GeoCheckerin päivitystä

Ylläpidon tiedoituksia ja höpötystä sivustoa koskien
Avatar
haksu10
Viestit: 3071
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: GeoCheckerin päivitystä

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ti 16.02.2016 22:45

pehku kirjoitti:Tietämättä tarkistimen sisäisestä toiminnasta mitään tuli mieleen, että auttaisiko pilkkulistan käsittelyssä sellainen viritys, että katkoo litanian pilkkujen kohdalta ja laittaa palaset taulukkoon. Taulukosta sitten tutkii löytyykö sieltä oikeat asiat.
Sanavaihtoehdon kanssa kyllä, ainakin olettaen että pilkun eriyttäisi ei-normaaliksi merkiksi, muuttaisi checkeriä siten että sana- ja lausetarkastus olisi eriytetty ja erikseen valittavissa checkeriä luotaessa.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
haksu10
Viestit: 3071
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: GeoCheckerin päivitystä

Viesti Kirjoittaja haksu10 » To 18.02.2016 1:25

finder313 kirjoitti:Hyvin pelittää sanatsekkeri. Kiitos, hyvin on päässyt toiset kolleegat pääni sisälle uudessa mysteerissäni, GC6B6WM.

Nyt tuli mieleen, että noissa "tavallisissa" koordinaattitsekkereissä on kartta, missä näkee minne on isketty koordinaatteja. Tämä onkin kätevä tapa katsoa ja olen huomannut, että suurin osa vääristä iskuista vaikuttaa olevan näppisvirheitä, koska yleensä on syötetty liki oikein naatit, joko 1 tai 2 numeroa on väärin. Tässä sanachecker jutussa ei kätköttäjä pysty katsomaan millatteita sanoja on toiset laittanut. Sinäänsä se voisi olla hyvä nähdä väärät sanat, koska jos mysteeri ohjaistaa syöttämään jonkun väärän sanan niin pystyy kätköttäjä muokkaamaan kätkökuvausta sen verran, että pystyy jollain tapaan karsimaan vääriä poies.

Tuo oma mysteerini olen yrittänyt tehdä mahdollisimman selkeäksi, että itse en tarvitse, mutta jos joku keksii sadistisen mysteerin, niin silloin se voisi olla jees.
Hyvä idea, kannatan! Toivottavasti tämä ominaisuus saadaan!

No höh... odottelin monta päivää mutta ei kukaan tehnyt... täytyykö tässä itse tehdä kaikki???!??!?!?! :D

Nyt kyseinen lista (toivottavasti) näkyy (ehkä oikein) checkerin hallintasivulla. Yllättäen en ollut huomannut taltioida sanatietoja ollenkaan :( joten niitä on vasta tämän ehdotuksen esityspäivästä alkaen eli 14.2. klo 21:07:24 on ensimmäinen sana/lause taltioituna.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
haksu10
Viestit: 3071
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: GeoCheckerin päivitystä

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ke 05.04.2017 20:31

Valitettavasti täytyy kertoa, että GeoCheckerin sanatarkastuksesta eräs käyttäjä löysi pahan virheen (edit: tämän vuoksi checkeri oli jonkun aikaa tänään pois käytöstä). Tietyllä tavalla määritelty sanacheckeri hyväksyi oikeaksi vastaukseksi pelkän välilyönnin :(

Periaatteessa merkkijonon alusta ja lopusta saa välilyönnit aina poistaa, niitä voi käyttäjä vahingossa näpäyttää ja näkymättöminä ne aiheuttavat hämmennystä. Tässä nimenomaisessa tapauksessa kuitenkin välilyöntipoisto johti juurikin katastrofaaliseen tulokseen.

Pienenä lohtuna kerrottakoon, että tämä bugi ei ole ollut yleisessä tietossa, vain pieni määrä löytyi virheellisesti oikeaksi hyväksyttyjä vastauksia. Yksikään käyttäjä (poislukien ongelman havainnut ja asiaa ennen vikataporttia tarkastunut) ei myöskään ole tehnyt kuin korkeintaan muutamia hakuja missä vastaus on virheellisesti hyväksytty oikeaksi, eli kukaan ei ole tietoisesti tätä käyttänyt hyväkseen. En vielä tarkastanut onko nämä edes eri kätköihin, ainakin eräs käyttäjä on huomannut vian (muttei ilmoitellut) koska on parina lähipäivinä tehnyt neljä tarkastusta samaan kätköön. EDIT: Tälle neljälle tarkastukselle löytyikin järkevä selitys, olin aivan liian kyyninen :(

Mutta eipä tämänkaltaista virhettä saisi sattua, varsinkaan yhteen virheettömyydeltään tärkeimmistä sivuston osuuksista. Vaikka kuinka muka testasin kaikki mahdolliset vaihtoehdot ja tarkastin koodin moneen kertaan, oli tämä bugi päässyt mukaan. Vian harvinaisuudesta johtuen tämä ei liene ennen tätä päivää edes kätkön omistajan seurantasivuilta kenenkään silmään osunut.

Mutta nyt tämä on siis korjattu ja samalla lisätty checkeriin periaatteessa turhaa koodia, joka estää vastaavan tapahtumasta muilla sanacheckerin määrityksillä, vaikka en olisi huomannut jossain toisessa vaihtoehdossa piilottelevaa bugia. Ehkäpä on aika hakeutua kortistoon ja tilalle joku, joka osaa tehdä hommat ilman virheitä. Nyt v*tuttaa.

Anteeksi!
--
haksu10
valekoodari
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
haksu10
Viestit: 3071
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: GeoCheckerin päivitystä

Viesti Kirjoittaja haksu10 » To 11.05.2017 1:52

GeoCheckeristä päädyin poistamaan yhden vaihtoehdon, eli: "Tarkastuksia saa tehdä: Kuka tahansa / Vain geocache.fi -sivustolle kirjautuneet / Vain geocache.fi -sivustolle nimimerkkinsä vahvistaneet". Vaihtoehto on edelleen käytössä nykyisissä checkereissä mutta uusiin checkereihin se ei ole enää tarjolla.

Asia tuli mietinnän alle kun yksi tarkastajista kyseli, mikä on syy tämän valintavaihtoehdon takana. Vaihtoehtohan vaatii tarkastajilta ylimääräistä aikaa ja vaivaa kun täytyy tutkia / tekijältä kysellä, onko checkeri pakollinen osa mysteeriä ja jos näin on, tarkastaa sitten että kätkön checkeri on avoin kaikille.

Kun asiaa mietin niin totesin, että maailma ja ajatusmaailmani on muuttunut kahdeksassa vuodessa melkoisesti. Enää en usko että Geocache.fi:stä tulisi sellainen sivusto, jonne jokainen suomalainen kätköilijä rekisteröityy muutenkin eikä vain koska checkerin käyttövaatimus sitä edellyttää. Samoin ulkomaalaisia kätköilijöitä tulee Suomeen yhä enemmän ja mysteeri, minkä ratkaisun tarkastaminen edellyttäisi rekisteröitymistä jollekin aivan tuntemattomalla kielellä tehdylle sivustolle, varmasti hämmentää heitä.

Niinpä näiden mietintöjen myötä päätin tämän ominaisuuden nyt haudata. Toivotaan, ettei kohtuullisen harvinainen tapahtuma eli jonkun ominaisuuden poisto, aiheuta liikaa järkytystä...
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
stebu
Viestit: 612
Liittynyt: Pe 02.11.2007 0:25
Paikkakunta: Vantaa

Re: GeoCheckerin päivitystä

Viesti Kirjoittaja stebu » To 25.05.2017 16:36

Sanatarkistimessa on sellainen ongelma, ettei se kerro mikä oli väärä sana.

Toivoisin, että EIEIEI!-sivulla näytettäisiin tuo väärä arvaus. Muuten en voi olla 100-varma siitä mitä arvasin.

Mutta tämä on pikku murhe, saa korjata, jos jaksaa :)
-stebu

Avatar
haksu10
Viestit: 3071
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: GeoCheckerin päivitystä

Viesti Kirjoittaja haksu10 » To 25.05.2017 19:20

stebu kirjoitti:Sanatarkistimessa on sellainen ongelma, ettei se kerro mikä oli väärä sana.

Toivoisin, että EIEIEI!-sivulla näytettäisiin tuo väärä arvaus. Muuten en voi olla 100-varma siitä mitä arvasin.

Mutta tämä on pikku murhe, saa korjata, jos jaksaa :)
Kiitokset huomiosta!

Näköjään olin kyllä estänyt koordinaattien kertomisen EIEIEI!-sivulla mutta jättänyt lisäämättä tiedon siitä, mitä arvasi. Lienenkö mennyt siitä, missä aita on matalin, vaiko unohtanut viimeistellä checkerin tältä osin... ei enää edes muista :P

Mutta nyt tuo arvaustieto on mukana. Samalla lisäsin sen näkymään myös tulostettavalla muistilapulla sekä omiin tietoihin tallennusruudussa.

Toivotaan etten tällä kertaa kaikkea muuta samalla rikkonut...
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
geocache.fi
Geocache.fi
Geocache.fi
Viestit: 760
Liittynyt: To 27.09.2012 23:47

Re: GeoCheckerin päivitystä

Viesti Kirjoittaja geocache.fi » Ma 11.04.2022 23:55

Kirjoittelenpa tähän ikivanhaan ketjuun jatkoa.

Kuten olen joskus kertonut, checker kaikkien vuosien ja kymmenien pyyntöjen jälkeen on sellainen sekasotku ettei siitä tajua mitään ja bugien mahdollisuus on järkyttävän suuri. Siksi checkerin muutokset olenkin rajannut käytännössä vain kriittisiin korjauksiin ja yksinkertaisiin pikku fikseihin.

Mutta jokunen kerta on tullut toiveita, että sanacheckerissäkin olisi kuumat pisteet ja päätin ruotia checkeriä läpi. Voin kertoa että homma ei todellakaan ollut helppo edellämainituista syistä. Eikä toki helpota että se ihan alkuperäinen checker on toteutettu mahdollisimman hienosti teknisesti lukuisine funktioineen mikä samalla tekee siitä erittäin vaikeatajuisen.

Sanachecker itsessään on purkkaviritelty aikoinaan joten tämä antoi vielä oman pikantin mausteensa hommaan, joskin tietyissä kohdissa yllättäen myös helpotti kun se purkkapaketti oli joukosta tunnistettavissa.

Mutta nyt on uusi versio checkeristä käytössä ja mukana on myös sanacheckerissä kuumat pisteet. Mitään mielettömän hienoja vaihtoehtoja ominaisuuteen en tehnyt mutta sentään sain mukaan sen vaihtoehdon että kuumissa pisteissä voi sallia halutessaan tietyn määrän virhemerkkejä. Muilta osin ominaisuuksia on lainattu normaalin checkerin puolelta (väheneekö yritykset, sähköpostiviesti kuumista pisteistä, annetaanko virheviesti kuuma piste-viestillä terästettynä vai pelkkä kuuma piste -viesti osumasta).

Nämä kuumat pisteet on sitten, kuten normaalin checkerin puolellakin, sekä peruskäyttäjän ehkä vaikea tajuta että vaativat tarkkuutta koska ei sisällä annettujen tietojen rakenteellista tarkastusta tai muuta hienoutta.

Kaiken entisen pitäisi kuitenkin toimia edelleen ja myös tämän uuden lisäyksen pitäisi toimia. Virheistä ja omituisuuksista saa viestitellä. Mutta lisätoiveita ei kannata esittää, ainakaan olettaen että ne toteutuisi. Edelleen alussa mainittu periaate checkerin muutoksia koskien pätee ;)

// haksu10
Kattava ohje tilasto-ongelmien ratkaisemiseen
Kaikki ohjeet * Yhteydenotot (Yhteydenotot vain ko. sivun ohjeistuksen mukaan)

Zergei
Viestit: 439
Liittynyt: Su 06.12.2015 21:35

Re: GeoCheckerin päivitystä

Viesti Kirjoittaja Zergei » Ti 12.04.2022 22:04

Toive-ehdotus: kuvacheckeri johon voi piirtää hiiren osoittimella, ja konenäköalgoritmi sitten vertaa kuvaa alkuperäiseen ja jos liippaa tarpeeksi läheltä, checkeri vihertää. Esimerkiksi tehtävänä olisi piirtää Norja tai Mona Lisa. Kuvittelisin tämän olevan helppo toteuttaa koska ideakin oli helppo keksiä! :D

No ei nyt sentään, mutta edellä kuvailtu parannus kyllä kuulostaa hyvältä ja käyttökelpoiselta! Hienoa että purkkaa yhä löytyy, olet tainut käydä virpomassa :)

millacords
Viestit: 5
Liittynyt: Ma 23.07.2012 22:42

Re: GeoCheckerin päivitystä - kuuma piste nro 5

Viesti Kirjoittaja millacords » Ti 10.05.2022 19:24

Moikka. Sanachekkerin kuumat pisteet on tosi hyvä juttu. Kätköjen kuumat pisteet osoittautuivat kuitenkin pikkusen hankaliksi: Mulla oli viisi kuumaa pistettä laitettuna sinne chekkerisivuun. Tallennettu ja eiku menoksi. Sitten kävi ilmi, että viides kuuma piste ei ollutkaan tallentunut (luultavasti koska siinä tuli niitä lisäpisteitä samaan aikaan sinne loppuun, eli nro 6- ). Eli viides kuuma piste pitää tällä hetkellä lisää kaksi kertaa jotta sen saa tallennettu. Pieni mutta huomiota tarvitseva bugi… jos löytäisit aikaa korjaukseen. Kiitos hyvästä työstä, haksu10!
Terveisin millacords

Avatar
geocache.fi
Geocache.fi
Geocache.fi
Viestit: 760
Liittynyt: To 27.09.2012 23:47

Re: GeoCheckerin päivitystä - kuuma piste nro 5

Viesti Kirjoittaja geocache.fi » Ti 10.05.2022 23:06

millacords kirjoitti:
Ti 10.05.2022 19:24
Moikka. Sanachekkerin kuumat pisteet on tosi hyvä juttu. Kätköjen kuumat pisteet osoittautuivat kuitenkin pikkusen hankaliksi: Mulla oli viisi kuumaa pistettä laitettuna sinne chekkerisivuun. Tallennettu ja eiku menoksi. Sitten kävi ilmi, että viides kuuma piste ei ollutkaan tallentunut (luultavasti koska siinä tuli niitä lisäpisteitä samaan aikaan sinne loppuun, eli nro 6- ). Eli viides kuuma piste pitää tällä hetkellä lisää kaksi kertaa jotta sen saa tallennettu. Pieni mutta huomiota tarvitseva bugi… jos löytäisit aikaa korjaukseen. Kiitos hyvästä työstä, haksu10!
Terveisin millacords
Kiitos huomiosta!

Hetken aikaa sai jumpata ennen kuin sain planeetat sopivaan asentoon että ongelma ilmaantui. Yritin laiskalla tavalla, tämä vaati sen että kerralla lisäsi tosiaan juurikin kaikki viisi mahdollista kuumaa pistettä.

Tässä olikin taas jo perinteisen checkerin kuumien pisteiden toteutuksessa tullut ajatusvirhe, mennyt sekaisin yksittäisen kuuman pisteen tietojen määrä (normaalissa 9, sanacheckerin kuumassa pisteessä 4) ja kuumien pisteiden kokonaismäärä (joka on aluksi 5). Niinpä sanacheckerissä jäi yksi kuuma piste käsittelemättä vaikka normaalissa kaikki toimikin oikein bugista huolimatta.

Nyt tämä on fiksattu ja myös viides kuuma piste tallentuu sanacheckerissä heti ekalla kerralla.

Pahoittelut virheestä!

// haksu10
Kattava ohje tilasto-ongelmien ratkaisemiseen
Kaikki ohjeet * Yhteydenotot (Yhteydenotot vain ko. sivun ohjeistuksen mukaan)

ReiKaa
Viestit: 156
Liittynyt: Su 07.06.2009 19:42

Re: GeoCheckerin päivitystä

Viesti Kirjoittaja ReiKaa » Pe 30.09.2022 4:01

Ei ehkä liity tähän keskusteluun, mutta miksiköhän minun omien geocecker-kätköjen luettelossa ei näy uusinta sen sisältänyttä kätköä? Kyseessä kätkö GCA01N5.

Avatar
geocache.fi
Geocache.fi
Geocache.fi
Viestit: 760
Liittynyt: To 27.09.2012 23:47

Re: GeoCheckerin päivitystä

Viesti Kirjoittaja geocache.fi » Pe 30.09.2022 17:16

ReiKaa kirjoitti:
Pe 30.09.2022 4:01
Ei ehkä liity tähän keskusteluun, mutta miksiköhän minun omien geocecker-kätköjen luettelossa ei näy uusinta sen sisältänyttä kätköä? Kyseessä kätkö GCA01N5.
Hei,

tätä täytyi tutkia toki ennen kuin tajusin syyn.

Kyseisellä sivulla listataan vain Geocache.fi:n GeoCheckerin kätköt (missä kätköä ei ole).

Geocaching.com Ratkaisuntarkistimien kätköjen hallinta sun muu tapahtuu Geocaching.com -sivustolla.

Lisäsin maininnan asiasta GeoCheckerin omat kätköt -sivulle.

// haksu10
Kattava ohje tilasto-ongelmien ratkaisemiseen
Kaikki ohjeet * Yhteydenotot (Yhteydenotot vain ko. sivun ohjeistuksen mukaan)

Avatar
Hiltsu
Viestit: 27
Liittynyt: Ti 05.10.2010 21:53

Re: GeoCheckerin päivitystä

Viesti Kirjoittaja Hiltsu » Pe 30.09.2022 18:21

Luulen että ReiKaa erehtyi kätköstä, mitä tarkoitti. Annettu kätköhän ei sisällä sanacheckeriä, vaan päämajan checkerin, johon annetaan ratkaistut naatit, joten luulen että kyse oli kuitenkin tästä, tuosta uudenpaa aikaisempi mysteeri, jossa sanacheckeri on: https://coord.info/GC9ZYWA

Avatar
geocache.fi
Geocache.fi
Geocache.fi
Viestit: 760
Liittynyt: To 27.09.2012 23:47

Re: GeoCheckerin päivitystä

Viesti Kirjoittaja geocache.fi » Pe 30.09.2022 18:40

Hiltsu kirjoitti:
Pe 30.09.2022 18:21
Luulen että ReiKaa erehtyi kätköstä, mitä tarkoitti. Annettu kätköhän ei sisällä sanacheckeriä, vaan päämajan checkerin, johon annetaan ratkaistut naatit, joten luulen että kyse oli kuitenkin tästä, tuosta uudenpaa aikaisempi mysteeri, jossa sanacheckeri on: https://coord.info/GC9ZYWA
No, katsotaan mikä on tilanne. Sinänsähän välttämättä kyse ei ollut juuri sanacheckerin sisältävästä vaikka ketjun uusimmissa viesteissä onkin siitä puhe.

Mutta tuo mainitsemasi kätkö kuitenkin normaalisti näkyy omien checkerkätköjen sivulla joten ainakaan nyt ei mitään ongelmaa löydy enkä keksi, miksi se olisi voinut puuttua aiemminkaan.

// haksu10
Kattava ohje tilasto-ongelmien ratkaisemiseen
Kaikki ohjeet * Yhteydenotot (Yhteydenotot vain ko. sivun ohjeistuksen mukaan)

Avatar
Hiltsu
Viestit: 27
Liittynyt: Ti 05.10.2010 21:53

Re: GeoCheckerin päivitystä

Viesti Kirjoittaja Hiltsu » Pe 30.09.2022 19:39

No juu Haksu, jotenkin ajattelin/luin asian niin että kyse sanacheckeristä, mutta kyse olikin siis siitä että ReiKaa ajatteli .fi sivun kätkökuvaukseen tulleen checkerin olevan sama kuin .fi checkeri.

ReiKaa
Viestit: 156
Liittynyt: Su 07.06.2009 19:42

Re: GeoCheckerin päivitystä

Viesti Kirjoittaja ReiKaa » Pe 30.09.2022 20:16

Kiitos vastauksista! Hiltsu varmaankin ennätti lukea sen kysymyskommenttini, jossa muistelin että tässä viimeisimmässäkin oli kyseessä sanachekkerin sisältänyt mysteeri, mutta kyse olikin ihan tavallisesta. Muisti näköjään pätkii. Muokkasin omaa kommenttiani siltä osin.

Sain asian tiimoilta myös yksityisopetusta (kiitos!!), joten nyt olen ymmärtänyt asian. Minä olen viimeisimpään tehnyt chekkerin comin kautta rasti ruutuun -systeemillä, joten sen takia sitä ei täällä näkynyt.

Avatar
Hiltsu
Viestit: 27
Liittynyt: Ti 05.10.2010 21:53

Re: GeoCheckerin päivitystä

Viesti Kirjoittaja Hiltsu » Pe 30.09.2022 20:28

Oli mukava taas jutella puhelimessa Kaan kanssa :D

Avatar
geocache.fi
Geocache.fi
Geocache.fi
Viestit: 760
Liittynyt: To 27.09.2012 23:47

Re: GeoCheckerin päivitystä

Viesti Kirjoittaja geocache.fi » Pe 30.09.2022 23:38

ReiKaa kirjoitti:
Pe 30.09.2022 20:16
Kiitos vastauksista! Hiltsu varmaankin ennätti lukea sen kysymyskommenttini, jossa muistelin että tässä viimeisimmässäkin oli kyseessä sanachekkerin sisältänyt mysteeri, mutta kyse olikin ihan tavallisesta. Muisti näköjään pätkii. Muokkasin omaa kommenttiani siltä osin.

Sain asian tiimoilta myös yksityisopetusta (kiitos!!), joten nyt olen ymmärtänyt asian. Minä olen viimeisimpään tehnyt chekkerin comin kautta rasti ruutuun -systeemillä, joten sen takia sitä ei täällä näkynyt.
Hyvä että asia selvisi :)

Vajaa vuosi sitten tuli tosiaan Geocache.fi:n kätkölistauksiin Geocaching.com:n ratkaisuntarkistin.

Dataliitynnässä on mahdollisuus tehdä ratkaisun tarkastaminen mutta siinä kaikki eli mitään hallintaominaisuuksia, tilastoja tms. ei saa ulos. Tuo ratkaisuntarkistin on täydellisesti heidän hallinnassaan joten esim. tarkastusmäärän valvonta ja rajoitus tapahtuu heidän toimestaan.

// haksu10
Kattava ohje tilasto-ongelmien ratkaisemiseen
Kaikki ohjeet * Yhteydenotot (Yhteydenotot vain ko. sivun ohjeistuksen mukaan)

Avatar
geocache.fi
Geocache.fi
Geocache.fi
Viestit: 760
Liittynyt: To 27.09.2012 23:47

Re: GeoCheckerin päivitystä

Viesti Kirjoittaja geocache.fi » Pe 17.03.2023 20:13

geocache.fi kirjoitti:
Pe 30.09.2022 23:38
ReiKaa kirjoitti:
Pe 30.09.2022 20:16
Kiitos vastauksista! Hiltsu varmaankin ennätti lukea sen kysymyskommenttini, jossa muistelin että tässä viimeisimmässäkin oli kyseessä sanachekkerin sisältänyt mysteeri, mutta kyse olikin ihan tavallisesta. Muisti näköjään pätkii. Muokkasin omaa kommenttiani siltä osin.

Sain asian tiimoilta myös yksityisopetusta (kiitos!!), joten nyt olen ymmärtänyt asian. Minä olen viimeisimpään tehnyt chekkerin comin kautta rasti ruutuun -systeemillä, joten sen takia sitä ei täällä näkynyt.
Hyvä että asia selvisi :)

Vajaa vuosi sitten tuli tosiaan Geocache.fi:n kätkölistauksiin Geocaching.com:n ratkaisuntarkistin.

Dataliitynnässä on mahdollisuus tehdä ratkaisun tarkastaminen mutta siinä kaikki eli mitään hallintaominaisuuksia, tilastoja tms. ei saa ulos. Tuo ratkaisuntarkistin on täydellisesti heidän hallinnassaan joten esim. tarkastusmäärän valvonta ja rajoitus tapahtuu heidän toimestaan.

// haksu10

Lisätty Geocaching.com:n ratkaisuntarkistimen yhteyteen vielä punainen teksti:
HUOM! Tämä EI ole Geocache.fi:n GeoChecker vaan Geocaching.com -sivuston ratkaisuntarkistin!
Kattava ohje tilasto-ongelmien ratkaisemiseen
Kaikki ohjeet * Yhteydenotot (Yhteydenotot vain ko. sivun ohjeistuksen mukaan)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ylläpidon tiedotteet”