Geocache.fi vuosihuolto

Ylläpidon tiedoituksia ja höpötystä sivustoa koskien
Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Geocache.fi vuosihuolto

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ma 04.05.2009 12:35

Q-Hullu kirjoitti:Hei,

en ole ihan varma johtuuko vuosihuollosta vai jostain muusta, mutta sivusto ei ilmeisesti täysin huomaa että olen nykyään premium. Viime viikolla hoidin maksun suoraan Groundspeakin sivuston kautta, mutta edelleen gc.fi-etusivulla lukee että olen peruskäyttäjä+ ja tarjoaa premiumkäyttäjän palveluita kokeiltavaksi 10pvän ajan. Myöskään uusia hakuatribuutteja ei ole ilmaantunut kätköhakuun, kuten http://www.geocache.fi/terms/haku_premium.gif esittää, mutta http://www.geocache.fi/premium/ osaa kuitenkin kertoa että "Olet premiumkäyttäjä ja...".

Viikonloppuna Livellä leikkiessä en saanut 5:ttä useampaa kätköä näkyviin ennenkuin käynnistin kokeilukauden.
Jep, koska meillä ei ole mahdollisuutta (ainakaan toistaiseksi) tarkastaa kaikkien käyttäjien jäsenyystietoa niin premiumtasolle siirtyminen täytyykin käyttäjän itse informoida jos premium on hankittu muualta kuin kiven alta.

Juuri tästä syystä omat tiedot -sivun ylälaidassa onkin linkki :)
Oletko hankkinut premiumjäsenyyden geocaching.com -sivustolle (muualta kuin kivenalla.fi:stä)
eikä tieto ei ole päivittynyt geocache.fi:hin? Klikkaa tästä päivittääksesi tiedon.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Q-Hullu
Viestit: 23
Liittynyt: La 28.03.2009 18:25
Paikkakunta: Vaasa

Re: Geocache.fi vuosihuolto

Viesti Kirjoittaja Q-Hullu » Ma 04.05.2009 12:52

haksu10 kirjoitti: Oletko hankkinut premiumjäsenyyden geocaching.com -sivustolle (muualta kuin kivenalla.fi:stä) eikä tieto ei ole päivittynyt geocache.fi:hin? Klikkaa tästä päivittääksesi tiedon.
Aivan. Niimpä tietysti. Pahoittelen puusilmäisyyttäni :oops:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ylläpidon tiedotteet”