Tärkeä tiedoite: Kännyhäly!

Ylläpidon tiedoituksia ja höpötystä sivustoa koskien
Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Tärkeä tiedoite: Kännyhäly!

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Su 03.08.2008 14:06

Hei,

halvemman kännyhälyvaihtoehdon osalta tuli juuri tietoon kaksi uutta tapausta joissa viesti on kadonnut (edit: ainakin toinen oli tullutkin perille tänä aamuna klo 07:27 ja viestin aikaleimana oli tämä aamu kello 09:56 :P

Niinpä suosittelen kaikkia siirtymään välittömästi käyttämään 12 sentin vaihtoehtoa joka varmasti toimittaa viestit perille.

Pistän halvemman vaihtoehdon kadonneet viestit täyteen selvitykseen ja mikäli syy löytyy sekä varmuus korjautumisesta tulee niin sitten voin miettiä suositusta uudelleen.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

propulsion
Viestit: 14
Liittynyt: Su 03.08.2008 18:03

Re: Tärkeä tiedoite: Kännyhäly!

Viesti Kirjoittaja propulsion » Su 03.08.2008 18:04

Minä sain juuri tänään aamulla n. klo 07.30 eilen illalla n. klo 22.30 julkaistuista kätköistä (3kpl) tekstiviestit. Käytössä nimenomaan tuo halvempi vaihtoehto.

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Tärkeä tiedoite: Kännyhäly!

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ma 04.08.2008 0:29

propulsion kirjoitti:Minä sain juuri tänään aamulla n. klo 07.30 eilen illalla n. klo 22.30 julkaistuista kätköistä (3kpl) tekstiviestit. Käytössä nimenomaan tuo halvempi vaihtoehto.
Kiitokset tiedosta, näyttää siltä että vika on toistunut samanlaisena monella käyttäjällä.

Edelleen voi laittaa tietoa tänne tai sähköpostitse näistä ongelmista, ehtinen väsäämään varsinaisen vikaraportin/selvityspyynnön vasta maanantaina päivällä.

Kunnes toisin ilmoitan on siis ehdoton suositus käyttää 12 sentin hälytysvaihtoehtoa.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
ukko
Viestit: 23
Liittynyt: Pe 07.03.2008 14:54

Re: Tärkeä tiedoite: Kännyhäly!

Viesti Kirjoittaja ukko » Ti 12.08.2008 21:02

Sain tänään kännyhälyn noin yhdentoista aikaan kätköstä jota ei vielä ole julkaistu. Luulen, että vika olisi geocaching.comin puolella, kun kätkö näkyy kuitenkin geocache.fin etusivulla. Käytössäni on tuo kalliimpi 12snt lähetystapa. Omituista..

Avatar
Stone'5
Viestit: 873
Liittynyt: Pe 29.06.2007 13:00

Re: Tärkeä tiedoite: Kännyhäly!

Viesti Kirjoittaja Stone'5 » Ti 12.08.2008 21:14

ukko kirjoitti:Sain tänään kännyhälyn noin yhdentoista aikaan kätköstä jota ei vielä ole julkaistu. Luulen, että vika olisi geocaching.comin puolella, kun kätkö näkyy kuitenkin geocache.fin etusivulla. Käytössäni on tuo kalliimpi 12snt lähetystapa. Omituista..
Olisiko kyseessä tuo Viinankatkijä-kätkö? Se kyllä julkaistiin, mutta sitten ilmeisesti vedettiin takaisin eli epäjulkaistiin. :)

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Tärkeä tiedoite: Kännyhäly!

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ti 12.08.2008 21:36

Stone'5 kirjoitti:
ukko kirjoitti:Sain tänään kännyhälyn noin yhdentoista aikaan kätköstä jota ei vielä ole julkaistu. Luulen, että vika olisi geocaching.comin puolella, kun kätkö näkyy kuitenkin geocache.fin etusivulla. Käytössäni on tuo kalliimpi 12snt lähetystapa. Omituista..
Olisiko kyseessä tuo Viinankatkijä-kätkö? Se kyllä julkaistiin, mutta sitten ilmeisesti vedettiin takaisin eli epäjulkaistiin. :)
Tämä keskustelu on tehokas; ennen kuin itse edes huomaan viestin siihen on joku jo ehtinyt selityksenkin antamaan :)

Mutta näin tosiaan on, tuo Viinankätkijä-kätkö on julkaistu normaalisti ja siitä on tällöin hälytys lähtenyt.

Mutta sitten omistaja on hyllyttänyt sen merkinnällä "Ei olut vielä valmis. Sorry" ja ilmeisesti tarkastaja on sitten kätkön palauttanut tarkastusjonoon.

Koitan siivota kätkön pois odottamaan oikeaa julkaisua; oletan että saan sen siten että seuraavastakin julkaisusta tulee hälytys. Koska olen mielenvikainen palautin tämän ensimmäisen hälytyksen veloituksen (paitsi ei kätkön omistajalle mikäli olisikin hälytyksen saanut).
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
ukko
Viestit: 23
Liittynyt: Pe 07.03.2008 14:54

Re: Tärkeä tiedoite: Kännyhäly!

Viesti Kirjoittaja ukko » Ti 12.08.2008 22:24

Kyseessä oli juuri se kätkö. Kivaa että kyseessä ei ollut mikään vika :) Oikeata julkaisua odotellessa.. :D

Avatar
stebu
Viestit: 612
Liittynyt: Pe 02.11.2007 0:25
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tärkeä tiedoite: Kännyhäly!

Viesti Kirjoittaja stebu » Ma 01.09.2008 0:01

Tänään ei tullut halvempaa liittymää käyttäen hälyä kolmesta hullusta siskosta (GC1DRX5).
En halua mitään hyvityksiä, en kuitenkaan olisi ehtinyt jahtiin (onnex olkoon, Martsa), kunhan totean.
Pihiydestä sakotetaan(ko?;-)
-stebu

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ylläpidon tiedotteet”