Keskustelualue päivitetty

Ylläpidon tiedoituksia ja höpötystä sivustoa koskien
Avatar
haksu10
Viestit: 3071
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Keskustelualue päivitetty

Viesti Kirjoittaja haksu10 » To 27.09.2012 23:30

Hei,

tähän viestiin voi vastata mikäli keskustelualueella ilmenee outoja toiminnallisuuksia / suoranaisia bugeja.

Päivitys oli melko suuri harppaus (versiosta 3.0.4 versioon 3.0.11), lisäksi aiemman päivityksen sekoilun takia päivitysjärjestelmä oletti osittain että käytössä oli 3.0.2. Vielä kun mukaan liitetään itse tekemäni muutokset (löytömäärät sun muut kätköilijäsovitukset) niin tässähän on oikea suurpatti minkä luulisi jostain poksahtavan virheen merkeissä.

Nooh, toivotaan että kaikki silti meni oikein mutta kertokaa, jos ei.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
haksu10
Viestit: 3071
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Keskustelualue päivitetty

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Pe 28.09.2012 0:05

Tapatalk -laajennus on pyritty päivittämään myös uusimpaan versioon.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
Keokas
Viestit: 256
Liittynyt: Ke 14.12.2011 1:48

Re: Keskustelualue päivitetty

Viesti Kirjoittaja Keokas » Pe 28.09.2012 0:29

Tämä ei liene varsinainen bugi mutta tuolla oikealla paneelissa omat löydöt, piilotukset ja kätköilyn aloituspäivämäärä on muuttunut englanninkielisiksi. Mielestäni suomenkielisellä sivustolla ne voisivat olla suomeksi kuten ennenkin, etenkin kun muukin siellä näkyvä teksti on suomeksi.
(Jos ne jostain syystä kuitenkin halutaan englanniksi, voisi oikeinkirjoituksen tarkistaa.)

Avatar
haksu10
Viestit: 3071
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Keskustelualue päivitetty

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Pe 28.09.2012 0:37

Keokas kirjoitti:Tämä ei liene varsinainen bugi mutta tuolla oikealla paneelissa omat löydöt, piilotukset ja kätköilyn aloituspäivämäärä on muuttunut englanninkielisiksi. Mielestäni suomenkielisellä sivustolla ne voisivat olla suomeksi kuten ennenkin, etenkin kun muukin siellä näkyvä teksti on suomeksi.
(Jos ne jostain syystä kuitenkin halutaan englanniksi, voisi oikeinkirjoituksen tarkistaa.)
Kiitos huomiosta; hain uudet kielipaketit jotka tuntevat uudemman version uudet lausahdukset mutta olen samalla jyrännyt omat editointini. Korjataanpas tämä.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
haksu10
Viestit: 3071
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Keskustelualue päivitetty

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Pe 28.09.2012 0:40

haksu10 kirjoitti:Kiitos huomiosta; hain uudet kielipaketit jotka tuntevat uudemman version uudet lausahdukset mutta olen samalla jyrännyt omat editointini. Korjataanpas tämä.
Korjattu tältä osin. Näitä vastaavia voi jostain vielä löytyä; vaikka kokeilin olla muuttamatta omaeditoituja niin tältä osin homma meni silti lörinäksi.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

poppis
Viestit: 112
Liittynyt: Ma 02.06.2008 14:48
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Keskustelualue päivitetty

Viesti Kirjoittaja poppis » La 29.09.2012 0:45

No nyt noista keskustelualueen oikean laidan tiedoista on kadonnut kokonaan löydöt/piilotetut tieto...?
Onks tää nyt bugi vai ominaisuus?

(yritin lukea aihetta koskevat viestiketjut, mutta ei tarttunut silmiin, syytän siitä Viscotearsia, jota olen päivän aikana silmiinin tiputellut...)

Edit: Ei sillä, että olisi elämää suuntaan tai toiseen muuttava Bugi/Ominaisuus, kunhan satuin ihmettelemään...

Avatar
haksu10
Viestit: 3071
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Keskustelualue päivitetty

Viesti Kirjoittaja haksu10 » La 29.09.2012 1:58

poppis kirjoitti:No nyt noista keskustelualueen oikean laidan tiedoista on kadonnut kokonaan löydöt/piilotetut tieto...?
Onks tää nyt bugi vai ominaisuus?

(yritin lukea aihetta koskevat viestiketjut, mutta ei tarttunut silmiin, syytän siitä Viscotearsia, jota olen päivän aikana silmiinin tiputellut...)

Edit: Ei sillä, että olisi elämää suuntaan tai toiseen muuttava Bugi/Ominaisuus, kunhan satuin ihmettelemään...
No niinpä tietysti; jos koittaa saada järkevän tekstipohjaisen käyttäjätarkastuksen käyttöön tarvitsee vaihtaa tyyli oletustyyliksi, jossa sitten taas ei olekaan omia muutoksia.

Nooh, nyt taas tiedot ovat ja samalla pirullinen CAPTCHA astui taas kuvaan kun tekstiversiot ei toimi geocache -tyylin kanssa :(
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

pr1
Viestit: 70
Liittynyt: Su 28.06.2009 9:20

Re: Keskustelualue päivitetty

Viesti Kirjoittaja pr1 » Ma 01.10.2012 22:55

haksu10 kirjoitti:tähän viestiin voi vastata mikäli keskustelualueella ilmenee outoja toiminnallisuuksia...
Etusivun näytä aktiiviset viestiketjut "nappi" ei toimi niinkuin ennen... tai eihän se toimi ollenkaan kun meinaa ettei aktiivisia viestiketjuja löydy.

Avatar
haksu10
Viestit: 3071
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Keskustelualue päivitetty

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ma 01.10.2012 23:53

pr1 kirjoitti:
haksu10 kirjoitti:tähän viestiin voi vastata mikäli keskustelualueella ilmenee outoja toiminnallisuuksia...
Etusivun näytä aktiiviset viestiketjut "nappi" ei toimi niinkuin ennen... tai eihän se toimi ollenkaan kun meinaa ettei aktiivisia viestiketjuja löydy.
phpBB:n säätäjät olivat suuressa viisaudessaan päättäneet, että uuden version myötä joka alueelta ja ala-alueelta ja sisäalueelta ja vaikka mistä on kiva kytkeä asetus "Näytä aktiiviset viestiketjut" pois päältä, jotta haksu10-nörtti tietämättä moisesta asetuksesta saa googlettaa hiki päässä ja koittaa keksiä miksei näyttäminen toimi. Ja sitten hiki päässä vielä kaikki alueet läpi ja kytkeä yksi kerrallaan päälle tuo hilipilpitin.

On nuo phpBB:n säätäjät sitten viisaita TYHMIÄ viisaita TYHMIÄ viisaita kun tuollaisen muutoksen ovat tehneet!

Nyt ehkä toimii (olisikin varmaan ainoa asia mikä tässä upeassa SURKEESSA upeassa SURKEESSA upeassa bulletinsoftassa toimisi)
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

pehku
Viestit: 150
Liittynyt: Ke 12.08.2009 13:14

Re: Keskustelualue päivitetty

Viesti Kirjoittaja pehku » Ma 27.05.2013 8:37

haksu10 kirjoitti:Tapatalk -laajennus on pyritty päivittämään myös uusimpaan versioon.
Asensin luurimeen uusimman Tapatalk 4 betan. Hän sanoi, että geocache.fi:n Tapatalk API olisi vanhentunut ja pyysi päivittämään.

En tiedä onko tuo nyt vain joku betan kiukuttelu vai ihan oikea ilmoitus mutta kerron kuitenkin siltä varalta, jos vaikka olisi jotain mitä keskustelualueen ylläpitotiimi voi asian hyväksi tehdä.

Avatar
haksu10
Viestit: 3071
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Keskustelualue päivitetty

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ma 27.05.2013 15:50

pehku kirjoitti:
haksu10 kirjoitti:Tapatalk -laajennus on pyritty päivittämään myös uusimpaan versioon.
Asensin luurimeen uusimman Tapatalk 4 betan. Hän sanoi, että geocache.fi:n Tapatalk API olisi vanhentunut ja pyysi päivittämään.

En tiedä onko tuo nyt vain joku betan kiukuttelu vai ihan oikea ilmoitus mutta kerron kuitenkin siltä varalta, jos vaikka olisi jotain mitä keskustelualueen ylläpitotiimi voi asian hyväksi tehdä.
Nyt tehty jotain; valitettavasti en tiedä toimiiko Tapatalk enää ollenkaan tms. koska ei ole testilaitteistoa.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

TeamVilkku
Viestit: 25
Liittynyt: Su 31.08.2008 18:53
Paikkakunta: Joensuu

Re: Keskustelualue päivitetty

Viesti Kirjoittaja TeamVilkku » Ma 27.05.2013 17:33

Hyvin toimii.

TeamVilkku

Sent from my PadFone using Tapatalk 2

pehku
Viestit: 150
Liittynyt: Ke 12.08.2009 13:14

Re: Keskustelualue päivitetty

Viesti Kirjoittaja pehku » Ma 27.05.2013 20:41

Näyttää toimivan myös tällä beta-versiolla.

Avatar
haksu10
Viestit: 3071
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Keskustelualue päivitetty

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ma 27.05.2013 21:06

TeamVilkku kirjoitti:Hyvin toimii.

TeamVilkku

Sent from my PadFone using Tapatalk 2
pehku kirjoitti:Näyttää toimivan myös tällä beta-versiolla.
Kiitokset tiedosta!

Näyttää siltä että sain siis päivityksen tehtyä vaikka tuntuu siltä, että tapatalk on piilottanut tehokkaasti ilmaisen päivityksen mahdollisuuden ja tarjoavat vain uutta ja uljasta "Build My Own App" -ominaisuutta.

Myönnettäköön tosin että "mulle-kaikki-tänne-heti" -tyylisesti koitin saada homman pikaisesti hoidettua ja kun se ei tuottanut tulosta, täytyi kaivaa jostain "uusi käyttäjä" -tyylisten linkkien takaa ladattava paketti, korvata sen sisällöllä entinen ja toivoa, että homma toimisi näin (ja ihme ja kumma, taisi siis toimia).
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
haksu10
Viestit: 3071
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Keskustelualue päivitetty

Viesti Kirjoittaja haksu10 » La 24.08.2013 1:31

Tapahtui ennen miljoonan linkin yötä:

Keskustelualueen tapatalk-härpäke päivittyi uuteen versioon. Nyt on puhelin jolla voin testata joten reilun viikon päästä on koossa 2,99 euroa ja saan ostettua tuon tapatalkin ja katsottua, toimiiko vai ei.

Jos ei toimi asiasta voi viestiä (mitä tapahtuu tai ei tapahdu) jolloin voin koittaa jo aiemmin säätää tuloksetta asiaa.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
PPP
Viestit: 119
Liittynyt: La 04.10.2008 0:07

Re: Keskustelualue päivitetty

Viesti Kirjoittaja PPP » La 24.08.2013 23:00

haksu10 kirjoitti:Tapahtui ennen miljoonan linkin yötä:

Keskustelualueen tapatalk-härpäke päivittyi uuteen versioon. Nyt on puhelin jolla voin testata joten reilun viikon päästä on koossa 2,99 euroa ja saan ostettua tuon tapatalkin ja katsottua, toimiiko vai ei.

Jos ei toimi asiasta voi viestiä (mitä tapahtuu tai ei tapahdu) jolloin voin koittaa jo aiemmin säätää tuloksetta asiaa.
No toimii se vaan vieläkin aivan kuin ennenkin.

Kiitos ja kumarrus.

Oikokulu ja kirotus virseet by Wlan-Antero & HD tapatalk
PPP on Perhe-K:n jäsen P

Helsinki - Paltamo - Ivalo - Utsjoki

Avatar
haksu10
Viestit: 3071
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Keskustelualue päivitetty

Viesti Kirjoittaja haksu10 » La 24.08.2013 23:24

PPP kirjoitti:No toimii se vaan vieläkin aivan kuin ennenkin.

Kiitos ja kumarrus.
Kiitos sinulle tiedosta, en siis onnistunut mitään pahemmin rikkomaan :)
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

pr1
Viestit: 70
Liittynyt: Su 28.06.2009 9:20

Re: Keskustelualue päivitetty

Viesti Kirjoittaja pr1 » Ke 05.02.2014 10:41

Onko tätä keskustelualuetta hiljattain päivitetty? kun, näytä aktiiviset viestiketjut nappi ei näytä kaikkia samoja viestiketjuja mitä näyttää Geocache.fi etusivun lista Tästä puhutaan.

Näytä aktiiviset viestit ei näytä ainakaan viestejä 24 h geopyöräilyt (Tpre) 2014 ja Talvikilometrikisa 2014 mitkä näkyvät Tästä puhutaan listalla.

Myös Näytä uudet viestit ei toimi oikein? vai toimiiko kun kerran kirjaudun ulos ja takaisin sisään niin uusia viestejä ei enää löydy.

Avatar
haksu10
Viestit: 3071
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Keskustelualue päivitetty

Viesti Kirjoittaja haksu10 » To 29.01.2015 3:13

Viimein oli kunnon yöjumpan vuoro. Keskustelualueen päivitys on vastenmielisintä mitä tiedän koska en softaa hallitse ja kaikki itsetehdyt lisukkeet, ulkonäkömuutokset ja lisätiedot ovat vaarassa hajota. Mutta nyt otin härkää niskasta kiinni ja runnoin homman kokonaan läpi.

- Keskustelualue on nyt päivitetty uusimpaan 3.0 -sarjan versioon. Lähinnä kyseessä oli tietoturvapäivityksiä, suhteellisen helppo ja näppärä päivitys siis (joskin riski jonkun muutoksen katoamisesta yhtä todennäköinen kuin suuremmissa muutoksissakin).

- Tapatalk -tuki on päivitetty myös uusimpaan versioon. Tässä tapahtuikin melkoisen suuri harppaus koska lisukehärpäkkeen päivitys on vieläkin vastenmielisempää; häpeä myöntää että tämän homman olinkin tehnyt viimeksi vuonna 2013 mutta hyvinhän tuo oli toiminut :P

Tapatalk:n kanssa saikin jumpata kun päivitys lykkäili epämääräisiä zippipaketteja, rikkoi koko keskustelualueen toiminnan, esiintyi puoliksi päivittyneenä, rikkoi koko keskustelualueen toiminnan, ei asentunut, ei suostunut poistumaan, rikkoi koko keskustelualueen toiminnan jne. jne. jne.

Mutta nyt kaiken olen testaillut ja mitään kadonnutta infoa ei ole vastaan tullut. Sivupalkki kaikkine tietoineen ja kuvakkeineen toimii. Tapatalk toimii luurissa ja myös heidän serverinsä väittää että kaikki olisi kunnossa.

Jos (kun?) kuitenkin jotain olen rikkonut niin saapi kertoa.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
haksu10
Viestit: 3071
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Keskustelualue päivitetty

Viesti Kirjoittaja haksu10 » To 29.01.2015 3:26

Laitetaan nyt vielä Tapatalk:n mainos-/infoteksti kun kyseisestä palvelusta sellainen löytyi:

Hei,

Foorumimme käyttää nyt Tapatalk-sovellusta! Tapatalk on ilmainen sovellus älypuhelimellesi, jonka avulla voit kätevästi jakaa valokuvia ja keskustella foorumillamme.

Lataa Tapatalk täältä

Lisää tämä yhteisö Tapatalkkiin:
http://tapatalk.com/m?fid=12550&id=4&op ... l%3Dinvite
(Jos tämä linkki ei toimi, etsi "www.geocache.fi" Tapatalk resurssit-välilehdeltä.)

http://www.geocache.fi/bulletin
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ylläpidon tiedotteet”