Poistettu viestiketju

Ylläpidon tiedoituksia ja höpötystä sivustoa koskien
Avatar
haksu10
Viestit: 3071
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Poistettu viestiketju

Viesti Kirjoittaja haksu10 » To 05.11.2015 23:47

Hei,

poistin viestiketjun koskien laajasti uutisoitua katoamistapausta ja sen surullista lopputulosta. Ajattelin avata hieman päätöstä vastaisenkin varalle.

Koko asialla ei ole mitään yhteyttä kätköilyyn eikä pelkästään se, että kätkö voidaan tehdä asiaan liittyen liitä asiaa geokätköilyyn. Kuten eräs viestiketjun ilmiantanut totesi, omaiset eivät varmasti halua lukea asiasta joka foorumilta. Annetaan omaiselle rauha surutyöhön.

Ketju myös alkoi jo spekuloimaan kuolinsyyllä. Sen poliisi selvittää mutta kuten ovat todenneet, se ei tosiaankaan kuulu ulkopuolisille. Mikäli kuitenkin spekulaatiot olisivat oikeassa niin tällöin samalla perusteella Suomeen pitäisi tasapuolisuuden nimissä tehdä joka päivä keskimäärin 2,5 uutta kätköä jotta jokainen huomioitaisiin.

Mikäli jonkun mediajulkisuutta saaneen asian muistoksi haluaa kätkön sen voi tehdä itse, toki silloinkin huomioiden sen onko se korrektia. Mutta muuten toki en itse kätkön tekemiseen en ota kantaa, päätöksen tekee kätkön piilottaja ja kätkötarkastajat.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
IhmisAnkka
Viestit: 418
Liittynyt: Ti 24.09.2013 16:45
Paikkakunta: Tampere

Re: Poistettu viestiketju

Viesti Kirjoittaja IhmisAnkka » Pe 06.11.2015 7:55

haksu10 kirjoitti:silloinkin huomioiden sen onko se korrektia.
IMO, kantsis antaa pölyn laskeutua. Mutta jos joku tekee kätkön ja joku ottaa siitä taas hertsiä, niin sanon niin kuin aina: ei ole pakko logata kätköä, joka ei miellytä.
Kuva

Iiki
Viestit: 13
Liittynyt: To 23.08.2012 23:02

Re: Poistettu viestiketju

Viesti Kirjoittaja Iiki » Pe 06.11.2015 22:51

haksu10 kirjoitti:Koko asialla ei ole mitään yhteyttä kätköilyyn eikä pelkästään se, että kätkö voidaan tehdä asiaan liittyen liitä asiaa geokätköilyyn. Kuten eräs viestiketjun ilmiantanut totesi, omaiset eivät varmasti halua lukea asiasta joka foorumilta. Annetaan omaiselle rauha surutyöhön.
Kiitos haksu ketjun poistosta. Olet niin oikeassa, omaisten surutyötä vaikeuttaa tällaisten ketjujen olemassaolo. Olen itse menettänyt vanhempani samanaikaisesti onnettomuuden kautta ja tätä tapahtumaa käsiteltiin aikanaan monilla retkeilyaiheisilla foorumeilla ja vähän muuallakin. Olisin ollut äärettömän kiitollinen, jos niillä foorumeilla olisi ollut yksi Haksu ❤️.

Iiki

Avatar
tsahkali
Viestit: 328
Liittynyt: Ti 04.11.2014 11:06

Re: Poistettu viestiketju

Viesti Kirjoittaja tsahkali » Su 08.11.2015 21:40

Kiitos!

gsea
Viestit: 127
Liittynyt: Ti 24.02.2009 19:51
Paikkakunta: Inkeroinen, Kouvola

Re: Poistettu viestiketju

Viesti Kirjoittaja gsea » Ma 09.11.2015 20:52

Hyvä on, että Haksu poisti alkuperäisen aloituksen. Aloitus oli mielestäni täysin mauton, eikä mitenkään kätköilyyn liittyvää, eikä mielestäni tilanteeseen sopivaa omaisteenkaan kannalta. Kuten Haksu mainitsee, asialla ei ole mitään yhteyttä geokätköilyyn. Näitä nettipoliiseja vieroksun noin yleensä, mutta nyt oli Haksun deletointi mielestäni paikallaan.

Geovius
Viestit: 738
Liittynyt: Ke 28.03.2007 13:58
Paikkakunta: Tampere

Re: Poistettu viestiketju

Viesti Kirjoittaja Geovius » Ti 10.11.2015 10:18

Voisko tänkin ketjun jo pistää lukkoon.

Lukittu

Palaa sivulle “Ylläpidon tiedotteet”