
Viestit: 470
Liittynyt: To 11.01.2007 12:33

suorat loggauslinkit kaikkiin Haaskalinnun $-only kätköille

Viesti Kirjoittaja LQ » Pe 02.10.2009 9:46

Itse itseäni lainaten, jos meni jälkieditoinnin osalta ohi (Tammisalon kirkon osalta stebu hävisi FTS-kisan parilla minutilla :wink: )
Ja suuresti ihmettelen, jos ei niihin omiin logeihin pääse käsiksi toisaallaa kertomani reitin kautta, kunhan käyttää sitä oikassa reunassa olevaa logiin johtavaa eikä sitä itse kätköön johtavaa linkkiä.
Piilotettu: 12 Löydetty: noin 2000 +/- 1000, en minä tarkkaan tiedä...

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä”