Sponsorointi muuttuu

Ylläpidon tiedoituksia ja höpötystä sivustoa koskien
tanjuli
Viestit: 130
Liittynyt: Pe 29.08.2008 16:49

Re: Sponsorointi muuttuu

Viesti Kirjoittaja tanjuli » La 03.05.2014 5:43

Pahoitten kamalaa OT-avautumistani. Geocache.fi on ihana. Yrittäkääpä elää ilman. Minä vihaan pocket queryjä. Hankalaa, turhaa tuhtaamista. Olen ikionnellinen, kun pääsen taas Suomikätköjen pariin. Olen esitellyt fi:tä osavaltioni kätköilijöille ja leuka loksahtaa joka kerta, kun mainostan karttahakuja. Tai lokiseurantaa. (ja kuten arvata saattaa, juuri nyt olen riidoissa 600:seni ja .comin kanssa)

Hyvä Haksu, hyvä uudet tasot! Hyvä kaikki, jotka pidätte foorumin aktiivisena ja järjestätte miittejä ja teette kätköjä!
Etsin sieltä, etsin täältä. Jotain mikä ei kadonnutkaan.

Avatar
MikaS
Viestit: 296
Liittynyt: Pe 05.12.2008 0:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sponsorointi muuttuu

Viesti Kirjoittaja MikaS » La 03.05.2014 6:28

Turbo-Mika näköjään. Hyvät on nimet :-)

Avatar
Duracell76
Viestit: 404
Liittynyt: Ke 18.11.2009 20:25
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Sponsorointi muuttuu

Viesti Kirjoittaja Duracell76 » La 03.05.2014 15:57

muuama päivä vielä jäljellä? :lol:
Liitteet
Näyttökuva 2014-5-3 kello 15.55.27.png
Näyttökuva 2014-5-3 kello 15.55.27.png (15.14 KiB) Katsottu 20202 kertaa
Sinne ja takaisin, eksyin tai en.

raturat
Viestit: 21
Liittynyt: Pe 21.01.2011 11:58

Re: Sponsorointi muuttuu

Viesti Kirjoittaja raturat » La 03.05.2014 20:40

Duracell76 kirjoitti:uuama päivä vielä jäljellä? :lol:

Liitteet

Näyttökuva 2014-5-3 kello 15.55.27.png
Näyttökuva 2014-5-3 kello 15.55.27.png (15.14 KiB) Katsottu 290 kertaa
Kuispaljon tuosta maksoit? :D Mä sain 3 kympillä vaan 6kk :D

Jänö
Viestit: 1
Liittynyt: Su 04.05.2014 16:05

Re: Sponsorointi muuttuu

Viesti Kirjoittaja Jänö » Su 04.05.2014 16:44

Meni melkein kahvit väärään kurkkuun, kun huomasin olevani nyt ihan virallisestikin TurboJänö!

Avatar
rixu
Viestit: 491
Liittynyt: Ke 10.09.2008 18:18
Paikkakunta: Nummela

Re: Sponsorointi muuttuu

Viesti Kirjoittaja rixu » Su 04.05.2014 19:46

Itse kun olen harkinnut tässä Cache Bird -subscriptionia niin sen ja tämän sivuston ollessa saman firman tuotteita toivoisin itse ainakin että joku maksu sisältäisi myös cache bird -sovelluksen tilauksen jotta ei tarvitsisi montaa maksua eri reittejä maksella kaikesta. Voi tietty olla ettei onnistu kun Cache Birdin subscription taitaa mennä ainakin nykymaksutavalla Play-kaupan tai omenakaupan kautta.

marko77
Viestit: 314
Liittynyt: Ti 03.06.2008 14:27
Paikkakunta: Nastola

Re: Sponsorointi muuttuu

Viesti Kirjoittaja marko77 » Su 04.05.2014 20:28

rixu kirjoitti:Itse kun olen harkinnut tässä Cache Bird -subscriptionia niin sen ja tämän sivuston ollessa saman firman tuotteita toivoisin itse ainakin että joku maksu sisältäisi myös cache bird -sovelluksen tilauksen jotta ei tarvitsisi montaa maksua eri reittejä maksella kaikesta. Voi tietty olla ettei onnistu kun Cache Birdin subscription taitaa mennä ainakin nykymaksutavalla Play-kaupan tai omenakaupan kautta.
Siis Birdín ollessa kyseessä maksetaan tuotteesta (ja sen kehitystyöstä) - sponsoroinissa haksulle sivuston kehitystyöstä. Miten ihmeessä nämä kaksi asiaa edes liittyy toisiinsä? Putiikki on putiikki ja haksu on haksu.
"Minä haluan tietää, miksi kauan sitten sä et palannutkaan
Pian kadotin suunnan, helppo polku kaltevana vietti mutkaan"

Avatar
rixu
Viestit: 491
Liittynyt: Ke 10.09.2008 18:18
Paikkakunta: Nummela

Re: Sponsorointi muuttuu

Viesti Kirjoittaja rixu » Su 04.05.2014 23:13

marko77 kirjoitti: Siis Birdín ollessa kyseessä maksetaan tuotteesta (ja sen kehitystyöstä) - sponsoroinissa haksulle sivuston kehitystyöstä. Miten ihmeessä nämä kaksi asiaa edes liittyy toisiinsä? Putiikki on putiikki ja haksu on haksu.
Cache Bird on Kiven Alla Oy:n tuote. Geocache.fi on Kiven Alla Oy:n tuote. Molemmat on jatkossa näköjään aikaan sidotusti maksullisia ja "kätköilyapuvälineitä" joten en itse ainakaan keksi miksei näitä voisi niputtaa yhteenkin? Toki voi olla että halutaan tietoisesti pitää erillään.

marko77
Viestit: 314
Liittynyt: Ti 03.06.2008 14:27
Paikkakunta: Nastola

Re: Sponsorointi muuttuu

Viesti Kirjoittaja marko77 » Ma 05.05.2014 10:51

rixu kirjoitti:
marko77 kirjoitti: Siis Birdín ollessa kyseessä maksetaan tuotteesta (ja sen kehitystyöstä) - sponsoroinissa haksulle sivuston kehitystyöstä. Miten ihmeessä nämä kaksi asiaa edes liittyy toisiinsä? Putiikki on putiikki ja haksu on haksu.
Cache Bird on Kiven Alla Oy:n tuote. Geocache.fi on Kiven Alla Oy:n tuote. Molemmat on jatkossa näköjään aikaan sidotusti maksullisia ja "kätköilyapuvälineitä" joten en itse ainakaan keksi miksei näitä voisi niputtaa yhteenkin? Toki voi olla että halutaan tietoisesti pitää erillään.
Uskon, että tuohon on monia syitä ja varmasti taloudellinen (verotuksellinen) syy on se painavin. Mutta toki olet oikeassa pointissasi. :)
"Minä haluan tietää, miksi kauan sitten sä et palannutkaan
Pian kadotin suunnan, helppo polku kaltevana vietti mutkaan"

Avatar
haksu10
Viestit: 3071
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Sponsorointi muuttuu

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ma 05.05.2014 14:40

rixu kirjoitti:Itse kun olen harkinnut tässä Cache Bird -subscriptionia niin sen ja tämän sivuston ollessa saman firman tuotteita toivoisin itse ainakin että joku maksu sisältäisi myös cache bird -sovelluksen tilauksen jotta ei tarvitsisi montaa maksua eri reittejä maksella kaikesta. Voi tietty olla ettei onnistu kun Cache Birdin subscription taitaa mennä ainakin nykymaksutavalla Play-kaupan tai omenakaupan kautta.
Tämä toki olisi hyvä lisä esim. Eeppiseen jäsenyyteen.

Kuitenkin näissä sovelluskaupoissa on ehto, että sovellusten maksu pitää tehdä aina kauppojen kautta (jotta saavat oman osansa). Vaikka CacheBird tarjottaisiin ilmaisena kaupanpäällisenä niin silti olisi katsottavissa että sille muodostuu tietty arvo jäsenyyden hinnasta.

Näin ollen valitettavasti tätä ei ole mahdollista paketoida yhden hintalapun alaiseksi :(
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
haksu10
Viestit: 3071
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Sponsorointi muuttuu

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ma 05.05.2014 23:54

Geocache.fi esittää: Myytinmurtajat, Geocache.fi -edition

Geocache.fi tekee miljoonatulosta geocaching.com:n premiummyyntien provisoilla

Ei, geocache.fi ei saa selkärepullista rahaa geocaching.com:lta premiumkäyttäjistä, minkäänlaista rahaliikennettä geocaching.com:lta päin ei valitettavasti ole.

Syy, miksi geocache.fi mainitsee geocaching.com:n premiumjäsenyydestä ja jopa suosittelee sitä on se, että geocaching.com:n lisenssisopimuksessa on määritelty että lähes kaikki kätkötiedot, kätköhakuominaisuudet yms. ovat sellaisia, mitä geocache.fi saa tarjota vain geocaching.com:n premiumjäsenille. Kun kuitenkin koen että geocache.fi:llä on parempi palvelutarjonta kuin geocaching.com:lla niin suosittelen toki premiumjäsenyyttä jotta sen myötä voi geocache.fi:n palveluita käyttää täydellä teholla.

Geocache.fi:llä on taustalla suunnitelmat ajaa alas ilmaispalvelut ja rahastaa Turbojäsenyydellä ja Eeppisellä jäsenyydellä

Tähänkin vastaus on lyhyen ytimekäs Ei.

Vaikka geocache.fi on tappiollinen ovat sponsorimaksut tuottaneet sen verran että tappion määrä on ollut hyväksyttävissä ja katettavissa muulla tuotolla, eli Putiikin myynnillä. Mitään taka-ajastusta sponsorointi -nimikkeen muuttamisessa jäsenyydeksi ei ole. Ainoa syy nimikemuutokseen on se, että sponsorit ovat jo pidemmän aikaa saaneet lisäpalveluita käyttöönsä, eli kyseessä ei ole ollut pelkkä maksu tekstirivistä jonka on sponsorisivulle saanut. Niinpä hämmennystä herättänyt sponsori -nimike päätettiin vaihtaa helpommin hahmotettavaan nimikkeeseen eli jäsenyydeksi.

Tähän mennessä ei olla geocache.fi:n suunnitelmissa edes puhuttu siitä mahdollisuudesta että nykyisiä palveluita siirrettäisiin maksun taakse. Sen sijaan tänään on kovasti raavittu päätä sen suhteen, mitä ihmeellistä lisäpalvelua vielä keksisi Eeppiseen jäsenyyteen. Olisihan se hienoa, jos se olisi heti tuotteen lanseerauksen aikaan muutenkin parempi kuin vain kalliimpi kuin Turbo. Mutta ei, ilmaispalveluita ei siltikään olla edes mietitty siirtää tätä pulmaa ratkaisemaan.

Ainoa omaan mieleeni tuleva tilanne, missä täytyisi tuottosuunnitelmia miettiä uusiksi, olisi se että nimikemuutoksen "sponsorointi => jäsenyys" myötä tuotto romahtaisi ja/tai putiikin myynti tippuisi. Siksi en voi sanoa ettei ikinä tulisi mitään muutoksia ilmaispalveluihin. Mutta esim. jos tulisikin jokin pakkomaksu, olettaisin että tällöin maksu olisi hyvin pieni ja määrällä sitten olisi tarkoitus parantaa tilannetta. Mutta kun tätä vaihtoehtoa ei edes ole otettu puheeksi niin tämä on täysin arvailua mitä tapahtuisi.

Kuten lähemmäs kahdeksanvuotinen geocache.fi:n historia osoittaa on tarjolla kohtuullisia tai jopa hyviä palveluita mutta niistä ei osata rahastaa... ja epäilen ettei sitä rahastusta kyllä tulevinakaan vuosina osata :(
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
Giliad
Viestit: 220
Liittynyt: Pe 29.08.2008 8:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sponsorointi muuttuu

Viesti Kirjoittaja Giliad » Ti 06.05.2014 0:21

haksu10 kirjoitti:Niinpä hämmennystä herättänyt sponsori -nimike päätettiin vaihtaa helpommin hahmotettavaan nimikkeeseen eli jäsenyydeksi.

Tähän mennessä ei olla geocache.fi:n suunnitelmissa edes puhuttu siitä mahdollisuudesta että nykyisiä palveluita siirrettäisiin maksun taakse. Sen sijaan tänään on kovasti raavittu päätä sen suhteen, mitä ihmeellistä lisäpalvelua vielä keksisi Eeppiseen jäsenyyteen.
Tämän myötä ne ainoat itselleni muutoksessa hämmennystä herättäneet asiat ovatkin päivän selviä. Henkilökohtaisesti olen pysynyt sponsorina pitkälti kahdesta syystä. Toisaalta tukeakseni sivuston toimintaa, sillä se tarjoaa merkittävästi parempia palveluita kuin geocaching.com (yrittäkääpä tehdä yhtään fiksumpia hakuja ja rajauksia ulkomailta, niin tiedätte mitä tarkoitan...). Ja toisaalta saadakseni käyttöön sivuston sponsori -ominaisuudet, joista osa on minulle huomattavan hyödyllisiä. Jos asia itsessään ei muutu, on allekirjoittaneelle tuon taivaallisen sama, miksi sitä kutsutaan :wink: Vaikkakin uusille Turbo -jäsenille edut on varmaan helpompi hahmottaa nimitysmuutoksen myötä. Toivottavasti vain samalla ei käyttäjille hämärry sponsoroinnin merkitys sivuston pyörimisen kannalta...

Jos jotain voisin itse tämän puitteissa toivoa, niin jäsenyyden jonkinlainen automaattinen uudistaminen olisi mukava lisä. Vähän niinkuin gc.com:ssa. En ole tähän mennessä oikein hyvin muistanut uusia jäsenyyttäni sen umpeuduttua ja viimeisillä kerroilla tilanne on tullut vastaan juuri sillä hetkellä, kun olisin kaipaillut sponsoripalveluita. Tähän mennessä sponsoritilaus kivenalta on aina käsitelty suorastaan hämmentävän nopeasti, joten sponsoripalveluiden käyttökatko on jäänyt aina hyvin lyhyeksi. Mutta olisihan se vielä astetta mukavampaa, jossei tässäkään tarvitsisi kärsiä oman hataran päänsä vuoksi edes sitä lyhyttä aikaa :)

kultakuru
Viestit: 46
Liittynyt: To 28.06.2012 10:55

Re: Sponsorointi muuttuu

Viesti Kirjoittaja kultakuru » Ke 07.05.2014 15:34

No niin, hienoa, turbojäsenyys on saatavilla kuten oli luvattu. Paljon kiitoksia! :)
Pari ehdotusta:

Etusivun yläreunaan tai oikeaan reunaan voisi laittaa pikalinkin josta pääsee ostamaan uusia jäsenyyksiä. Vaikka kuinka etsin niin vanhoista paikoista klikkailemalla tai omia jäsenyystietoja selailemalla ei millään löytynyt paikkaa josta ex-sponsorointia/nykyistä jäsenyyttä olisi päässyt uusimaan, vaan piti älytä siirtyä putiikin puolelle. Pikalinkki voisi vaikuttaa myyntiin positiivisesti. :)

Toisekseen kun tuotteilla on nyt kiinteä hinta niin niiden kohdalla voisi lukea, että kuinka pitkän jäsenyyden ostoksella saa.

Avatar
haksu10
Viestit: 3071
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Sponsorointi muuttuu

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ke 07.05.2014 15:41

kultakuru kirjoitti:No niin, hienoa, turbojäsenyys on saatavilla kuten oli luvattu. Paljon kiitoksia! :)
Pari ehdotusta:

Etusivun yläreunaan tai oikeaan reunaan voisi laittaa pikalinkin josta pääsee ostamaan uusia jäsenyyksiä. Vaikka kuinka etsin niin vanhoista paikoista klikkailemalla tai omia jäsenyystietoja selailemalla ei millään löytynyt paikkaa josta ex-sponsorointia/nykyistä jäsenyyttä olisi päässyt uusimaan, vaan piti älytä siirtyä putiikin puolelle. Pikalinkki voisi vaikuttaa myyntiin positiivisesti. :)

Toisekseen kun tuotteilla on nyt kiinteä hinta niin niiden kohdalla voisi lukea, että kuinka pitkän jäsenyyden ostoksella saa.
Pahoittelut, tuli tarjolle toviksi liian aikaisin!
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
haksu10
Viestit: 3071
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Sponsorointi muuttuu

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ke 07.05.2014 15:43

kultakuru kirjoitti:Etusivun yläreunaan tai oikeaan reunaan voisi laittaa pikalinkin josta pääsee ostamaan uusia jäsenyyksiä. Vaikka kuinka etsin niin vanhoista paikoista klikkailemalla tai omia jäsenyystietoja selailemalla ei millään löytynyt paikkaa josta ex-sponsorointia/nykyistä jäsenyyttä olisi päässyt uusimaan, vaan piti älytä siirtyä putiikin puolelle. Pikalinkki voisi vaikuttaa myyntiin positiivisesti. :)
Turbojäsenyys ja Eeppinen jäsenyys ovat tulossa tänään, kunhan tuotekuvaukset vielä saadaan valmiiksi ja muutama muu säätö kuntoon; töitä tehdään hartiavoimin.

Sitten kun jäsenyydet on tarjolla niitä kauppaavia linkkejä ripottelen kyllä, toistaiseksi näin en ole voinut tehdä kun ei ole ollut myytävää.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
haksu10
Viestit: 3071
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Sponsorointi muuttuu

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ke 07.05.2014 20:41

Nyt ovat Turbo sekä Eeppinen tarjolla!

Kesän ajan jäsenyyksiin saa kaupan päälle 10 kännyhälytystä jotka lisätään käyttöön saldoa kasvattamalla.

Mikäli haluaa voi keskusteluun pistää näkyviin oman jäsenyyskuvakkeensa Omien tietojen Perustiedot => Geocache.fi -jäsenyys -kohdasta.

PS: Kaikki ilmaispalvelut pysyvät edelleen ilmaisina!
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
haksu10
Viestit: 3071
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Sponsorointi muuttuu

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ke 07.05.2014 22:09

Pahoittelut että tuotteet täytyi vetää joksikin aikaa pois tarjolta; vaikka kaikki oli suunniteltu hyvin niin silti suunnittelua ei oltukaan tehty oikein :oops:

Mutta jos nyt kaikki olisi kunnossa jne.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
haksu10
Viestit: 3071
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Sponsorointi muuttuu

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Pe 09.05.2014 14:46

Uusi tuote tuli tarjolle eli Geocache.fi jäsenyyden tasokorotus Turbo -> Eeppinen jolla voi Eeppisen saada käyttöön heti.

Jäsenyys on mahdollista päivittää jos nykyinen jäsenyys on Turbo eikä kuluvan jakson perässä ole uusia jäsenjaksoja. Oman päivitysmahdollisuuden näkee tältä sivulta (jonne linkki myös Omien tietojen Perustiedot -kohdassa).

Päivityksessä ei mene rahaa hukkaan vaan mikäli päivitettävä Turbojäsenyysaika on vähemmän kuin vuoden, tulee päivitettävän jäsenyysjakson loppuun lisää Eeppisen jäsenyyden päiviä. Tämä laskutoimitus on esitetty tuolla em. sivulla jos päivitysmahdollisuus on; toivottavasti edes joku tajuaa laskutoimitukset... :)

Vaikka päivitys voi kuulostaa omituisen monimutkaiselta niin tähän toteutustapaan päädyin mm. näistä syistä:

- Käyttäjällä ei mene rahaa hukkaan jos Turboa on jäljellä vähemmän kuin täysi vuosi
- Jäljellä olevan ajan mukaan hintaa vaihtava tuote (anna kenttään nimimerkki, näet hinnan) olisi vuotanut ulos tietoa kenen tahansa käyttäjän jäsenyystilanteesta ja sen kestosta
- Em. vuotamisen estäminen mahdollisuudella päivittää vain oma geocache.fi -nimimerkki (ja samalla vaatimus olla sisäänkirjautuneena geocache.fi:hin) ei sekään olisi ollut täydellinen vaihtoehto

Mutta ehkäpä tämänkin tuotteen ymmärtää; jos ei niin saa kysyä lisää :)
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Ephief
Viestit: 35
Liittynyt: Ti 07.08.2012 15:40

Re: Sponsorointi muuttuu

Viesti Kirjoittaja Ephief » Ma 30.06.2014 11:43

En tiedä onko termin "sponsori" muuttaminen "turboksi" tai "eeppiseksi" vielä tarkoituskaan olla valmista, mutta joka tapauksessa sana "sponsori" esiintyy vielä ainakin Tilastojen Lisätilastot-välilehdellä (siellä alhaalla Muut tilastot -laatikossa).
Kuva

Avatar
haksu10
Viestit: 3071
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Sponsorointi muuttuu

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ma 30.06.2014 13:53

Ephief kirjoitti:En tiedä onko termin "sponsori" muuttaminen "turboksi" tai "eeppiseksi" vielä tarkoituskaan olla valmista, mutta joka tapauksessa sana "sponsori" esiintyy vielä ainakin Tilastojen Lisätilastot-välilehdellä (siellä alhaalla Muut tilastot -laatikossa).
Kiitos huomiosta!

Kyllä sponsorointi -käsitteen pitäisi olla jo kokonaan kadonnut mutta tänne oli näköjään jäänyt silmieni ulottumattomiin tuo nimike. Nyt korjattu ja toivotaan että oli viimeinen paikka missä vielä oli tieto väärin... :)
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ylläpidon tiedotteet”